Gå til innhold

Hvordan forholder du deg til Hverdagsrasistene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om en føler at håpet er i ferd med å glippe er det greit å minne seg selv på at folka en diskuterer med på ingen måte er representative for "menneskeheten", men derimot utgjør en mikroskopisk minoritet av ytterliggående drittsekker som liker å fremstille seg selv som representanter for "folkesjela".  Heldigvis kunne intet være lengre fra sannheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om en føler at håpet er i ferd med å glippe er det greit å minne seg selv på at folka en diskuterer med på ingen måte er representative for "menneskeheten", men derimot utgjør en mikroskopisk minoritet av ytterliggående drittsekker som liker å fremstille seg selv som representanter for "folkesjela".  Heldigvis kunne intet være lengre fra sannheten.

Jeg liker også å tenke på det faktum at deres fremtidsvisjon er umulig å oppnå, mens min fremtidsvisjon er uungåelig og vi trenger ikke gjøre noe for å oppnå den, bare la naturen gå sin gang slik den alltid gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om en føler at håpet er i ferd med å glippe er det greit å minne seg selv på at folka en diskuterer med på ingen måte er representative for "menneskeheten", men derimot utgjør en mikroskopisk minoritet av ytterliggående drittsekker som liker å fremstille seg selv som representanter for "folkesjela".  Heldigvis kunne intet være lengre fra sannheten.

Jeg liker også å tenke på det faktum at deres fremtidsvisjon er umulig å oppnå, mens min fremtidsvisjon er uungåelig og vi trenger ikke gjøre noe for å oppnå den, bare la naturen gå sin gang slik den alltid gjør.

 

 

i Japan var det ca 0.2% ikke-asiatere i 2000 som er født i utlandet og nå er det ca 0.4%. I Kina er det under 0.1%. Det samme gjelder resten av Asia, og Sør Amerika.  I Afrika og Midtøsten har de faktisk blitt mer homogene.

 

Det er bare i vesten hvor din fremtidsvisjon er på vei til å skje, og det er et valg vesten har tatt. Før noen misforstår, jeg har ingen problemer med multikulturelle samfunn om man gjør det på riktig måte som f.eks. Australia.

Endret av Camlon
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg liker også å tenke på det faktum at deres fremtidsvisjon er umulig å oppnå, mens min fremtidsvisjon er uungåelig og vi trenger ikke gjøre noe for å oppnå den, bare la naturen gå sin gang slik den alltid gjør.

 

 

Godt poeng.  Idèer som går i diametralt motsatt retning av den generelle utviklingen i samfunnet og verden har det med å ende på skraphaugen.  Dessverre finnes det alltid en liten gjeng folk med varig svekkede sjelsevner som ikke evner å ta slikt innover seg.

Endret av Belfaborac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er i mot rasisme generelt OK? Men når normen er at kun hvite kan være rasister så setter jeg meg på bakbeina, når ordet rasist er nærmest synonymt med hvite(menn) ser jeg rødt. Når en gjeng idioter kidnapper en mentalt tilbakestående mann og torturerer ham (og sender det live på facebook), og slipper unna "hate crime charges" (minst en av de slapp unna den tilltalen) så ser jeg hvorfor rasisme mot svarte/utlendinger kan bli ett økende problem. Det er ett ubalansert system.

 

Jeg skjønner du ikke er rasist, fordi du virker jo å snakke mye mer om USA enn Norge!

 

Det er lite relevant for meg hva slags tull som foregår i USA. Dette er sak om rasisme i Norge. Ingenting av det du skriver om USA skjer i Norge. Du kan finne mye galskap i USA på alle områder, men det hjelper svært lite med å diskutere forhold i Norge. Vi er heldigvis ikke så amerikanske enda.

 

Jeg snakker om en filosofi som kommer til Norge via akademia, også takket være Internett med plattformer som dekker internasjonalt vil slikt lekke inn i det norske samfunnet. Det er ett par personer på dette forumet som faktist bruker den retorikken "allerede". Å si att dette ikke gjelder Norge er naivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg kan forstå at du som mer eller mindre faller innenfor kategorien "anti-hvit" vil forsøke å demonisere og demoralisere en politisk tankegang som ikke resulterer i at hvite slutter å eksistere, det er forståelig nok.

 

Har du noen gang tenkt på resultatet av din egen ideologi ?

 

Sluttresultatet samt forskjellen mellom min og din tankegang er at din vei fører til enden for hvite folk og min vei fører til overlevelse og fortsatt eksistens, hvem er egentlig nazisten her ?

 

Når alt kommer til alt er det kun du og dine som følger en ideologi der en rase skal forsvinne.

Det du snakker om er en klin kokkos konspirasjonsteori.

 

Dersom den hvite rase forsvinner, så skjer det om hundrevis av år og som følge av at rasene blander seg så mye at det ikke lenger finnes synlige forskjeller på menneskeslag.

 

 

Det er ikke en konspirasjonsteori, alle med øyne i hodet kan se seg rundt og innse realiteten om hva som skjer rundt dem selv og i andre hvite land. Det er kun de mest anti-hvite som nekter for den negative utviklingen i vesten.

 

Dersom den hvite rase forsvinner er det fordi nok hvite har blitt manipulert til å ikke gjøre noe med saken.

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg liker også å tenke på det faktum at deres fremtidsvisjon er umulig å oppnå, mens min fremtidsvisjon er uungåelig og vi trenger ikke gjøre noe for å oppnå den, bare la naturen gå sin gang slik den alltid gjør.

 

 

Godt poeng.  Idèer som går i diametralt motsatt retning av den generelle utviklingen i samfunnet og verden har det med å ende på skraphaugen.  Dessverre finnes det alltid en liten gjeng folk med varig svekkede sjelsevner som ikke evner å ta slikt innover seg.

Hvem av oss går rundt og slår ned dem som vi ikke liker? Ikke kast stein når du står i et glasshus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror vi alle kan være enig i at det å ikke interagere med folk med andre synspunkt og stigmatisere andre er noe negativt.

 

Eksempelvis folk som velger å ikke interagere med folk med "feil" hudfarge, og så stigmatisere disse. Ikke uten grunn all statistikk sier at folk som har minst kontakt med innvandrere er mest kritisk, og de med mest er minst kritiske.

 

Det å snakke sammen og bekjempe hat er viktig.

Er dette grunnen til at nordmenn flytter fra innvandrerstrøk i Oslo, eller andre voksende ghettoer?

 

Hva er det som egentlig gjør at enkelte skoler i Oslo nesten består av 100% innvandrerbarn? Hvor er de norske barna?

 

Kanskje de likte seg så godt blant innvandrerne at de selv faktisk ble innvandrere...

 

...da de flyttet til et nytt sted.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Det du snakker om er en klin kokkos konspirasjonsteori.

 

Dersom den hvite rase forsvinner, så skjer det om hundrevis av år og som følge av at rasene blander seg så mye at det ikke lenger finnes synlige forskjeller på menneskeslag.

At den hvite rase forsvinner fullstendig er også en konspirasjonsteori.

 

Men, det som kan skje er at det forsvinner i noen samfunn. Bare se på utviklingen i Sør Afrika.

 

 

Jeg hater begrepet rase....det får meg til å tenke på en kollega jeg har. En hyggelig person, men i ny og ne så er det en nyhets historie fra et annet kontinent, og da handler det om "han jøden Weinstein" Herregud det er så cringe. 

 

Personlig mener jeg at det hadde vært bedre om vi alle ble som Brasil, hvor man har en herlig, sexy blanding mellom svart og hvit. Dette kommer naturligvis ikke til å skje på dette kontinentet, for her eksisterer det en sterk segregering. Ikke bare fra majoritetsbefolkningen, men hovedsaklig fra minoritetsbefolkningen. At blonde mennesker vil bli borte med tiden er ingen konspirasjon.

Endret av Krig og fred
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hater begrepet rase....det får meg til å tenke på en kollega jeg har. En hyggelig person, men i ny og ne så er det en nyhets historie fra et annet kontinent, og da handler det om "han jøden Weinstein" Herregud det er så cringe.

Helt enig. Når noen helt unødvendig nevner rasen til den person de snakker om så soner jeg helt ut og slutter å høre på dem. Hva de har å si derfra og ut blir liksom ikke noe interessant. Det er så flaut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om dere reagerer slik, så tror jeg dere hadde ikke likt å være i min situasjon. Jeg er vant til å få spørsmål relatert til min bakgrunn og hvor jeg kommer fra. Av og til vil noen peke på meg og si "se en utlending". Jeg har aldri brydd meg om slikt.

 

Jeg drømmer ikke om at verden blir som Brasil. Brasil har mange attraktive brune mennesker, men det hjelper lite når Brasil er et land med høy kriminalitet, elendig infrastruktur, masse korrupsjon, lav levestandard og nesten null økonomisk vekst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om dere reagerer slik, så tror jeg dere hadde ikke likt å være i min situasjon. Jeg er vant til å få spørsmål relatert til min bakgrunn og hvor jeg kommer fra. Av og til vil noen peke på meg og si "se en utlending". Jeg har aldri brydd meg om slikt.

 

Jeg drømmer ikke om at verden blir som Brasil. Brasil har mange attraktive brune mennesker, men det hjelper lite når Brasil er et land med høy kriminalitet, elendig infrastruktur, masse korrupsjon, lav levestandard og nesten null økonomisk vekst. 

 

Og det er akkurat det som kommer til å skje når man importerer mange millioner mennesker i et land som for eksempel Tyskland som allerede har nesten hver tiende innbyggere gående på sosialen og som ikke i det minste har bruk for tilflytning av folk som ikke har den miste sjanse å oppnå en bra livsstandard. Og om det virkelig er så sjarmerende i Brasil tviler jeg litt på også. For det kan jo hende at fordelingen av hudfargen ikke er likt på begge sidene av gaten som skiller de styrtrike fra de elendig-fattige...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg kan forstå at du som mer eller mindre faller innenfor kategorien "anti-hvit" vil forsøke å demonisere og demoralisere en politisk tankegang som ikke resulterer i at hvite slutter å eksistere, det er forståelig nok.

 

Har du noen gang tenkt på resultatet av din egen ideologi ?

 

Sluttresultatet samt forskjellen mellom min og din tankegang er at din vei fører til enden for hvite folk og min vei fører til overlevelse og fortsatt eksistens, hvem er egentlig nazisten her ?

 

Når alt kommer til alt er det kun du og dine som følger en ideologi der en rase skal forsvinne.

Det du snakker om er en klin kokkos konspirasjonsteori.

 

Dersom den hvite rase forsvinner, så skjer det om hundrevis av år og som følge av at rasene blander seg så mye at det ikke lenger finnes synlige forskjeller på menneskeslag.

 

 

Det er ikke en konspirasjonsteori, alle med øyne i hodet kan se seg rundt og innse realiteten om hva som skjer rundt dem selv og i andre hvite land. Det er kun de mest anti-hvite som nekter for den negative utviklingen i vesten.

 

Dersom den hvite rase forsvinner er det fordi nok hvite har blitt manipulert til å ikke gjøre noe med saken.

Kunne du besvare spørsmålet mitt, geita? Eller er det altfor kontroversielt? :wee:

Lenke til kommentar

Dette spørsmålet?

 

 

 

-snipp-

Når alt kommer til alt er det kun du og dine som følger en ideologi der en rase skal forsvinne.

La oss si jeg er imidlertid enig med utsagnet ditt, hvilket tiltak foreslår du for å hindre komplett overtakelse av nordmenn?

 

Nå er ikke jeg geita_, og jeg er heller ikke for å innføre spesifikke tiltak for å bevare "den hvite rase". Men dersom jeg var, så kunne jeg argumentert slik: Ved å holde innvandringstallene per år lavere enn fødselsraten til "hvite nordmenn", sørger man for at "hvite nordmenn" ikke forsvinner som følge av innvandring.

 

For min del blir dette et helt tåpelig mål.

Lenke til kommentar

Woops, så det nå.

Er ikke rasisme tveegget per definisjon? Er ikke holdningene mot rasisme kollektivistiske og samstemte allerede? Hva bevarer vi egentlig? Pigmenter, er det det handler om?

 

Helt retorisk.

 

Om holdningene er rasistiske mot hvite må holdningene forandres på, syns du ikke ?

 

Her er det snakk om å bevare det vestlige europeeiske folk, pigmenter er bare en del av det hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...