Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Vel, om du lager en veke med under 1,5 Ohm eller så, er det mange VV / VW-saker som ikke kan kjøre det, og da trenger du en mekanisk mod.

Så vidt jeg har fått med meg, jeg driver verken med mekanisk, RBA eller RDA så jeg har ikke så mye erfaring på det feltet.

Vet hvertfall at SID'en klarer å dra 1,2 ohm uten problemer. Damper bra her. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier meg ikke så mye, men bestilte den uansett. Trenger nye batteri. Får håpe jeg blir fornøyd :)

 

Kjøpte også en Octopus RDA Mini, den ble ikke brukt. VELDIG liten, så du må være veldig stødig når du jobber med den, kjøp deg heller en IGO-L eller noe som er litt større :)

Du kommer også fort til å skjønne at det er både dyrt og dårlig å kjøpe ferdiglagde coiler, så det er bare å lære seg med en gang å lage egne. Selv foretrekker jeg en RTA (Rebuildable Atomizer Tank) med bomullscoil. Slipper å dryppe hvert minutt =)

Lenke til kommentar

Lurer på om noen av dere som er drevne kan hjelpe meg, er usikker på hva jeg skal gå for. Bruker ego-c batteri, viss det har noe og si.

Har sett på Aspire BDC. http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc-mini Liker prisen på denne, den får også mye skryt.

Og Protank V3. http://www.damping.no/collections/fordampere/products/kanger-protank-v3-kit Fin fordamper, fått mye skryt men er en del dyrere.

 

Noen som har erfaring med disse?

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Lurer på om noen av dere som er drevne kan hjelpe meg, er usikker på hva jeg skal gå for. Bruker ego-c batteri, viss det har noe og si.

Har sett på Aspire BDC. http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc-mini Liker prisen på denne, den får og mye skryt.

Og Protank V3. http://www.damping.no/collections/fordampere/products/kanger-protank-v3-kit Fin fordamper, fått mye skryt men er en del dyrere.

 

Noen som har erfaring med disse?

Aspire BDC er det beste du får, mye bedre enn Protanker. Er det eneste jeg damper på for tiden :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Balltuss, har du (har prøvd) ego spinner batteri? Vist ja. Hva er grunnen til at du anbefaler vision?

Har aldri hatt et ego batteri. Har flere moder, men bestilte i forrige uke 2 Vision Spinnere for å ha noe mindre å ha med meg rundt, og jeg ble postivt overrasket over hvor gode de er å dampe på. De gir mye damp og funker fjell. Om de er bedre enn Ego vet jeg ikke, men de er i hvert fall meget gode :green:

Lenke til kommentar

Balltuss, har du (har prøvd) ego spinner batteri? Vist ja. Hva er grunnen til at du anbefaler vision?

 

 

Har aldri hatt et ego batteri. Har flere moder, men bestilte i forrige uke 2 Vision Spinnere for å ha noe mindre å ha med meg rundt, og jeg ble postivt overrasket over hvor gode de er å dampe på. De gir mye damp og funker fjell. Om de er bedre enn Ego vet jeg ikke, men de er i hvert fall meget gode :green:

 

Vil bare klargjøre en ting, eGo er ikke et merke, det er en tilkobling. I esiggverdenen har vi to koblinger mellom batteri og fordamper, det er 510(drippere, Kayfun etc.) og eGo (EVOD, CE?). Både Vision Spinner og Joyetech eGo-C Twist er såkalte eGobatterier, selv om de også har 510 tilkobling :)

Lenke til kommentar

Aspire BDC er det beste du får, mye bedre enn Protanker. Er det eneste jeg damper på for tiden :)

 

Du overbeviste meg, Mini Davide er vel så og si det samme som protank ikke sant? Så vil det si at Aspire BDC er bedre enn Mini Davide også?

 

Vist ja, hvilke veiker bør jeg gå for 1,8ohm eller 2,1ohm? Bruker eGo C Twist og iTaste vv batteri.

Lenke til kommentar

E-Roll skal være bra sies det men har liten kapasitet. Om du vil ha god kvalitet og at det varer lenge mellom lading og påfyll av juice, så kan du jo for Vision Spinner 1300 mAh batterier og Aspire BDC clearomizere. Er super fornøyd med mine :)

Jeg forstår godt hva du mener, men jeg er ganske bestem :) Det jeg liker med Joyetech sin er at du kan stå å puffe uten å hendene på siden den er så liten og lett, du trenger heller ikke trykke inn noen knapp. Jeg har også hørt at mange sier at kicket og vapor fra erollen til Joyetech er ganske bra, jeg tenker ikke å bli noe damplokomotiv heller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...