Gå til innhold

E3 2017 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin liten start før E3 sparker igang dette synes jeg. Ser frem til Need for Speed, A Way Out, Battlefront 2. Og det skal bli super spennende å se Anthem hos Xbox sin event i morgen.

 

Anthem blir nok en showcase titel som vil se helt vilt bra ut på Scorpio. Blir veldig spennende å se hvor stort overtaket til Scorpio vil bli vs PS4Pro. Alt ligger i kortene for en utklassing. 

Lenke til kommentar

Sørgelig presentasjon. Masse preik, lite gameplay, masse utubere og såkalte proffe spillere og annet tull som ikke direkte har med spillene å gjøre.

Særlig de to kara i blazer var flaut. Tips: vis gameplay når dere skal promotere spill, EA. Eller er dere redd for den vanlige kritikken der dere ikke kommer med noe nytt, men bare oppdaterer gamle storselgere.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er nå den råeste mustangen og trekkvogna jeg har sett på en god stund. Trekkvogna som ligger i 160-170km/t må jo ha en sinnsyk girkasse  :ninja: Og den som har stått for chassiet på Mustangen burde få en eller annen pris, 170km/t krasj i en semi og ikke et merke :ninja:  :ninja:  :ninja:  Sånn bil vil jeg også ha :D 

Nei, får heller vente og se på Forza 7 i morgen sammen med Scorpio  :love:

Lenke til kommentar

Tips: vis gameplay når dere skal promotere spill, EA. Eller er dere redd for den vanlige kritikken der dere ikke kommer med noe nytt, men bare oppdaterer gamle storselgere.

De viste vel gameplay fra alle spill utenom Anthem som de skal vise i dag på MS konferansen. Sports spillene vet jeg dog ikke da det faktisk interesserte meg så lite at jeg bare hadde det i bakgrunnen mens jeg holdt på med andre ting.

Lenke til kommentar

Blir spennende å følge med på, spesielt etter gårsdagen der vi fikk vite at de skal vise frem nye IPen til bioware på microsoft sin presentasjon. Så får en og forhåpentligvis litt svar på hvilken konsoll scorpio faktisk kommer til å bli, om det bare blir som en PS4 pro eller om de faktisk tørr å satse litt mer på den.

 

Det jeg håper mest på er mye større valgfrihet i form av å få velge mellom bildeflyt i spill fremfor eyecandy og høye oppløsninger, samt skikkelig support fra både in house studioer og 3. parts utviklere.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sørgelig presentasjon. Masse preik, lite gameplay, masse utubere og såkalte proffe spillere og annet tull som ikke direkte har med spillene å gjøre.

Særlig de to kara i blazer var flaut. Tips: vis gameplay når dere skal promotere spill, EA. Eller er dere redd for den vanlige kritikken der dere ikke kommer med noe nytt, men bare oppdaterer gamle storselgere.

http://imgur.com/t45qdXn

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...