Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Fått fikla litt på min S9+, og sammenligna med min S8+, så virker skjermen på S8'n mer "Crisp" spesielt på det hvite, S9+'en virker ikke til å være like kritthvit som S8+'n i menyene, litt snodig.

 

Farger ellers ser ut til å være relativt likt.

 

EDIT: Justerte både grønn og rød helt ned til minimum, og den ble da veldig lik S8 skjermen,

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått fikla litt på min S9+, og sammenligna med min S8+, så virker skjermen på S8'n mer "Crisp" spesielt på det hvite, S9+'en virker ikke til å være like kritthvit som S8+'n i menyene, litt snodig.

 

Farger ellers ser ut til å være relativt likt.

 

EDIT: Justerte både grønn og rød helt ned til minimum, og den ble da veldig lik S8 skjermen,

Det har med fargetemperaturen å gjøre. Så det har med hvilken innstilling du har satt skjermen til, som du fant ut. Riktig temperatur er rundt 6500K, mens de fleste tror jeg føler ~7700K er mer kritthvit. 

 

Men er derfor det er innstillinger, slik at du kan sette det til det du liker best.

Lenke til kommentar

Den nye plasseringa av fingeravtrykksensoren er så utrolig mye bedre på S9+, slipper å "vri hånda".

 

Kan ikke fatte hvorfor Samsung plasserte denne slik de gjorde på S8/+

 

LED View dekslelet har også fått en liten overhaling, annet tekstur, mer grov (ser og føles bedre ut imho) ikke åpen i hjørnene som på S8+, samt plastikk som dekker hele oversiden, sterkere LED lys og det har blitt farge LED under tallene.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Den nye plasseringa av fingeravtrykksensoren er så utrolig mye bedre på S9+, slipper å "vri hånda".

 

Kan ikke fatte hvorfor Samsung plasserte denne slik de gjorde på S8/+

Syntes den fortsatt er uvant jeg, driver å pirker på kameraet hver gang, men så har jeg store never da

Lenke til kommentar

 

Var overrasket over størrelsen på min S9 kontra min gamle S7 Edge, drar tilbake til Elkjøp i morgen og får byttet til S9+

 

Hva var du overrasket over? Hvis jeg husker riktig er S9 den 1-2mm smalere men betraktelig høyere.

 

 

Størrelsen på telefonen var ikke som jeg hadde trodd, og som sagt så er den høyere og bittelitt smalere i bredden. Jeg prøvde en S9+ i butikk i dag, og likte størrelsen på plus bedre enn vanlig s9. Fikk heller ikke byttet da jeg må sende S9 tilbake til lageret og bestille en ny en fra dem. Nå vet jeg ikke når jeg får S9+ heller, krysser fingrene at jeg får telefonen den 16.mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...