Gå til innhold

Abdi Raja hindrer Carl I hagen som medlem av nobelkomiteen!


Visum

Anbefalte innlegg

Vei, jeg stemmer ikke på Venstre, men selvom jeg er imot ikke-vestlig innvandring, særlig fra muslimske land, så synes det er påpasselig at Carl I. Hagen blir hindret av Abdi Raja som fast medlem av nobel komiteen.

 

Godt jobbet, Raja!

 

Ettersom de fleste på diskusjon.no er tilhenger av høyresiden, så regner jeg med dere ikke støtter forslaget, eller tar jeg feil.

 

Endret av Fast Jobb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor Carl i skal inn i nobelkomiteen.
Han er vitterlig en god politiker, uten at jeg synes det er noen videre positiv egenskap, men jeg skal da innrømme at han fikk sine saker og parti inn i varmen, det er da godt gjort.
Men hvilke av disse egenskapene er viktige i Nobelkomiteen?
Er ikke de politiske valgene de som har gjort mest for å delegitimere nobelprisen? Pris til Kissinger, Arafat, Obama?

Siste jeg hørte fra Carl i var da han gikk ut og mente klimaendringene var sprøyt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor det er en trang til å stemple Abid Raja som en innvandrer her. Hva har det med saken å gjøre?

 

Carl I hagen misliker ikke-vestlige innvandrere, særlig muslimer. Abid Raja er muslim, og hindrer Carl I hagen å oppfylle drømmen sin. Dersom er det viktig å påpeke at Raja er innvandrerer og muslim.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes heller ikke Hagen burde inn i Nobelkomiteen, eller særskilt profilerte politikere for den del. Jeg tror det kan virke diskrediterende på selve prisen. Så er det klart at det ikke akkurat hjelper om tilstrekkelig mange kommuniserer utad at Hagen kommer til å gjøre en dårlig jobb og være lite objektiv sammenlignet med tidligere partiledere i samme jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Carl passer nok bedre i Nobelkomitèen enn mange av de suppegjøkene som koser og har kost seg der. Abid kan ta seg en bolle og passe sine egne saker, forøvrig så virker han som en koselig kar.

 

Bare for å presisere så er jeg enig med Abid da jeg heller ikke synes noe særlig om at politikere sitter i komitèen, men å kjempe for det fordi han ikke vil at Carl skal sitte der er lavmål.

Lenke til kommentar

Det er nok mange i FrP-ledelsen som i så fall puster lettet ut, uten at de vil si det høyt. Hadde partiet villet hadde dette vært enkelt løst gjennom en enkel byttehandel tidligere i år som jeg mistenker at Hagen hadde takket ja til: Da var det bare å sette Hagen så langt ned på valglisten i høst at han ikke hadde blitt vara. 

 

Men nå får de (XYZ i ledelsen) i pose og sekk: Hagen blir (kanskje) ikke valgbar, de kan si (late som) til egne velgere at det er de andre partienes feil, og de behøver ikke innrømme hvilken halsbrekkende snuoperasjon det ville vært for et parti som i alle år har ønsket en uavhengig Nobelkomité...

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er nok mange i FrP-ledelsen som i så fall puster lettet ut, uten at de vil si det høyt. Hadde partiet villet hadde dette vært enkelt løst gjennom en enkel byttehandel tidligere i år som jeg mistenker at Hagen hadde takket ja til: Da var det bare å sette Hagen så langt ned på valglisten i høst at han ikke hadde blitt vara. 

 

Men nå får de (XYZ i ledelsen) i pose og sekk: Hagen blir (kanskje) ikke valgbar, de kan si (late som) til egne velgere at det er de andre partienes feil, og de behøver ikke innrømme hvilken halsbrekkende snuoperasjon det ville vært for et parti som i alle år har ønsket en uavhengig Nobelkomité...

 

Geir :)

 

Det er faktisk helt sant. Sist gang han ønsket å stille til valg, ble han ikke valgt av FrP, selvom han ikke var (vara)stortingsrepresentant. Da valgte FrP andre personer, men jeg mistenker dette er et politisk spill fra FRP sin side.

