Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

 Jeg er forresten 17 år, er det noe problem å hente liquid med nikotin når man er under 18?

 

Er du klar over at slike som deg kan være med på å ødelegge for resten av oss?

 

 

Jeg skjønner godt at selv de under 18 år vil slutte å røyke ved å erstatte den med damp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det noe man burde ta opp med mor eller far, eller tante, eller onkel, eller storesøster, eller storebror, en som er eldre enn deg som vil forstå din situasjon og hjelpe deg med å få tak i midler for å slutte.

MEN.. det går jo utover oss voksne. Nå kommer de kanskje snart med ''Jammen dere rekrutterer jo barn! Også så enkelt å få tak i for selv barn! Nei dette må vi få bukt med, gjør alt strengere, steng grensene, osv osv osv''. It's a slippery slope.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er det noe man burde ta opp med mor eller far, eller tante, eller onkel, eller storesøster, eller storebror, en som er eldre enn deg som vil forstå din situasjon og hjelpe deg med å få tak i midler for å slutte.

 

MEN.. det går jo utover oss voksne. Nå kommer de kanskje snart med ''Jammen dere rekrutterer jo barn! Også så enkelt å få tak i for selv barn! Nei dette må vi få bukt med, gjør alt strengere, steng grensene, osv osv osv''. It's a slippery slope.

Er like enkelt for mindreårige å få tak i sigaretter, om ikke enklere.

Lenke til kommentar

 

Da er det noe man burde ta opp med mor eller far, eller tante, eller onkel, eller storesøster, eller storebror, en som er eldre enn deg som vil forstå din situasjon og hjelpe deg med å få tak i midler for å slutte.

 

MEN.. det går jo utover oss voksne. Nå kommer de kanskje snart med ''Jammen dere rekrutterer jo barn! Også så enkelt å få tak i for selv barn! Nei dette må vi få bukt med, gjør alt strengere, steng grensene, osv osv osv''. It's a slippery slope.

Er like enkelt for mindreårige å få tak i sigaretter, om ikke enklere.

 

Har jeg ikke sagt noe på. Jeg var en av de som fant dodgy sjapper rundt i sentrum og greier som dret i om du så ut som om du var 12. Er veldig enkelt. Betyr ikke at vi burde gjøre det enklere for barn å få tak i ting de lovlig sett ikke skal få tak i.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Tror det er best å kjøpe det i Norge, kan få alt mulig rart i utlandet. Har ikke erfaring med Fast tech men er ikke akkurat noen jeg har hørt noe som helst om. Kvalitet koster vettu. Er det for billig til å være sant er det som regel tull.

Har den tanken selv og er helt knall, bare pass på at Batteriet støtter innenfor ned til 0.5 ohm så er du good to go.

Det blir litt dumt å fremstille FT som noe ukjent når det er en side 99% av dampere har vært borti, og det antagelig er den siden med størst utvalg i verden..

 

Ja, det kryr av kloner og fakes der, men med tunga rett i munnen er det langt fra umulig å handle ekte vare til veldig hyggelige priser kontra Norge.

Endret av toth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da er det noe man burde ta opp med mor eller far, eller tante, eller onkel, eller storesøster, eller storebror, en som er eldre enn deg som vil forstå din situasjon og hjelpe deg med å få tak i midler for å slutte.

 

MEN.. det går jo utover oss voksne. Nå kommer de kanskje snart med ''Jammen dere rekrutterer jo barn! Også så enkelt å få tak i for selv barn! Nei dette må vi få bukt med, gjør alt strengere, steng grensene, osv osv osv''. It's a slippery slope.

Dette er noe jeg har tatt opp med foreldrene mine, og de stiller seg positivt til det. Jeg startet å snuse når jeg var 15,og har nå lyst til å hoppe av toget. Jeg prøvd nikotinplaster og nikotintyggis. Jeg har prøvd å slutte bare med viljestyrke, men jeg har endt opp sitte å spise godteri og noe digg 24/7.

Lenke til kommentar

Jeg har én Kangertech EVOD batteri, 2 stk Kangertech EVOD2  atomizere og 3 coils som ikke kommer til å bli brukt. Noen som vil ha?

Har dessverre ingen lader å gi bort, så kan ikke kalle det "starter kit"...

Batteriet er brukt noen få ganger, resten er ubrukt

 

Har også et 18650 3,7V 2600mAh batteri som jeg brukte til VAMO-modde (som jeg mista), og ikke bruker lenger. 

 

Ting kan hentes hjemme hos meg, alternativt på jobb, på vei til/fra jobb. PM meg de som er interessert i litt basic nybegynnerting. 

Helt gratis, må kvitte meg med litt gammelt utstyr.

 

 

EDIT: Sorry, det var én EVOD2 og én EVOD Glass. Ser ut som EVOD2 var brukt, men godt rengjort.  

Endret av newman221
Lenke til kommentar

 

Tror det er best å kjøpe det i Norge, kan få alt mulig rart i utlandet. Har ikke erfaring med Fast tech men er ikke akkurat noen jeg har hørt noe som helst om. Kvalitet koster vettu. Er det for billig til å være sant er det som regel tull.

Har den tanken selv og er helt knall, bare pass på at Batteriet støtter innenfor ned til 0.5 ohm så er du good to go.

Det blir litt dumt å fremstille FT som noe ukjent når det er en side 99% av dampere har vært borti, og det antagelig er den siden med størst utvalg i verden..

 

Ja, det kryr av kloner og fakes der, men med tunga rett i munnen er det langt fra umulig å handle ekte vare til veldig hyggelige priser kontra Norge.

 

 

Ehh nei, jeg har ikke hørt om de, og tviler sterkt på at akkurat 99% av dampere har vært borti de også.

Lenke til kommentar

Jeg har én Kangertech EVOD batteri, 2 stk Kangertech EVOD2  atomizere og 3 coils som ikke kommer til å bli brukt. Noen som vil ha?

Har dessverre ingen lader å gi bort, så kan ikke kalle det "starter kit"...

Batteriet er brukt noen få ganger, resten er ubrukt

 

Har også et 18650 3,7V 2600mAh batteri som jeg brukte til VAMO-modde (som jeg mista), og ikke bruker lenger. 

 

Ting kan hentes hjemme hos meg, alternativt på jobb, på vei til/fra jobb. PM meg de som er interessert i litt basic nybegynnerting. 

Helt gratis, må kvitte meg med litt gammelt utstyr.

 

 

EDIT: Sorry, det var én EVOD2 og én EVOD Glass. Ser ut som EVOD2 var brukt, men godt rengjort.  

Hvor holder du til? Skulle gjerne hatt en evod tank til i alle fall.

 

Må kjøpe noe bedre enn dette evod-kittet jeg har hatt en god stund nå, men det får være når jeg har litt bedre råd.

Endret av RammsteinBK
Lenke til kommentar

 

 

 

Tror det er best å kjøpe det i Norge, kan få alt mulig rart i utlandet. Har ikke erfaring med Fast tech men er ikke akkurat noen jeg har hørt noe som helst om. Kvalitet koster vettu. Er det for billig til å være sant er det som regel tull.

Har den tanken selv og er helt knall, bare pass på at Batteriet støtter innenfor ned til 0.5 ohm så er du good to go.

Det blir litt dumt å fremstille FT som noe ukjent når det er en side 99% av dampere har vært borti, og det antagelig er den siden med størst utvalg i verden..

 

Ja, det kryr av kloner og fakes der, men med tunga rett i munnen er det langt fra umulig å handle ekte vare til veldig hyggelige priser kontra Norge.

Ehh nei, jeg har ikke hørt om de, og tviler sterkt på at akkurat 99% av dampere har vært borti de også.

Det overraskende faktum at du ikke kjenner til siden var grunnen til at jeg nedjusterte fra 100% til 99. Har du aldri googlet e-cig utstyr? FT er som regel ganske nær toppen av resultatene. Eller besøkt internasjonale engelskspråklige esig-forum, hvor de omtales konstant?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Fikk 26 awg (gauge) A1 Kanthal og 5 lags bomull fra Ko Gen Doh i posten fra nosmoke.no idag!

 

Bestilte igår før sendetiden dems med posten og fikk pinade rett i posten idag.

Første gang i livet jeg har fått såpass rask levering på noe.

 

Tok ut RBA coilen fra esken og mekka ferdig hele coilen og bomullen, fikk det pinade te på første forsøk.

Eneste var at airflow var kanskje 10% begrenset fra full åpning på Kangers selvlagde OCC Coils men ingen big deal.

 

Killer flavor med Mothers Milk som jeg har steepet en stund nå. Må si det her var great success virkelig.

Fornøyd.

Gratulerer! :D Ikke så vanskelig når du får det til, ikke sant? :D

Ikke når man ser helheten nei, Rip Trippers guide viser det jo også greit men det jeg dreit meg ut på før var for mye bomull, nå blir det jo perfekt (har øvd meg 3 ganger etter igår bare for morro skyld siden har nok av bomull og Kanthal liggende lix).

Blir konge smak med RBA, nesten litt for mye hehehe..

Noen som har noen coil builds til subtank mini de vill dele.?

Ja kom til Sandefjord, jeg lage til deg.. laget på min egen en del ganger nå, funker bra. God smak og man sparer jo egentlig penger på å gjøre litt selv.

Jeg føler jeg får det til selv, men var litt nysgjerrig på hva andre bygger. Takk for tilbudet. ?

Jeg har nettopp bygd en coil hvor jeg har brukt dobbel 26 kanthal tråd (ikke twisted) å surra 3 runder rundt 3mm viser da 0.3ohm. Får god smak og damp på en 80vg

Lenke til kommentar

Akk ja..

 

Noen som forresten vet om ett bra begynnersett? Kan fint være litt pricey, men hun vil ikke coile eller ha noe for vanskelig å ha med å gjøre. Jeg kjøpte henne en vivi nova og vamo og sånt for ett par år siden men de har ligget hjemme så å si ubrukt, bare prøvd litt. Så må være det totalt motsatte av vanskelig.

Hva med eGo One, om ikke den er for stor?

http://www.friskedrag.no/products/joyetech-ego-one-xl-startsett-2200-mah-esigarett

 

Edit: eGo One mini er hvertfall ikke stor:

http://skypumpen.no/ego-one-mini-vanlig-xl-og-mega/

 

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...