Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min LG V20 kan man ha 2 simkort og SD kort uten å måtte mekke til, rart Samsung ikke får til dette.

 

Men uansett takk for tips MariusJS.

Tror hovedgrunnen er at i en del andre regioner så selges den i både 64, 128 og 256GB varianter, så da er sd fort ikke nødvendig, også må du vell ha en mye "lengre" slot i telefonen for å få plass til alle 3, akkurat det er jo enklere spesielt på V20, men det burde uansett være mulig. LG har vell samme løsning som Samsung bruker i V30 mener jeg, litt usikker på om modellen som selges i norge har dual sim (V30)?

Lenke til kommentar

Superfornøyd med telefonen! Helt gigantisk oppdatering fra S6 :)

Er det flere enn meg som ikke får opp keyboard-knappen fra notification status bar når man skriver tekst? Jeg savner muligheten til å bytte keyboard derfra (bruker 1Password og trenger å velge den manuelt en gang i blant).

Lenke til kommentar

Størrelse er tilvenning. Husker jeg syntes at både S7 og S8 var for stor i starten.

De siste ukene har jeg brukt en S5. Og i går fikk jeg S9+. Merker allerede at det går fint med S9+ på 6,2 tommer. Etter litt tilvenning vil man neppe ha en mindre telefon

Lenke til kommentar

Ja, det står mest på pengene. 10k for en minimal oppgradering er litt mye :p

 

Kan evt se mot sommeren når de droppes i pris.

 

At S9 er en minimal oppgradering fra S8 er allmennkjent for alle som har lest en eneste omtale. Skulle ønske jeg hadde så mye penger at jeg var villig til å betale så mye for en litt bedre lyd -og kameraopplevelse. 

Lenke til kommentar

Et veldig godt kamera har aldri vært noe must for meg. Men må si jeg er imponert over kamera på S9+

 

Slenger med et bilde jeg tok av dattra mi

Bra bilde, men jeg tror samtlige nyere telefoner i dag tar slike bilder.

 

Er vel helst i mørket S9+ kameraet skiller seg litt bedre ut :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, det står mest på pengene. 10k for en minimal oppgradering er litt mye :p

 

Kan evt se mot sommeren når de droppes i pris.

 

At S9 er en minimal oppgradering fra S8 er allmennkjent for alle som har lest en eneste omtale. Skulle ønske jeg hadde så mye penger at jeg var villig til å betale så mye for en litt bedre lyd -og kameraopplevelse. 

 

Har nevnt det tidligere, men hele grunnen til at jeg oppdaterte fra S8+ til S9+ var egentlig på grunn av dual sim, men helt greit med nesten 100% increase i CPU power også da ;)

 

Kan se poenget ditt om at det for mange ikke er ett poeng i å oppgradere, men å koke forskjellene ned til det du skrev blir bare direkte feil.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, det står mest på pengene. 10k for en minimal oppgradering er litt mye :p

 

Kan evt se mot sommeren når de droppes i pris.

 

At S9 er en minimal oppgradering fra S8 er allmennkjent for alle som har lest en eneste omtale. Skulle ønske jeg hadde så mye penger at jeg var villig til å betale så mye for en litt bedre lyd -og kameraopplevelse. 

 

Har nevnt det tidligere, men hele grunnen til at jeg oppdaterte fra S8+ til S9+ var egentlig på grunn av dual sim, men helt greit med nesten 100% increase i CPU power også da ;)

 

Kan se poenget ditt om at det for mange ikke er ett poeng i å oppgradere, men å koke forskjellene ned til det du skrev blir bare direkte feil.

 

Hvor har du fra at det er 100% increase i cpu?

 

Det jeg har fått med meg så har prosessoren i S9 ca 20% bedre ytelse enn S8.

 

Dual SIM ser jeg ikke poenget med. Noe spesielt du bruker det til siden du må ha det? :)

 

Har både S8 og S9+ forran meg. merker igrunnen ingenting forskjell mtp hastighet. At S9+ scorer høyrere på papiret spiller forsåvidt ingen rolle :p

Lenke til kommentar

Her har vi vel Samsung sin egen brikke og ikke snapdragon? Ser i tester at Snapdragon er vesentlig raskere i mange tilfeller.

 

Jepp, exynos her til lands, hvor ser du det, såvidt jeg har sett skal da Exynos chippen være kjappere? :)

 

Hehe. har 50gb (96gb nå med datarollover) på mitt abb, så det er ingen issues for meg enda hvertfall :p

 

Drar fort mer enn det på en grei måned ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...