Lenke til kommentar

Ettersom de fleste på diskusjon.no er tilhenger av høyresiden, så regner jeg med dere ikke støtter forslaget, eller tar jeg feil.

Vel, jeg har ikke inntrykket av at de fleste på diskusjon.no er tilhengere av høyresiden eller venstresiden for den del.

 

Her er en god blanding av blå, røde og brune statselskere representerte og der er minimalt med forskjeller mellom disse.

 

Ikke bare burde Hagen blokkeres, men alle politikerne som allerede er medlemmer burde kastes ut, og hele idiotskapet nedlegges når de ikke klarer å holde seg til Nobels testament. Hele greia er en vanære.

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vei, jeg stemmer ikke på Venstre, men selvom jeg er imot ikke-vestlig innvandring, særlig fra muslimske land, så synes det er påpasselig at Carl I. Hagen blir hindret av Abdi Raja som fast medlem av nobel komiteen.

 

Godt jobbet, Raja!

 

Ettersom de fleste på diskusjon.no er tilhenger av høyresiden, så regner jeg med dere ikke støtter forslaget, eller tar jeg feil.

Frp som er så glad i å sende ut innvandrere, kan vel send Carl I Hagen tilbake til Spania der han kommer fra ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Vei, jeg stemmer ikke på Venstre, men selvom jeg er imot ikke-vestlig innvandring, særlig fra muslimske land, så synes det er påpasselig at Carl I. Hagen blir hindret av Abdi Raja som fast medlem av nobel komiteen.

 

Godt jobbet, Raja!

 

Ettersom de fleste på diskusjon.no er tilhenger av høyresiden, så regner jeg med dere ikke støtter forslaget, eller tar jeg feil.

Frp som er så glad i å sende ut innvandrere, kan vel send Carl I Hagen tilbake til Spania der han kommer fra ?

Carl Ivar Hagen (født 6. mai 1944 i Oslo

patetisk

Lenke til kommentar

 

 

Vei, jeg stemmer ikke på Venstre, men selvom jeg er imot ikke-vestlig innvandring, særlig fra muslimske land, så synes det er påpasselig at Carl I. Hagen blir hindret av Abdi Raja som fast medlem av nobel komiteen.

 

Godt jobbet, Raja!

 

Ettersom de fleste på diskusjon.no er tilhenger av høyresiden, så regner jeg med dere ikke støtter forslaget, eller tar jeg feil.

Frp som er så glad i å sende ut innvandrere, kan vel send Carl I Hagen tilbake til Spania der han kommer fra ?

Carl Ivar Hagen (født 6. mai 1944 i Oslo

patetisk

 

Sånne humørløse kjærringer som deg har vel kanskje ikke fått med seg at han bodde i Spania ?

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/spanjoler-ma-laere-seg-norsk/66207688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sånne humørløse kjærringer som deg har vel kanskje ikke fått med seg at han bodde i Spania ?

 

Er det å være på ferie i et land det samme som å bo der?

Har du sånn dagligtale?

Man kan bo på et hotell riktignok...

 

Hvis jeg har bodd alle steder jeg har vært på ferie, så har jeg jammen bodd mange steder.

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sånne humørløse kjærringer som deg har vel kanskje ikke fått med seg at han bodde i Spania ?

 

Er det å være på ferie i et land det samme som å bo der?

Har du sånn dagligtale?

Man kan bo på et hotell riktignok...

 

Hvis jeg har bodd alle steder jeg har vært på ferie, så har jeg jammen bodd mange steder.

 

Hva babler du om egentlig ? Hva du gjorde i fellesferien ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og du tror dette har noe med innvandring og Islam å gjøre?

 

Overhodet ikke. Jeg synes bare at det er humoristisk at nettopp en politiker med den bakgrunnen skal sette en stopper for drømmen til Carl I hagen.

 

 

Det er vel tverrpolitisk enighet på stortinget imot Carl I. Hagens kandidatur, dermed er det misvisende å fremstille det som saken kan bestemmes av Abid Raja alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...