Gå til innhold

Bør vi ha transseksuelle i militæret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Slikt kristentvås som zeebra lirer av seg ovenfor her, og som Trump spinner popularitet på.. Spesiellt hos de kristne? Som jo Trump er blitt en del av ved å være republikaner. Republikanerne er den politiske fløyen som kristne oftest stemmer på over there.

At du tror det synet har noe med kristendommen å gjøre er rett og slett rent fjas.

 

Schizophrenia is a mental disorder characterized by abnormal social behavior and failure to understand what is real. Common symptoms include false beliefs, unclear or confused thinking, hearing voices that others do not hear, reduced social engagement and emotional expression, and a lack of motivation. People with schizophrenia often have additional mental health problems such as anxiety disorders, major depressive illness, or substance-use disorders. Symptoms typically come on gradually, begin in young adulthood, and last a long time.

 

 

Åh ja, du holder fast på sammenlikningen av schizo og kjønnsidentitet  :lol:

 

Hvordan kan transeksualitet være en kjønnsidentitet? Enten er du hann eller hunnkjønn, eller forvirret. Som en annen sa, om jeg føler meg mentalt 30 år yngre, skal jeg da begynne å fly på disco å sjekke opp 18 åringer?

 

 

Kommer vel helt an på hvilken sjarm du besitter det  ;)

Sikkert noen som vil synes at det er creepy. Men har nå sett eldre folk enn en 30-åring på nattklubb.

Det er jo ikke sånn at alle er 18 år der inne heller, så man er ikke nødvendigvis i feil gjeng.

Lenke til kommentar

Det er mange steder en kvinne kan gjøre en like god jobb som en mann i forsvaret. men i en geværtropp, vi hun nok være ett forsvakende element sånn i gjennomsnitt (ingen regel uten unntak) En slik geværtropp som skal operere i fronten og bak fiendens linjer. Dette er meget hardt fysisk slit, og en tropp blir aldri bedre enn sitt svakeste ledd.

I fredstid hvor man leker krig, er ikke slik så farlig, men på ett skarpt oppdrag, hvor det står om liv og død, bør troppen ha noenlunde like forutsetninger. Hva om troppen består av 50/50 og tilfeldigvis blir 3 menn skadeskutt. Har disse 3 jentene på kanskje rundt 60 kg, gode forutsetninger til å bære sine 90 kg tunge troppskamerater i sikkerhet? 

 

 

Kvinner er seigere på smerteterskel. Så det de ikke får til i løft, det får de kanskje til i utholdenhet?

Lenke til kommentar

Rar verden når menn med vagina ikke kan brukes i militæret, mens en fitte som ikke engang har vært i militæret, kan bli President i USA.

Det finnes ikke menn med vaginaer. Dessuten har presidentfitta vært i militæret. Han gikk på ett military akademi fra han var 13 til 18 eller noe i den duren. Og han trivdes og oppnådde gode resultater.

Men husk at mannen er 70 år. Han har vokst opp i en helt annen tid en dagens ungdom f.eks.

Det var ille at han ble valgt. Skulle ønske det var en 20 år yngre mann, uten for sterke bindinger til den politiske eliten som ville "drain the swump in Washington"

Det var bra at ikke Hillary ble president.

Endret av Dissikutere
Lenke til kommentar

Men menn i gjennomsnitt består ikke av toppidrettsutøvere heller da (og spesiellt ikke maratonløpere).

 

Når befalet (som var menn) selv påstår at så er tilfelle at en kvinne er seigere til å marsjere med full oppakket sekk. Da tror jeg heller på befalet som fortalte oss rekrutter dette, enn på deg.

 

Det med smerteterskel må du ihvertfall gi opp og argumentere med. Menn tåler jo ingen smerte i forhold til kvinner. De største pyser er faktisk menn.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

Høye, sterke og intelligente menn er det som utgjør en sterk styrke. Andre elementer er bare støy.

Så når Forsvaret nå utdanner kvinnelige spesialstyrker, så er det altså ikke fordi det er behov for dem. Men for å være snill mot kvinner? Og hva i all verden har intelligens og høyde med om en styrke er sterk eller ei? Du vet kanskje at høyde er ekskluderende for å bli jagerflypilot?

