Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir jo sagt at iPhone 8 bare er for de som ikke har råd (tar seg råd om man vil være diplomatisk) til iPhone X.

 

Lurer på hvor mange som tar opp forbrukslån for å kjøpe den.

 

Uten å ha holdt begge telefonene i hendene skal jeg ikke skrive noe i sten, men jeg tror jeg heller mot 8 på grunn av størrelsen, men.. 

Endret av d'espresso
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Ingen revolusjon, men jevnt fremskritt. Kan installeres ved å holde ny og gammel iPhone inntil hverandre.

 

Edit: jeg kjøpte to stk. I Eplebutikken i Storgata i Oslo, litt før 11. Der var det ikke en kjeft, og jeg ble betjent med én gang. iPhone er ikke noe stress å få tak i.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Nei, se på Komplett. I dag har de endret datoene på alle iPhonene fra ubekreftet 22. september til en uke eller lenger frem i tid: https://www.komplett.no/kampanje/42500/mobil/mobiltelefon/mobiltelefon/apple-iphone

Er det lov å holde på sånn her? Det er jo noen som faktisk tror at Komplett tror at de kanskje får ting når det står ubekreftet. Sånn har de holdt på år etter år. 

Må vel være svindel? Husker da den nye maccen kom i 2016. Da forskjøv til ubekreftet 5-6 ganger. Alltid på samme dagen som de kaaaanskje skulle få den inn. For noe piss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Skal velge mellom SE, 6s, 7 eller 8ern.

SE - formfaktor,

6/ 7* eller 8* - større skjerm, *vannavstøtende, bedre batteritid?

 

Noen av disse, foruten 8ern, som har lite problemer? Husker det var mye styr rundt 6ern fordi den bøyde lett i bukselomma. Er litt tilbakeholdende med å bestille 8ern siden den er ny og vi ikke vet hvilke barnesykdommer som kan dukke opp på den. 

Lenke til kommentar

Du har jo fordelen med at det enda er 3.5mm lydutgang på 6s da i tilfelle, om det er viktig for deg :) At telefonen kunne bøyes lett ble vel forbedrett med 6s utgaven da det ble benyttet en kraftigere type aluminium mener jeg å huske.

 

Ellers har jeg bare lovord å si om iPhone 7 enda altså. iPhone 8 fremstår som fullstendig uinteressant for min egen del i hvert fall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Du har jo fordelen med at det enda er 3.5mm lydutgang på 6s da i tilfelle, om det er viktig for deg :) At telefonen kunne bøyes lett ble vel forbedrett med 6s utgaven da det ble benyttet en kraftigere type aluminium mener jeg å huske.

 

Ellers har jeg bare lovord å si om iPhone 7 enda altså. iPhone 8 fremstår som fullstendig uinteressant for min egen del i hvert fall.

 

Hva tenker du om SE da? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...