Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistet selvtilliten etter at jeg ble med dame hjem


Anbefalte innlegg

Var ute på byen og hadde drukket en del. Ble sjekket opp av ei ung dame som jeg hang med resten av kvelden. Vi var veldig fulle begge to, og klinte en del. Jeg ble med henne hjem (hun bor med ei venninne), men begge var for fulle til å ha sex. Hun hadde latterkrampe hele kvelden fra da vi gikk hjem til henne. Vi klinte, og prøvde å ha sex, men hun brøt ut i latter da vi klinte og da jeg prøvde å forføre henne...

 

Hun maste om at hun ville ha sex med meg, men jeg mistet lysten da hun brøt ut i latter hele kvelden. Hadde dessuten lite kontroll selv, så vi fant ut at det ikke var vits å prøve.

På morningen var jeg på do, og jeg hørte at hun snakket med venninna si hvor hun igjen brøt ut i latter i edru tilstand.

 

Hun sa etterhvert at hun måtte på do, og jeg tenkte ikke noe mer over det. Eneste jeg tenkte var at jeg snart skulle komme meg av gårde. Hun er på "do" i 45 minutter, før venninna kom og sa at jeg måtte gå ettersom de skulle noe annet.

 

Jeg fikk ikke sagt hade til henne ettersom hun forsvant, så jeg sa hade til venninna før jeg gikk.

 

Jeg pleier ikke å forvente noe mer enn ONS (eller nesten-ons), men jeg synes det var en spesiell oppførsel av hun jeg var med. Tenkte at hun lo fordi hun var drita, men hun fortsatte i edru tilstand etter at hun våknet. Hun snakket ikke til meg en gang, og ble bare borte.

 

Har aldri opplevd noe sånt før. Føler at jeg gjorde et eller annet gærent, eller at hun tenkte: "Herregud, var jeg så full at jeg sjekket opp HAN på byen?"

 

Blir sjeldent sjekket opp, så tok det som et stor kompliment. Hun er den peneste jeg har rotet med, men synes at oppførselen var motbydelig.

 

Beklager langt innlegg, og hvis jeg overreagerer. Men dette ga selvtilliten min et knekk. Har vært med noen jenter fra byen før, men har aldri opplevd en slik oppførsel. :(

 

 

 

Anonymous poster hash: bf73e...d8b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her. Takk for svar, skal prøve å gå videre. Hun virket ikke helt voksen i mine øyne. Hun er 20 år om jeg ikke husker feil.

 

Ble bare utrolig skuffet ettersom vi fikk en utrolig god tone på byen, og hun virket veldig ålreit. Hun er noe av det fineste jeg har sett på lenge, og hun ba meg love at jeg ikke ble borte da hun måtte på do osv. Hun maste om sex, og fikk mange fine komplimenter da vi tok en svingom på dansegolvet. Hun ga meg Facebooken sin, så jeg har vurdert å spørre hva som var så morsomt, og hva som egentlig skjedde. Burde jeg gjøre det? Jeg ønsker ikke å mase og jeg kan fint akseptere at vi ikke møtes igjen. Men jeg vil være ærlig og si at jeg følte meg tråkket på. Jeg har en teori at hun plutselig ble borte fordi hun var flau over egen oppførsel, men jeg aner ikke...

 

Fikk lyst til å ta kontakt på Facebook da jeg er nysgjerrig, og ønsker et svar. Så kan vi begge gå hver vår vei etter det. Eller blir det for dumt å spørre om det?



Anonymous poster hash: bf73e...d8b
Lenke til kommentar

Drit i fjøsboka og glem henne. Kontakter hun deg så er det flott, hvis ikke så er det også flott. Damer liker ikke menn som virker desperate og usikre så hvis du kontakter henne er løpet antagelig kjørt alikevel.

 

Skjønner at du er nysgjerrig, men svaret du vil få kommer ikke til å gi deg noen bedre følelse. Nysgjerigheten drepte katte er visst en ting og hvis katta er selvtillitten din så....

Lenke til kommentar

hva enn du gjør nå, ikke ta kontakt med henne, hvis du håper litt at hun vil finne på noe med deg igjen så tar hun kontakt. men tar du kontakt så fremstår du negativt på alle fronter. gå videre og fokuser på viktigere ting

Lenke til kommentar

Du fikk kline med ei av deiligaste jenter du he møtt på lenge. Ikkje det fint? Du fikk sikkert fingre ho litt og, så det er ålreit. 
Kontakte hun? Tja... du har ikkje så mye å miste på det. Mest sansynlig kommer ho te å ignorere deg. Kanskje ho svara, ken veit? Men trur ikkje det e noe vits å vente at ho skal skrive først.

Lenke til kommentar

Mange som sier at du burde bryte med henne, og det kan sikkert være rett, så da kan jeg komme med annet forslag. Du ble åpenbart betatt samtidig som førsteinntrykket ble dårlig. Hun gav deg sin faceb, du kan jo ta jo kontakt med henne, komme med en kort fiskende replikk og se om hun svarer. Kanskje hun er annerledes og du trenger mer tid for å bli kjent, slik som med så mange her. Av og til kan det lønne seg å være den tålmodige i dette 'bruk og kast' samfunnet. Hun er 20 år, mange oppfører seg som 'barn' i den alderen da frontallappen er i utvikling, men gi det et par år og hun kan bli en gem.

Endret av nacario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men herregud da mann.. du liker dama?!! Hva har du å tape? Du vet da for f..selv hva du ønsker å gjøre? Du vil ha denne dama. Ta kontakt. Mist henne eller ha mistet henne allerede. Tapt har du allerede gjort. Nå kan du bare vinne. Få ut fingern og kontakt henne. Det som skjer blir uansett noe helt annet enn hva du tror. Blir som regel sånt. Kanskje hun har røyka noe? Finn ut av det. Og få sjelefred.

Lenke til kommentar

Ta kontakt med en jente som fikk en vennine til å dra hjem til seg for å få vekk onsen mens hun gjemte seg på do?

Sjakktrekk.

Bruk hue. VET han at det var det som skjedde? Nei. Derfor, for fremtiden blir han å lure på hva dette var. Ta kontakt med damen og få HENNE til å si det som det er. Alle feige pusefitter tør å si det på sms hvis det ikke er noe der. Vi vet ikke. Du vet ikke. Dette må han finne ut via henne ikke all verdens datanerdcasanovaer som vet alt.

Lenke til kommentar

Om du liker henne så send ei mld og spør om hun kan tenke seg en tur på kino, ut å spise, en tur i naturen eller hva som helst. Se hva som skjer og ta det derfra.

 

Du har ingenting å være flau over, greit nok du hadde drukket en del men jeg tolker det slik at du kan stå for din egen oppførsel.

Lenke til kommentar

For det første: drit i å spørre om akkurat den kvelden. Den er historie. Det blir bare weird å grave i det.

 

For det andre: hun ga deg FB-en sin. Spør henne om dere skal finne på noe. Måten hun svarer på det på vil fortelle deg hvorvidt det kan bli noe mer utav dette. Det er ikke needy, det er formodentlig derfor du fikk FB-en hennes. Dette er ikke rakettvitenskap. Ikke ta nederlaget på forskudd.

 

For det tredje: finn deg en hobby eller ett eller annet som du mestrer, sånn at ikke hele selvtilliten din avhenger av hva en random dame synes om deg.

Lenke til kommentar

Ikke noe grunn til å miste selvtillit over.

 

Som flere har nevnt kan ha vært mange grunner.

Se for deg om scenarioet var omvendt. Du er edru og tar med deg ei pen dame hjem. Hun er full og det blir bare rot. Det er en pinlig situasjon for begge to right?

 

Så våkner du dagen derpå med roomien din i huset og har en fremmed i senga som du egentlig ikke helt kan plassere på om det ble rart/bra osv.

 

Hun tok en easy way out og for alt du vet kan hun være like klein nå som deg. Folk takler ting forskjellig og hun kan ha vært umoden for alderen. Tenk heller på at ei flott dame tok deg med hjem og ta lærdom av at for mye alkohol på byen kan ødelegge mye ;)

 

Jeg hadde nok ledd det av og gitt gutta en god historie om hvor udugelig jeg blir med for mye alkohol i kroppen.

 

Cheer up!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...