 

Det er mange steder en kvinne kan gjøre en like god jobb som en mann i forsvaret. men i en geværtropp, vi hun nok være ett forsvakende element sånn i gjennomsnitt (ingen regel uten unntak)

 

Jeg skal ikke motsi deg på ditt gjennomsnitt, men siden når består Forsvaret kun av geværtropper? Og dersom en kvinne er omtrent like sterk som sine mannlige motstykker, skal hun da utelukkes fra å være i en geværtropp?
Lenke til kommentar

 

Rar verden når menn med vagina ikke kan brukes i militæret, mens en fitte som ikke engang har vært i militæret, kan bli President i USA.

Det finnes ikke menn med vaginaer. Dessuten har presidentfitta vært i militæret. Han gikk på ett military akademi fra han var 13 til 18 eller noe i den duren. Og han trivdes og oppnådde gode resultater.

Men husk at mannen er 70 år. Han har vokst opp i en helt annen tid en dagens ungdom f.eks.

Det var ille at han ble valgt. Skulle ønske det var en 20 år yngre mann, uten for sterke bindinger til den politiske eliten som ville "drain the swump in Washington"

Det var bra at ikke Hillary ble president.

 

Katta til Hillary hadde klart å gjøre en bedre jobb en den tomskallen som forsøker å styre skuta nå.

 

Løgn, løgn, løgn, folk som blir sparket i hue og ræva, knapt gjennomslag for noen av sakene sine, gått på smell etter smell.

 

Og når man vil ha samme "så flink du er " som en 7 åring forventer, da dette seriøst den mest ræva Presidenten på flere tiår.

Lenke til kommentar

Rart at homo brukes som skjellsord egentlig, flere undersøkelser viser at homofile har både bedre økonomi og høyere utdannelse enn heterofile rasshøl.

Sier disse undersøkelsene noe om at heterofile ofte har bedre økonomi og høyere utdannelse enn homofile rasshøl? Økonomi og utdannelse har veldig mye å gjøre med gener og oppvekst/miljø å gjøre. Helt uavhengig om man er ett homofilt eller heterofilt rasshøl...

Lenke til kommentar

 

 

 

Høye, sterke og intelligente menn er det som utgjør en sterk styrke. Andre elementer er bare støy.

Så når Forsvaret nå utdanner kvinnelige spesialstyrker, så er det altså ikke fordi det er behov for dem. Men for å være snill mot kvinner? Og hva i all verden har intelligens og høyde med om en styrke er sterk eller ei? Du vet kanskje at høyde er ekskluderende for å bli jagerflypilot?

 

Det er mange steder en kvinne kan gjøre en like god jobb som en mann i forsvaret. men i en geværtropp, vi hun nok være ett forsvakende element sånn i gjennomsnitt (ingen regel uten unntak)

 

Jeg skal ikke motsi deg på ditt gjennomsnitt, men siden når består Forsvaret kun av geværtropper? Og dersom en kvinne er omtrent like sterk som sine mannlige motstykker, skal hun da utelukkes fra å være i en geværtropp?

 

Jeg skrev da også at kvinner kan gjøre en vel så god jobb i flere avdelinger, men argumenterte for at i en geværtropp er det kanskje ikke så lurt å plassere for mange? Jeg skrev og "Ingen regel uten unntak", men på generell basis er menn fysisk sterkere enn kvinner.

Og den som skrev at kvinner har høyere smerteterskel enn menn, har også rett. Det er for at de må utstå fødsler og er bedre rustet til å tåle dette mener jeg å ha lest.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Jeg har ikke noe mot transfolk, men i et så viktig element av beskyttelsen av et land så er ikke trans noe mer enn en forstyrrelse og svekkelse av moralen. Det finnes grenser for hvor mye man skal forvente at samfunnet bøyer seg for kravene til en liten gruppe mennesker. F.eks. at trans skal få lov å gå til hvilket som helst toalett blir bare helt feil. Er enig med andre her som også sier at trans er et psykologisk problem, først og fremst.

Er du utdannet i noe relevant fagområde, siden du sier at trans er ett psykologisk problem, eller skriver du bare vas som mange andre her ?

Er du utdannet innen litteratur siden du skriver på et forum?

 

Visste du at jeg har et bord i stua som jeg har snekret sammen uten å ha noen som helst snekkerutdannelse? Crazy ikke sant?

Det at du klarer å snekre sammen ett bord, har vel også trente apekatter klart å få til, uten sammenligning forøvrig.

 

Akkurat på samme måte som apekatter og folk uten utdannelse burde la vær å leke Dr Jones og sette diagnoser på andre folk og fe.

Akkurat slik som at Bill Gates ikke burde ha lekt IT grunder uten å ha en fullført IT utdannelse?

 

Du klarte ikke komme opp med en mer usaklig sammenligning ?

 

Idioter og IT grundere har en ting til felles, det stilles ingen formelle krav til utdannelse.

 

 

Hvordan er det usaklig. Man kan tilegne seg kunnskap innen ethvert fagfelt uten å ta noen formell utdannelse innen det. Og i dag er det lettere enn noen gang tidligere i historien.

 

Et fellestrekk for alle virkelig kunnskaps fulle eller begavede personer jeg har sett er at de til motsetning av en del mindre begavede folk IKKE skryter av noen formell utdannelse (enten de har det eller ikke), eller andre former for apell til autoritet. Deres skills er selvinnlysende og står på egne bein uten å måtte støttes opp av noen slags form for autoritet.

 

Elon Musk, Bergey Brin, Bill Gates eller Mark Sucherberg snakker ikke uoppfordret om sin utdannelse for å bygge opp under et poeng, Deres argumenter og meritter står på sine egne bein, uten å måtte støtte seg på noen form for formell autoritet.

 

La meg ta et par eksempler med noen litt mer "vanlige" personer:

 

  • Ben Krasnow: https://www.youtube.com/user/bkraz333
    • Han er uten tvil MEGET intelligent og ikke minst ekstremt kunnskapsrik, og det har også sikret han en rekke høynivå utvikler stillinger i store teknologi selskaper. Men jeg tror ikke jeg noen gang har sett han støtte seg på hverken sin utdanning eller sine stillinger. Jeg tror ikke en gang jeg noen sinne har sett han nevne det annet enn på direkte spørsmål fra andre.
  • Phil Mason: https://www.youtube.com/user/Thunderf00t
    • En ubrukelig hack som bruker sine gamle oppbrukte klipp om, og om, og om, og om, igjen i sine "debunkinger", lener seg kraftig på clickbait og presenterer vanlige ungdomsskole fysikk demonstrasjoner som cutting edge vitenskap... Og han lener seg forutsigbart nok på sin apell til autoritet ved å gang på gang referere til sin doktorgradsutdannelse, og forsknings stilling som om det skal tilføre hans middelmådige "mythbusters" nivå "vitenskap" noe høyere meritter...

 

Jeg har f.eks. aldri sett at folk har klagd over at ateister som diskuterer religions validitet ikke har en formell teologisk utdannelse, har du? Eller er det bare viktig å ha en formell utdannelse når DU bestemmer deg for det?

Endret av StormEagle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja hvis du ikke vil se på fakta men heller leve i en fantasiverden så...

 

Ta deg en liten titt på 3000 meter rekordene på basen du er på (hvis de fremdeles poster slikt på veggene) og se om du finner noen kvinner der....

...og på Landsskytterstevnet ble nettopp årets Skytterprins slått av både Skytterdronning od Skytterprinsesse.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har f.eks. aldri sett at folk har klagd over at ateister som diskuterer religions validitet ikke har en formell teologisk utdannelse, har du? Eller er det bare viktig å ha en formell utdannelse når DU bestemmer deg for det?

Teologi er ikke et studie i en religions validitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er helt enig med Trump! liker ikke tanken på at å ha en rosa-kledd kriger ved siden av meg i en krigssone!!! Så lenge han/hun ikke forlanger spesialbehandling og ikke går kledd som en blink, så kan man finne en løsning:)

Det finnes nok allerede regler mot å kle seg i rosa når man er soldat i en krigssoner, så det skal gå fint du.
Lenke til kommentar

 

I USA er det over 15 000 soldater som er transexuell

 

Mente du homoseksuelle? Ikke at jeg har fordypet meg i tema, men synes 15000 åpne transer hørtes mye ut.

 

 

Opplysningene ble faktasjekket i etterkant av opplysningen i artikkelen, og tallet er trolig mellom 3000 og 11000, eller 15500 utifra to seperate undersøkelser, men det finnes ingen direkte opplysningsplikt for transexuelle, så tallet kan være langt høyere..

 

Må også legge vekt på at USA har 1,3millioner soldater :) Så det blir bare noen promille av styrkene..

 

http://dailycaller.com/2017/07/26/fact-check-are-15000-trans-people-serving-in-the-us-military/

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...