Gå til innhold

Vipps stengt etter ny feil – transaksjonene gikk løpsk


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123849734

Det må vel være bedre å sette en kompetent person som kjenner produktet til å løse å saken enn å sett et stort team på saken, som kun løper i veien for hverandre.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på når DNB har tenkt å finne en endelig fiks for alle stabilitetsproblemene de har hatt det siste året.

 

Det er nok komplisert, en rekke underleverandører og mye av jobben er ikke utført i Norge, de har avtaler og kontrakter som ikke vil være billig å gå ut av, vanskelig å si hvor mye av jobben de måtte ha gjort på nytt for å få systemet på nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det må vel være bedre å sette en kompetent person som kjenner produktet til å løse å saken enn å sett et stort team på saken, som kun løper i veien for hverandre.

Systemet er garantert så fragmetert på tvers av landegrenser og leverandører at det er ingen som har komplett systemforståelse.

Endret av XIFXEGLO
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om det var mulig å "finne en endelig fiks for alle stabilitetsproblemene", så er jeg likevel ikke overbevist om at DNB har det som en målsetning. Deres akseptansenivå er nok romslig, de har jo også akseptert å ligge 10% under konkurrentene på kundebarometeret i år etter år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Dette indiske driftsselskapet HCL, de ordner det meste.

 

Lurer på hvor mange indere som har tilgang til databasen med personnummere og kontoinformasjon... ?

Personnumer og kontoinformasjon, hvem i alle bryr seg om det?? Spør hvor mange som har tilgang til Liv dataene isteden....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dette indiske driftsselskapet HCL, de ordner det meste.

 

Lurer på hvor mange indere som har tilgang til databasen med personnummere og kontoinformasjon... ?

Personnumer og kontoinformasjon, hvem i alle bryr seg om det?? Spør hvor mange som har tilgang til Liv dataene isteden....

 

 

I en eller annen database hos DNB ligger mitt personnummer, telefon, navn, adresse, scannet pass, flere varianter av signaturen min, kontonummer, kredittkort, pin...

 

Hvis DNB har så lite kontroll som det virker, og har alle sluser er åpne til diverse leverandører, er det bare til å vente på at noen andre enn meg.. er meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...