Gå til innhold

TU selger Tek.no til VG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg vil savne Tek.no like mye som jeg savner Hardware/Akam/Amobil.

 

Håper Tek forsatt får være litt uavhengig nettsted, og ikke bare en underavdeling av VG.

 

Hva skjer med bruken av Diskusjon.no som forum for diskusjoner om artiklene, og hva skjer med Ekstra-abonnementet?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva skjer med bruken av Diskusjon.no som forum for diskusjoner om artiklene, og hva skjer med Ekstra-abonnementet?

 

VG har ikke kjøpt Diskusjon.no. 

 

Det betyr at Tek.no kommer nok til å bevege seg bort fra Diskusjon.no som kommentarfeltplattform. Hva de kommer til å erstatte det med (og hva som skjer med Ekstra) må nesten redaktør i Tek eller noen fra Schibsted svare på.  :)

 

Det kan fortsatt ta noen måneder før Tek.no har blitt flyttet til nytt publiseringssystem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva blir da å skje med kommentarsystemet? Vil TU Media fortsatt eie Diskusjon.no?

TU Media kommer fortsatt til å eie Diskusjon.no.

 

Hva som skjer med kommentarfeltet er uvisst. Men Tek.no kommer nok til å bevege seg bort fra Diskusjon.no når Tek.no blir flyttet inn i VG sitt publiseringssystem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva blir da å skje med kommentarsystemet? Vil TU Media fortsatt eie Diskusjon.no?

TU Media kommer fortsatt til å eie Diskusjon.no.

 

Hva som skjer med kommentarfeltet er uvisst. Men Tek.no kommer nok til å bevege seg bort fra Diskusjon.no når Tek.no blir flyttet inn i VG sitt publiseringssystem.

 

 

Katastrofe. VG benytter Facebook til kommentarsystem. Håper for all del Tek.no ikke går over til Facebook. Jeg vil ikke ha mine kommentarer hos Zuckerberg. Hvis det skjer så markerer det slutten for mine kommentarer på artikler hos Tek.

Endret av DJViking
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Hva blir da å skje med kommentarsystemet? Vil TU Media fortsatt eie Diskusjon.no?

TU Media kommer fortsatt til å eie Diskusjon.no.

 

Hva som skjer med kommentarfeltet er uvisst. Men Tek.no kommer nok til å bevege seg bort fra Diskusjon.no når Tek.no blir flyttet inn i VG sitt publiseringssystem.

 

 

Det er jo dårlige nyheter, vg sitt kommentarfelt er et katastrofeområde sammenliknet med diskusjon.no

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi mener det er strategisk og industrielt riktig at disse nettstedene blir eid av noen som har teknologi og IT som sitt kjerneområde, slik TU Media har, sier konsernsjef Are Stokstad i Amedia i en kommentar.

Les hele artikkelen: https://www.tek.no/artikler/tu-kjoper-mediehuset-tek/190660

 

OK, så hva har endret seg? Eller er det som jeg mistenkte i 2015, at dette bare er nok en måte å fylle noen lederskalle-lommer...

 

Hvilken mening gir det å selge dette til VG, en nettavis som bevisst har droppet mesteparten av deres IT-relaterte satsninger? 

Endret av Stoltenberg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...