Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på "oppgradere fra S6"

 

Lønner seg ikke å reparere den da glasset på kamera bak er knust samt at touchknappen foran er slarkete og må av og til trykke opptil flere ganger for at knappen skal reagere.

Regner med disse 2 feilene gjør reperasjonsprisen veldig dyr. Hadde det kun vært en av delene hadde jeg repearert den.

 

Slarkete i den forstand at knappen er som en huske og beveger seg opp og på sidene. Stort problem for fler ?

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Lurer på "oppgradere fra S6"

 

Lønner seg ikke å reparere den da glasset på kamera bak er knust samt at touchknappen foran er slarkete og må av og til trykke opptil flere ganger for at knappen skal reagere.

Regner med disse 2 feilene gjør reperasjonsprisen veldig dyr. Hadde det kun vært en av delene hadde jeg repearert den.

 

Slarkete i den forstand at knappen er som en huske og beveger seg opp og på sidene. Stort problem for fler ?

Har hørt om problemet flere ganger før, har du prøvd factory reset og cache wipe?
Lenke til kommentar

 

Lurer på "oppgradere fra S6"

 

Lønner seg ikke å reparere den da glasset på kamera bak er knust samt at touchknappen foran er slarkete og må av og til trykke opptil flere ganger for at knappen skal reagere.

Regner med disse 2 feilene gjør reperasjonsprisen veldig dyr. Hadde det kun vært en av delene hadde jeg repearert den.

 

Slarkete i den forstand at knappen er som en huske og beveger seg opp og på sidene. Stort problem for fler ?

Har hørt om problemet flere ganger før, har du prøvd factory reset og cache wipe?

 

 

 

Ikke denne gangen. Forrige det skjedde med knappen, mobilen inn til reperasjon via min forrige jobb. Da ble knappen fastere, men fortsatt litt som en "huske" og knappen reagerte da som normalt.

 

Men, i det siste har knappen blitt like slarkete igjen som før denne reperasjonen (er ei god stund siden).

 

Kan prøve en factory reset etterhvert og se om det hjejlper for denne gang. Hvis ikke blir det trolig ny mobil

Lenke til kommentar

Lit på gjerdet når det kommer til denne, for meg virker det som innovasjonen har stagnert litt på mobilfronten, lite må ha nytt og kun små justeringer :/

Helt enig. Virker sånn...

Og da min S6 faktisk har et bra kamera og fungerer veldig bra, så beholder jeg vel den.

Alternativet er vel S8, som etter at S9 er i salg sikkert fåes til halve prisen, kanskje under.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...