Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Trenger man virkelig ny mobil for personlige emojis, oversettelse via Bixby og slow motion? Høres ut som mye software.

Det er langt flere endringer enn det, og mye som ikke er software. Finnes mye artikler ute om endringene, så lett å lese seg til hva alt det nye er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Trenger man virkelig ny mobil for personlige emojis, oversettelse via Bixby og slow motion? Høres ut som mye software.

 

Disse funksjonene kommer man også til å få på S8 dersom man har custom rom

960fps slow motion kamera på S8 med ny Rom? Ehh.

Tenkte på hva angår software

Lenke til kommentar

Vil tippe noe SW endringer i S9 også kommer til S8. Er slik det har vært med tidligere modeller. 

 

Ellers er jo den nye kamerabrikken fysisk annerledes med lagring mer direkte på brikken for å kunne støtte slow-motion. SW slow-motion er slik du ser i filmer når de tar 24 fps materiale og gjør det til en PowerPoint slide. Det er ikke skikkelig slow-motion. Slow-motion er alltid å ta flere bilder, slik at det oppleves saktere når du spiller av med like mange bilder per sekund. Ikke bare øke lengden mellom hvert bilde du viser.

Lenke til kommentar
Hvordan er det enkelte her inne tenker? Hvorfor i all verden er det ingen som tenker på de som virkelig trenger ny mobil, enten fordi den gamle er ødelagt eller gammel? Er man da forpliktet til å kjøpe en gammel versjon siden den er billigere?

 

Slik jeg forstår det, er altså logikken til noen at de som kjøper Galaxy S9 har en annen helt ny mobil liggende ved siden av tastaturet, men velger å kjøpe S9 bare for å provosere. Argumentet om at man kun kjøper software (forbedret Bixby, OS-versjon, e.l.) vil dermed bortfalle, ettersom man i praksis kjøper alle de andre funksjonene telefonen har i tillegg. Dette er nolduslogikk.

 

Da har jeg ikke en gang begynt på de som rett og slett har så mye penger at det ikke spiller noen rolle hvor ofte og hvor mange mobiler de kjøper.

 

Jeg skulle gjerne likt å se alle de overveide, perfekte, velbegrunnede produktkjøpende eller annen konsum disse menneskene har gjort i sitt liv -- det være seg bil, lamper som står og bruker uøndig strøm, forbedret skjermkort, ny mikrobølgeovn, osv.

 

Her inne stinker det simpelthen misunnelighet, eller så er trangen for å lire av seg svada for at "innleggs-counterne" skal stige altfor høy.

 

Dere får drive på og takk for ingenting. Jeg har ikke besøkt forumet på 7-8 år, og dette er noe av grunnen. Cyaaa!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Snakket nettopp med Elkjøp hvorfor telefonen min ikke har blitt sendt ut enda, når selger over telefonen forsikret at jeg skulle få den iløpet av 08.mars. Jeg ble visst feilinformert, svarte Elkjøp. Andre som har forhåndsbestilt fra Elkjøp og ennå ikke fått mail om sendingsnr?

Lenke til kommentar

 

Hvordan er det enkelte her inne tenker? Hvorfor i all verden er det ingen som tenker på de som virkelig trenger ny mobil, enten fordi den gamle er ødelagt eller gammel? Er man da forpliktet til å kjøpe en gammel versjon siden den er billigere?
 
Slik jeg forstår det, er altså logikken til noen at de som kjøper Galaxy S9 har en annen helt ny mobil liggende ved siden av tastaturet, men velger å kjøpe S9 bare for å provosere. Argumentet om at man kun kjøper software (forbedret Bixby, OS-versjon, e.l.) vil dermed bortfalle, ettersom man i praksis kjøper alle de andre funksjonene telefonen har i tillegg. Dette er nolduslogikk.
 
Da har jeg ikke en gang begynt på de som rett og slett har så mye penger at det ikke spiller noen rolle hvor ofte og hvor mange mobiler de kjøper.
 
Jeg skulle gjerne likt å se alle de overveide, perfekte, velbegrunnede produktkjøpende eller annen konsum disse menneskene har gjort i sitt liv -- det være seg bil, lamper som står og bruker uøndig strøm, forbedret skjermkort, ny mikrobølgeovn, osv.
 
Her inne stinker det simpelthen misunnelighet, eller så er trangen for å lire av seg svada for at "innleggs-counterne" skal stige altfor høy.
 
Dere får drive på og takk for ingenting. Jeg har ikke besøkt forumet på 7-8 år, og dette er noe av grunnen. Cyaaa!

 

Hva i alle dager er dette for et innlegg... stinker misunnelse gjør det iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvordan er det enkelte her inne tenker? Hvorfor i all verden er det ingen som tenker på de som virkelig trenger ny mobil, enten fordi den gamle er ødelagt eller gammel? Er man da forpliktet til å kjøpe en gammel versjon siden den er billigere?
 
Slik jeg forstår det, er altså logikken til noen at de som kjøper Galaxy S9 har en annen helt ny mobil liggende ved siden av tastaturet, men velger å kjøpe S9 bare for å provosere. Argumentet om at man kun kjøper software (forbedret Bixby, OS-versjon, e.l.) vil dermed bortfalle, ettersom man i praksis kjøper alle de andre funksjonene telefonen har i tillegg. Dette er nolduslogikk.
 
Da har jeg ikke en gang begynt på de som rett og slett har så mye penger at det ikke spiller noen rolle hvor ofte og hvor mange mobiler de kjøper.
 
Jeg skulle gjerne likt å se alle de overveide, perfekte, velbegrunnede produktkjøpende eller annen konsum disse menneskene har gjort i sitt liv -- det være seg bil, lamper som står og bruker uøndig strøm, forbedret skjermkort, ny mikrobølgeovn, osv.
 
Her inne stinker det simpelthen misunnelighet, eller så er trangen for å lire av seg svada for at "innleggs-counterne" skal stige altfor høy.
 
Dere får drive på og takk for ingenting. Jeg har ikke besøkt forumet på 7-8 år, og dette er noe av grunnen. Cyaaa!

 

Hva i alle dager er dette for et innlegg... stinker misunnelse gjør det iallefall.

 

 

Beklager, men jeg synes dette var et dårlig reflektert og lite konstruktivt innlegg. Vil du utdype poenget ditt?

Lenke til kommentar

Akkurat som Sony så får man super slow motion i hele 0,2 sekunder. Ikke spesielt imponert. S7 får holde et år til.

Med tanke på at nesten alle bruker Sony sensorer, og Samsung sikkert har lisensiert teknologi Sony bruker til sine nye ISOCELL sensorer så er det ikke overraskende at det er rimelig likt.

 

960 fps er mye data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...