Gå til innhold

Expert bytter navn til Power


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tenker heller på justin beaver, men uansett tror ikke navn endringer gjør expert selger mere.

Skal de selge mere må de vise de holder seg til navnet konkurere mot digitalimpuls\komplett.

Istedenfor å være nybegynner butikk som selger søppel til billig pris.

 

Prøv heller å selge noe som er vanskelig å få tak i.

 

De bør også tilby 45\60 dagers åpenkjøp.

Så kanskje jeg vil vurdere å handle på expert istedenfor digitalimpuls\komplett.

Nå er billig pris bra men selger man søppel sparer man ikke penger på noe som er ubrukelig.

Og anbefale forsiking for å ungå bomkjøp.

 

Kanskje hvis de får produsentene lage ryzen laptoper så kanskje.

Gi bort gratis sykkel er kanskje bra for de som vil ha sykkel men de vet de taper å følge det med på nettbrett til 2000 kr.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva de tenker å oppnå. Greit, branding skjønner jeg at er viktig, men vil det ikke være vanskeligere å bygge opp en helt ny merkevare enn å basere seg på en merkevare "alle" kjenner?

 

Jeg har også vanskelig for å se hvordan det nye konseptet er veldig forskjellig fra det gamle. Skal de selge det samme, bare med et litt utvidet utvalg? Skal de krige på pris?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En navneendring gjør ikke at de selger bedre.

Når varene er like tilgjengelig på nett til bedre pris så blir de nedprioritert.

Skal forøvrig si jeg ble positivt overrasket over at tidligere Expert har lagerført bl.a. skjermkort i butikker til konkurransedyktig pris, noe jeg håper de fortsetter med.

Lenke til kommentar

Merkevare alle kjenner som dritt er noe man vil kvitte seg med. Ryktet følger ofte navnet så dette kan være lurt, men de må samtidig få det nye navnet til å være synonymt med bra. Det er ikke bare et navnebytte når man bytter navn ;)

 

Edit; Var svar til @hekomo

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

I det hele og store bildet så er power det merket flest kjenner til, dog ikke i Norge. Ettersom de heter Power i Danmark og Finland. Synes det gir mer mening at alle heter det samme. 
 

Tviler på at de endrer sortimentet sitt, men vil nok fortsette med å øke antallet egne merkevarer. 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Huff, og jeg som syntes det var flaut å handle på "Expert". Skal man nå måtte innrømme å handle på "PAOWA!". Me thinks not!.. :p

Gleder meg til å høre om alle trønderne her som skal over til "Påvver" også. :D

 

Edit: Det de må få gjort noe med, er jo omdømme. De må få økt kundekarakteren på f. eks. Prisjakt fra usle 4.4/10. De sier de skal kjøre andre strategier, så blir jo spennende. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ha varene de annonserer på lager. Det ville hjulpet mye mer enn et navnebytte. Har flere ganger opplevd å kjøpe varer som står "på lager" bare for å få beskjed om at levering kan bli 2-3 uker senere. Da avbestiller jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idiotisk navneendring. Ingen her i Norge assisierer noe annet med Power-navnet enn nettopp Expert. Så hva er da vitsen?

 

Og hvis man har trøbbel med omdømmet til en slik grad at man må skifte navn, så er det kanskje lurt å tenke seg om før man i reklamer skryter over hvor mange ansatte man har sagt opp for å spare penger?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dette gir absolutt ingen mening.

Når man skal bytte navn, hvorfor ikke være litt original?

Navnet "Power" må være det lateste forsøket på å fornye seg som jeg kan tenke meg til. Det er ikke engang et navn, og det er like originalt som å kalle selskapet sitt for "Spade" eller "Kokosbolle".

Endret av IceBlitz
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Om man ikke er allergisk mot å flytte seg ut av sofaen og kanskje liker å kunne gå et sted å levere inn varen hvis det er noe galt så gir jo Expert/Power deg samme pris som du måtte finne varen til på nett. Har selv benyttet meg av det, jeg bare viste dem prisen hos en nettbutikk, dem dobbeltsjekket på egen pc og jeg fikk prisen jeg fant på nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette gir absolutt ingen mening.

 

Når man skal bytte navn, hvorfor ikke være litt original?

 

Navnet "Power" må være det lateste forsøket på å fornye seg som jeg kan tenke meg til. Det er ikke engang et navn, og det er like originalt som å kalle selskapet sitt for "Spade" eller "Kokosbolle".

 

Ehh...leste du artikkelen? Kjeden de er med i heter Power i andre land så mener du at dem skulle funnet på noe annet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette gir absolutt ingen mening.

 

Når man skal bytte navn, hvorfor ikke være litt original?

 

Navnet "Power" må være det lateste forsøket på å fornye seg som jeg kan tenke meg til. Det er ikke engang et navn, og det er like originalt som å kalle selskapet sitt for "Spade" eller "Kokosbolle".

 

Ehh...leste du artikkelen? