Gå til innhold

Hvordan forholder du deg til Hverdagsrasistene?


Anbefalte innlegg

 

Beklager at jeg er er jødehater som du åpenbart er og ikke klarer å forstå hvordan religion endrer hudfargen din.

 

Du er klar over hva nazistene gjorde i Europa? Hva de gjorde mot Norge? Men likevel har du altså funnet ut at det greiene er bra?

 

Det er og helt latterlig når den gruppen i samfunnet som har definitivt mest makt og på alle måter styrer landet drive å klager over at en minoritet som er veldig svakt stilt i samfunnet har masse makt og overtar landet. Det er liksom noe som kunne blitt fortalt som en vits og være morsomt, men når folk mener det seriøst er det bare trist.

 

 

Du har jo så klart hvite som er jøder - men de vil aldri være en del av "the tribe" eller bli helt akseptert, det er en aksept de kun kan få blant sine egne. Det er noe du i en ideell verden blir født med, men med dagens nivå av selvhat og angrep på den hvite identiteten er ikke dette alltid like enkelt i vårt samfunn.

 

Ingen som snakker om nazister her, her er det snakk om overlevelse av kultur, identitet, hudfarge og nasjon.

 

Det er ikke unaturlig at nordmenn styrer Norge. Hadde det vært noen andre enn nordmenn ville det vært unaturlig.

 

Sååå...

Det du sier er at dere med fokus på raserenhet er som de mest konservative jødene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Selvfølgelig, vi bør være veldig forsiktig med hvilke type mennesker vi tar inn. Enkelte raser og kulturer er enklere å integrere inn i det norske samfunnet enn andre. Somaliere har vist seg å være en problemgruppe i Europeiske samfunn, samt muslimer generelt.

 

Men du kan altså ikke forklare hvordan dette ikke er institusjonell rasisme?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det smitter, informasjonen er lett tilgjengelig nå for tiden. Og hvilke læremidler tror du blir brukt på universitetet i sosiale fag? Det er naivt å tro at hva som skjer i USA ikke påvirker oss her i lille Norge.

 

Akkurat, så hvorfor snakke om muslimer og afrikanere, når det er det som skjer i USA som smitter over på oss. Hvorfor ikke øke bevissthet rundt hva vi importerer og ikke fra USA?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Japan har veldig dårlig likestilling og svært gamle, konservative kjønnsroller. De har også som følge av denne kulturen problem med voldtekt ol. Både rettsvesen og politi i Japan tar stort sett ikke slik type kriminalitet veldig alvorlig. Som er mye av grunnen til at folk ikke anmelder, fordi det skal mye til at noe blir gjort. Og ellers av andre grunner så rapporterer de slik kriminalitet veldig sjeldent.

 

Hvordan vet du at Japan ikke tar slik kriminalitet alvorlig, det er ikke min erfaring. 

 

En av grunnene til at Japan har lavere anmeldelserate, er fordi gjerningsmannen betaler penger til offeret sånn at det ikke blir en rettsak. 

 

Du har altså voldtatt flere personer, eller kjenner flere som er voldtatt i Japan?

 

Neida, men det er ikke så vanskelig å finne slik informasjon.

 

Det er ikke så vanskelig, du går til www.google.com, søker på "japan rape" trykker første link:

https://www.nytimes.com/2017/12/29/world/asia/japan-rape.html

 

"Ms. Ito’s story is a stark example of how sexual assault remains a subject to be avoided in Japan, where few women report rape to the police and when they do, their complaints rarely result in arrests or prosecution."

 

Et sitat fra artikkelen da av erfaring så leser ikke folk lengre informative artikler. Men seriøst les artikkelen om du mener basert på din erfaring at dette ikke er et stort problem i Japan. En japaner ville nok ikke ansett det som et stort problem, som er en del av det store problemet de har. Sett med Vestlige øyner, utifra vestlig kultur er forholdet de har til dette helt utrolig.

 

Hvis en muslim eller afrikaner tenker slik så kommer rasistene og stempler alle fra det landet som voldteksmenn. Det er rimelig lett å se hvor idiotisk rasisme er, og hvor mye uvitenhet det bygger på. Voldtekt er en av de store argumentene mot innvandring, og Japan dras frem som et veldig bra eksempel grunnet nesten ingen innvandring og liksom nesten ingen voldtekt. 

 

Bare trist da at det ikke er slik i det hele tatt. Enda tristere at folk ikke later å bry seg om hva som er sant eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Beklager at jeg er er jødehater som du åpenbart er og ikke klarer å forstå hvordan religion endrer hudfargen din.

 

Du er klar over hva nazistene gjorde i Europa? Hva de gjorde mot Norge? Men likevel har du altså funnet ut at det greiene er bra?

 

Det er og helt latterlig når den gruppen i samfunnet som har definitivt mest makt og på alle måter styrer landet drive å klager over at en minoritet som er veldig svakt stilt i samfunnet har masse makt og overtar landet. Det er liksom noe som kunne blitt fortalt som en vits og være morsomt, men når folk mener det seriøst er det bare trist.

 

 

Du har jo så klart hvite som er jøder - men de vil aldri være en del av "the tribe" eller bli helt akseptert, det er en aksept de kun kan få blant sine egne. Det er noe du i en ideell verden blir født med, men med dagens nivå av selvhat og angrep på den hvite identiteten er ikke dette alltid like enkelt i vårt samfunn.

 

Ingen som snakker om nazister her, her er det snakk om overlevelse av kultur, identitet, hudfarge og nasjon.

 

Det er ikke unaturlig at nordmenn styrer Norge. Hadde det vært noen andre enn nordmenn ville det vært unaturlig.

 

Ingen som snakker om nazister? Men du snakker jo om akkurat det samme som nazistene?

 

Du sier det samme, mener det samme, men du er altså overhodet ikke nazist?

 

Du er klar over at enhver krig rettferdiggjøres med "vi må forsvare..." Alle lands militæravdelinger er liksom "forsvarsdepartement". NATO er en "forsvarsorganisasjon" men i realiteten så forsvarer de ingenting, de bare angriper.

 

Det eneste jeg ser her som er farlig for Norge er dine tanker. 

 

Ironisk at du snakker om å beskytte norske verdier, men du vet åpenbart ikke hva de er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sååå...

Det du sier er at dere med fokus på raserenhet er som de mest konservative jødene?

 

Ekstremister har slående mange likheter. De innser det selvfølgelig ikke selv, men for folk som ikke er ekstremister så ser du veldig lett at de alle vil gjøre nærmest de samme tingene, bare forskjellig hvem de vil gjøre det mot.

 

Ekstremister er mye større problem enn noe innvandring er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig, vi bør være veldig forsiktig med hvilke type mennesker vi tar inn. Enkelte raser og kulturer er enklere å integrere inn i det norske samfunnet enn andre. Somaliere har vist seg å være en problemgruppe i Europeiske samfunn, samt muslimer generelt.

 

Men du kan altså ikke forklare hvordan dette ikke er institusjonell rasisme?

Jeg bryr meg ikke om det er rasisme eller ikke. Om det er best for Norge så kan folk kalle det hva de vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som snakker om nazister? Men du snakker jo om akkurat det samme som nazistene?

 

Du sier det samme, mener det samme, men du er altså overhodet ikke nazist?

 

Du er klar over at enhver krig rettferdiggjøres med "vi må forsvare..." Alle lands militæravdelinger er liksom "forsvarsdepartement". NATO er en "forsvarsorganisasjon" men i realiteten så forsvarer de ingenting, de bare angriper.

 

Det eneste jeg ser her som er farlig for Norge er dine tanker. 

 

Ironisk at du snakker om å beskytte norske verdier, men du vet åpenbart ikke hva de er.

 

Jeg kan forstå at du som mer eller mindre faller innenfor kategorien "anti-hvit" vil forsøke å demonisere og demoralisere en politisk tankegang som ikke resulterer i at hvite slutter å eksistere, det er forståelig nok.

 

Har du noen gang tenkt på resultatet av din egen ideologi ?

 

Sluttresultatet samt forskjellen mellom min og din tankegang er at din vei fører til enden for hvite folk og min vei fører til overlevelse og fortsatt eksistens, hvem er egentlig nazisten her ?

 

Når alt kommer til alt er det kun du og dine som følger en ideologi der en rase skal forsvinne.

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan forstå at du som mer eller mindre faller innenfor kategorien "anti-hvit" vil forsøke å demonisere og demoralisere en politisk tankegang som ikke resulterer i at hvite slutter å eksistere, det er forståelig nok.

 

Har du noen gang tenkt på resultatet av din egen ideologi ?

 

Sluttresultatet samt forskjellen mellom min og din tankegang er at din vei fører til enden for hvite folk og min vei fører til overlevelse og fortsatt eksistens, hvem er egentlig nazisten her ?

 

Når alt kommer til alt er det kun du og dine som følger en ideologi der en rase skal forsvinne.

Det du snakker om er en klin kokkos konspirasjonsteori.

 

Dersom den hvite rase forsvinner, så skjer det om hundrevis av år og som følge av at rasene blander seg så mye at det ikke lenger finnes synlige forskjeller på menneskeslag.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det du snakker om er en klin kokkos konspirasjonsteori.

 

Dersom den hvite rase forsvinner, så skjer det om hundrevis av år og som følge av at rasene blander seg så mye at det ikke lenger finnes synlige forskjeller på menneskeslag.

At den hvite rase forsvinner fullstendig er også en konspirasjonsteori.

 

Men, det som kan skje er at det forsvinner i noen samfunn. Bare se på utviklingen i Sør Afrika.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

At den hvite rase forsvinner fullstendig er også en konspirasjonsteori.

 

Men, det som kan skje er at det forsvinner i noen samfunn. Bare se på utviklingen i Sør Afrika.

 

Ah, den gode gamle "se på utviklingen"-argumentasjonen, selvsagt uten å nevne hvilken utvikling en viser til. Værutviklingen da, eller?

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

 

Hallaien, TS! 

 

Nå tror jeg du har fått en innsikt i at det på dette forumet her flommer over folk med slik tankemåte som det du beskriver. 

 

 

Det eneste du kan gjøre er å forholde deg til dem, og rett og slett drite i hva de sier. Men om det kommer til et punkt hvor du rett og slett blir så lei av slike meninger så får du rett og slett ta det opp med personalleder. På fritiden er det du selv som velger hvem du skal omgås, og om du forholder deg til disse individene på fritiden så er det jo du som i utgangspunktet ligger opp til å høre på dette skvipet. 

 

Jeg tenker at alle mennesker er likeverd og bør bli behandlet med respekt. Om jeg møter folk som det du beskriver så ville jeg ignorert det, men om man er god til å argumentere mot slike motbydelige holdninger så tenker jeg nok at det også er greit å si imot. Man skal ikke akseptere alt her i verden. 

 

Når det kommer til FRP's innvandringspolitikk er den langt mildere enn det man skulle tro kom til å skje når de kom i regjering, og til et punkt synes jeg faktisk politikken er positiv, men de skaper et klima som jeg synes er uholdbar. Man må ta inn kvoteflyktninger og flyktninger som trenger det! 

Lenke til kommentar

 

Ah, den gode gamle "se på utviklingen"-argumentasjonen, selvsagt uten å nevne hvilken utvikling en viser til. Værutviklingen da, eller?

Jeg snakket om demografien, det burde vært ganske opplagt.

