SKAÐI Skrevet 1. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2017 Devilcase har endel pent synes jeg. Bumperene spesielt. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 1. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2017 Kjøpte i går iPhone 8 Plus, og gikk da fra Galaxy S8+. Har vært Android bruker i 4 år nå. Jamen skal jeg si det var heftig å prøve noe nytt. Jeg bare elsker brukervennligheten til iOS! Deilig overgang vil jeg si og angrer ikke i det hele tatt! Har både Android (Sony) og en epleskrott (iPad) og foretrekker uten tvil Android. Kan ikke akkurat si iTunes er så veldig brukervennlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2017 Hva bruker du iTunes til? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 1. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2017 Etter å ha ladet noen sykluser på 8 Plus ser det ut til at batteriet er ganske greit. Legger ved et bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2017 Hva er «bruk» og «ventemodus»? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 1. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2017 Hva er «bruk» og «ventemodus»? Bruk er med skjermen på og ventemodus er standby - skjermen avskrudd. Kan nevne at lysstyrken er holdt på 40-50% ca. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 2. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Hva tenker dere er en fornuftig pris å kjøpe en iPhone 7 plus 128gb på finn.no for? Syntes dere iPhone 8 har såpass mye nytt at det er verdt å gå ut med 10 løker for en ny Iphone 8 plus 256gb? Endret 2. oktober 2017 av clarke133 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2017 8400 ca., som ny. Ikke mer enn 6000. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 2. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2017 Må du ha 256 GB? Med nytt bildeformat og komprimering tar bildene nå 50% av tidligere størrelse. De fleste har store datapakker, dropbox og andre cloudtjenester. Må man ha 256 GB?Å kjøpe iPhone 8 plus til 10k er i alle fall helt spinnvilt. Jeg ville prøvd å klare meg med 64 GB og gått for X-en. Å bruke 10k på en "gammel" telefon som 8 plus er kjedelig. Særlig når alle mobiler i fremtiden vil være rammeløse. iPhone 8 plus er gigantisk.Hadde enten kjørt på med en X, ellers prøvd å finne en billig 7-er et sted. Lenke til kommentar
m1n1m Skrevet 2. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg har tenkt slik på lagringen på mine siste telefoner og gått for minste størrelse. Med iCloud sin sømløse håndtering av komprimering og sync så fungere det igrunnen greit. Eneste gangene det butter er når det kommer en software oppdatering og det er knapt om plassen.. Tenker egentlig at størrelsen er litt personlig. Filmer man mye og har et drøss med store apper så er det ikke langt man kommer med 64gig uten å synce til cloud hele tiden.. Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 3. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2017 Etter å ha ladet noen sykluser på 8 Plus ser det ut til at batteriet er ganske greit. Legger ved et bilde. Ja jeg synes også batteritiden er bra. Men spesielt ventemodus. Når jeg ikke bruke telefonen så går det nesten ikke batteri i det hele tatt. 1-2% i løpet av en natt. 1 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 3. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2017 Kjøpte i går iPhone 8 Plus, og gikk da fra Galaxy S8+. Har vært Android bruker i 4 år nå. Jamen skal jeg si det var heftig å prøve noe nytt. Jeg bare elsker brukervennligheten til iOS! Deilig overgang vil jeg si og angrer ikke i det hele tatt! Tips til noen gode deksler som ikke gjør at telefonen ser ut som en murstein? altså tynne deksler som gir god beskyttelse. Ikke noe flip cover styr.. Kjøpte en sånn til IPhone 7, veldig tynt og billig var den å https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/mobildeksel/tipi-superthin-backcover-iph87-carbon/p-539280/ Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 7. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2017 Hva er mine beste sjangser for å få tak i en iPhone X 256gb her i Norge? Bør jeg være klar på natten 27 oktober nå den releaser eller gå til Eplehuset når de åpner? Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 10. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2017 Høres ikke bra ut. http://www.trustedreviews.com/news/apple-iphone-8-expanding-batteries-3303991 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2017 Har Apple laget en serie som i det hele tatt er feilfri? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2017 Ingen produsenter har vel noensinne prestert det. 1 Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 13. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2017 Noen som vet hvorfor jeg ikke får overført ringetoner/meldingslyder til iPhone 8? Har nyeste iOs og overfører via iTunes. Har ingen problem med dette på iPhone 7/SE. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2017 Noen som vet hvorfor jeg ikke får overført ringetoner/meldingslyder til iPhone 8? Har nyeste iOs og overfører via iTunes. Har ingen problem med dette på iPhone 7/SE. Har du sjekke ut dette https://discussions.apple.com/thread/8079438?start=0&tstart=0 Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 13. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2017 Tusen hjertelig takk :-) Det funket. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2017 Tusen hjertelig takk :-) Det funket. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå