Gå til innhold

E3 2017 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja ser frem til neste del av Life is Strange! Det første var noe for seg selv :love:

 

Jeg ble så sykt gla når jeg så chloe der, vi har blitt fortalt at historiene i 1 og 2 ikke skulle være relaterte, men det ser pina det slik ut likevel. I lettere ekstase nå :D

Historien er så vidt jeg vet ikke historiene relatert. Ser heller ikke hvordan de skal få til de tidsreise-greie uten Max. Men det er samme by, så er nok mange av de samme folkene. Er nok også godt mulig det vil nøste opp noen løse tråder her og der. Blir uansett spennende. Lastet ned episode 1 av det første bare for å prøve det, og endte opp med å kjøpe hele sesongen da jeg var ferdig. Sykt bra spill. Litt skuffende slutt, men ellers knall.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt alt oppstyret med Crackdown 3, såg da ganske platt og generisk ut ? Var aldri noen fan av de tidligere spillene herller da...så er uansett ikke noe i min gate.

De skrøt en god del av at hele byen skulle kunne ødelegges i multiplayer. Det samme gjelder single-player, bare at noen få bygninger ikke kan ødelegges pga det ville ødelagt historien. Husker jeg ødela hovedkvarterer til den russiske mafiaen i Mercenaries 1. De skulle gi meg missions og selge meg utstyr, så når bygningen var ødelagt var hele spillet ødelagt. Oooooops... :p

Lenke til kommentar

Historien er så vidt jeg vet ikke historiene relatert. Ser heller ikke hvordan de skal få til de tidsreise-greie uten Max. Men det er samme by, så er nok mange av de samme folkene. Er nok også godt mulig det vil nøste opp noen løse tråder her og der. Blir uansett spennende. Lastet ned episode 1 av det første bare for å prøve det, og endte opp med å kjøpe hele sesongen da jeg var ferdig. Sykt bra spill. Litt skuffende slutt, men ellers knall.

Om det er backstoryen til Chloe, som det kanskje kunne se ut som vil jeg så absolutt kalle dem relaterte.

Lenke til kommentar

 

Historien er så vidt jeg vet ikke historiene relatert. Ser heller ikke hvordan de skal få til de tidsreise-greie uten Max. Men det er samme by, så er nok mange av de samme folkene. Er nok også godt mulig det vil nøste opp noen løse tråder her og der. Blir uansett spennende. Lastet ned episode 1 av det første bare for å prøve det, og endte opp med å kjøpe hele sesongen da jeg var ferdig. Sykt bra spill. Litt skuffende slutt, men ellers knall.

Om det er backstoryen til Chloe, som det kanskje kunne se ut som vil jeg så absolutt kalle dem relaterte.

 

Det er relatert, ja. Men det er nok ikke en direkte prequel. Vil tro det er mer "vi hadde et liv før spillet", hvis det gir mening. :)

Lenke til kommentar

Ok pressekonferanse, men di fleste titlene som interesserte meg kommer jo på PC også, så det blir nok ein PS4 Pro på meg i framtida, pga deires eksklusiver. Blir litt lenge til Bethesda sin, siden eg skal ha Eksamen imåro, men satser på nåke kult fra dei :) 

Lenke til kommentar

Likte at XB Scorpio vil se bedre ut på vanlige TVer også, men til den prisen er det ikke verdt det for min del. Klarer meg helt fint med vanlig PS4 og vanlig XBone. Spillene vi fikk se interesserer meg lite. Life Is Strange skal selvsagt kjøpes inn på dag én (hvis jeg ikke holder ut til hele greia er ute, så tar det i strekk). Anthem skal selvsagt testes pga BioWare. Men bortsett fra det... meh, både MS og EA har skuffet meg. Får håpe det tar seg opp med de andre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...