Gå til innhold

E3 2017 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For håpe det er en soft exclusive som tidlig DLC eller slik til Xbox, om de har forhandlet seg fram til noen skikkelig eksklusivitets avtale med bioware blir jeg letter forbannet.  

Samme. Tror du ikke det er for å vise frem Scorpio med en del ordentlige titler? Håper ikke det er noen skitne eksklusive ting på gang.

Lenke til kommentar

Battlefront 2 blir kanskje et kjøp denne gang, ser jo faktisk ut som et komplett spill denne gang. 

Skal gi EA litt skryt for at de har snudd på en del negative trender de siste årene. Føler de har lært mer av sine tabber enn Ubisoft og Activision har. Men det er fortsatt EA, og Andrew Wilson ser ut som djevelen. 

Lenke til kommentar

Hadde ikke store forventninger til EA sin event. Men er flere titler som er av interesse. Og det blir så sykt spennende å se hva Xbox Scorpio vil klare. StarWars Battlefront 2 har promoterings avtale med Sony. Men det er vel ingen tvil om at det vil være vesentlig bedre på Xbox.

Lenke til kommentar

 

Sitter og tenker på X-Wing VR Mission i Battlefront. Det var alt for kort, men sykt, sykt bra. Tør vi håpe på en bedre VR-mode i Battlefront 2?  :love:

 

Var helt sykt å spille i VR ja, men så kort :(

 

Vi trenger minst 1.stk Star Wars flygespill.

 

Men VR-missionet ble lagt til i etterkant, og kan ha vært laget for å se om dette er noe folk vil ha. Så sånn sett er det ikke helt utenkelig at de lager en bedre VR-mode i Battlefront 2. Blir neppe en stor kampanje, men de kan jo lage noe som varer lengre. Eller bare gi oss en VR-mode til det vanlige spillet, og gjerne med støtte av AIM-kontrolleren til Farpoint. Det hadde vært tøft. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde ikke store forventninger til EA sin event. Men er flere titler som er av interesse. Og det blir så sykt spennende å se hva Xbox Scorpio vil klare. StarWars Battlefront 2 har promoterings avtale med Sony. Men det er vel ingen tvil om at det vil være vesentlig bedre på Xbox.

Og best på PC :)

Lenke til kommentar

Skal de gjøre noe mer med Star Wars lisensen? Battlefront er kult det, men hvor er ett Star Wars RPG fra Bioware, og 1313 fra Visceral? Holdt ikke EA motive på med noe også? 

 

Dette var min post nummer 5000! Hvor har årene gått!?!?

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

 

Hadde ikke store forventninger til EA sin event. Men er flere titler som er av interesse. Og det blir så sykt spennende å se hva Xbox Scorpio vil klare. StarWars Battlefront 2 har promoterings avtale med Sony. Men det er vel ingen tvil om at det vil være vesentlig bedre på Xbox.

 

Og best på PC :)

Selvfølgelig om du har en kraftig nok PC :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Eneste interessante var teaseren til Bioware, ellers så være det meg, har sett det før eller har liten til ingen interesse for det. Synd jeg ikke får med meg resten E3 live pga. Jobb, men gleder meg til å se hva Bethesda, ms, Sony og Ubi vil vise frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...