 

 

Ja, Sør-Afrika har åpenbart nok en demografi. Og så? Du snakket om utviklingen, som om det er en selvfølge om hvilken demografisk utvikling du viser til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ah, den gode gamle "se på utviklingen"-argumentasjonen, selvsagt uten å nevne hvilken utvikling en viser til. Værutviklingen da, eller?

Jeg snakket om demografien, det burde vært ganske opplagt.

Ja, Sør-Afrika har åpenbart nok en demografi. Og så? Du snakket om utviklingen, som om det er en selvfølge om hvilken demografisk utvikling du viser til.

http://www.lmfgtfy.com/?q=South+Africa+demographics

 

Om du fortsatt trenger hjelp, trykk på første lenke og les det som er relatert til den hvite befolkningen i Sør Afrika.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

http://www.lmfgtfy.com/?q=South+Africa+demographics

 

Om du fortsatt trenger hjelp, trykk på første lenke og les det som er relatert til den hvite befolkningen i Sør Afrika.

 

Jeg fant forøvrig denne. Du snakker tydeligvis med store ord om "utviklingen i Sør-Afrika", som om noe negativt har skjedd med den hvite befolkningen. Tallene jeg fant, tyder på at antallet hvite øker. Jeg kan da egentlig ikke tro at du mener at dette er negativt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

At den hvite rase forsvinner fullstendig er også en konspirasjonsteori.

 

Men, det som kan skje er at det forsvinner i noen samfunn. Bare se på utviklingen i Sør Afrika.

 

Ja det er viktig å bevare den naturlig hvite befolkningen i Sør-Afrika som blir marginalisert av de slemme afrikanske innvandrerne. 

Lenke til kommentar

 

 

http://www.lmfgtfy.com/?q=South+Africa+demographics

 

Om du fortsatt trenger hjelp, trykk på første lenke og les det som er relatert til den hvite befolkningen i Sør Afrika.

 

 

Jeg fant forøvrig denne. Du snakker tydeligvis med store ord om "utviklingen i Sør-Afrika", som om noe negativt har skjedd med den hvite befolkningen. Tallene jeg fant, tyder på at antallet hvite øker. Jeg kan da egentlig ikke tro at du mener at dette er negativt.

 

Kan du ikke prøve å lese deg opp, istedenfor å bare finne tilfeldige tall som støtter ditt syn?

 

Her kan du se hvordan demografien for hvite i Sør Afrika har forandret seg. Årsaken til at den hvite befolkningen ikke har falt, er fordi den hvite befolkningen var ganske ung under apartheid. Men den effekten varer ikke evig, og den hvite befolkningen er på vei til å kollapse.

 

ECdecga.png

 

Kilde 1970 og 2004: https://www.statssa.gov.za/publications/P0302/P03022004.pdf

Kilde 2017: http://www.statssa.gov.za/publications/P0302/P03022017.pdf

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

-snipp-

 

Når alt kommer til alt er det kun du og dine som følger en ideologi der en rase skal forsvinne.

La oss si jeg er imidlertid enig med utsagnet ditt, hvilket tiltak foreslår du for å hindre komplett overtakelse av nordmenn?

 

 

Først og fremst må den anti-hvite definisjonen om hva rasisme betyr forandres, måten det ordet tolkes på nå er brukt til fordel for  anti-hvite sitt mål om utslettelse av hvite i vesten.

 

For det andre må hvite gjennomgå et lite kulturelt skifte fra den hyper-individualistiske levemåten vi har nå til en mer kollektivistisk tankegang. Det er bare å se på hva slags resultat man ville hatt i en lagsport feks der det ene laget sammarbeider mot et lag der spillerne er egostiske og ikke samarbeider.

De som samarbeider vil så klart vinne mye mer enn det egoistiske laget.

 

Og så må man begynne å straffe anti-hvit oppførsel på det aller sterkeste, det gagner ingen å ha politikere og lærere feks som angriper folket innenfor landes grenser.

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...