Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja.. Mener man måtte bestille innen 5 min kanskje for å få første leveringsdato. Da ble det 1-2 uker, og så 3-4 uker mener jeg. Problemet er vel at man har svært få telefoner til salgs denne gangen. Det har man blitt informert om, slik at ekstra mange vil vite at det er viktig å bestille med en gang.

Kan dog hende at det er like rutinert å bestille fra Telenor/Telia, evt bestille fra alle 3 ;) 

Lenke til kommentar

Så at Telenor la ut på Facebook at de åpnet forhåndsbestilling 08:01 i morgen. Kan dette stemme? Alle andre åpner vel 09:01. 

 

Det har de ikke lov til. Åpner de 1 time før Apple i morgen, så vet jeg hvilket selskap som kommer til å bli bannlyst av Apple fremover.

 

EDIT:

Ser at de har slettet posten og skrevet en ny med riktig tidspunkt som da er 09.01. 

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Hvis man skulle vært så heldig å fått en iPhone X i første parti som blir sendt ut, tror dere den ville hatt en god videresalgsverdi hvis man la den ut på finn som ny? Finnes vel brått noen gæringer der ute som ville bladd opp et par tusen for å få den så fort som mulig.. eller? 

 

Ikke at jeg har tenkt til å prøve meg, bare en tanke :)

Lenke til kommentar

Jeg regner med at selv om jeg klarer å bestille i løpet av det første minuttet så vil jeg neppe få iPhone X i år.

 

 

Mtp. på at lanseringsdatoen er 3. nov, vil ikke det si iPhone X kommer teknisk sett til å være i butikker (i noen minutter og for de som venter utenfor butikken i hele natt) den datoen, selv i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...