Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Ser at leveringstiden som fremkommer på apple er lik for alle land. Jeg tipper det er en innlagt algoritme her at hvis det for eksempel er 5X telefoner klare til første runde vil kanskje de 4X første besøkende få oppgitt 3 nov, deretter de neste 1 uke og at det går slik hele vegen til 5-6 uker. Når da antall bestilling er lavere enn "fryktet" kan de nedjustere ventetiden på hver enkelt ordre og endre til 3-4 uker på nettsidene.  Det kan være en logisk grunn til hvorfor noen som opprinnelig fikk et par ukers ventetid nå får levert i morgen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Min er også i Belgia nå (var i Nederland tidligere i dag). Levering i morgen står det fortsatt. Så Apple har funnet ut at de skal være mer effektive med frakt. De har shippet alt som skal til Europa til Nederland, og det sendes derfra videre ut til den enkelte. Tidligere har jeg alltid fått sendt direkte fra fabrikken i Kina.

 

Edit:

Siden jeg går fra iPhone 6s+; så måtte jeg få tak i lightning kabel til Shure SE846 ørepluggene mine (med innebygd DAC). Den er nå på plass; så da er alt klart til i morgen.

 

 

Hvor i landet bor du? :)

 

Asker

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilt fra telenor.no!

 

20:26: "Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt."

"Forventet 3. November" - Bosatt på Østlandet!

 

Da blir det bare å vente utenfor det lokale postkontoret på at lastebilen skal komme i morgen tidlig da :))

 

:):):):)

Bor også på Østlandet og har fått forventet levering 06.11...

Lenke til kommentar

 

Bestilt fra telenor.no!

 

20:26: "Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt."

"Forventet 3. November" - Bosatt på Østlandet!

 

Da blir det bare å vente utenfor det lokale postkontoret på at lastebilen skal komme i morgen tidlig da :))

 

:) :) :) :)

Bor også på Østlandet og har fått forventet levering 06.11...

 

 

Merkelig, når bestilte du den?

 

 

Når bestilte dere og når fikk dere bestillingslink, telenor-folk? Jeg bestilte 08:59 og min pakke har fortsatt ikke ankommet terminal...

 

Fikk bestillingslink tirsdag 31.oktober ca. 17:15.. Sendte inn bestilling senere samme kveld rundt 23:00... 

Lenke til kommentar

 

Noen som vet noe om power og deres utvalg i butikk? Tenker å dra dit til åpningstid, krysser fingrene. Klarer ikke å finne noe info på nett og kundeservice visste heller ingenting.

De selger nok kun med abb.

 

 

Jeg snakket med min lokale Elkjøp-butikk i kveld, og han mente de solgte både med og uten abonnement. Det var derimot ikke vits å ta turen i morgen mente han, da de de fikk inn var reserverte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Telenor her også, kommer til det gode vestland i morgen ifølge sporingen fra Posten. Videresendt fra Oslo 20:46 i dag. Toppers

 

Dæven! Bor i Sandnes og min ble videresendt fra Oslo 20:28... Samme lastebil tenker jeg :-) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Når bestilte dere og når fikk dere bestillingslink, telenor-folk? Jeg bestilte 08:59 og min pakke har fortsatt ikke ankommet terminal...

Fikk bestillingslink for 2 dager siden og bestilte med en gang. Min ble sendt i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...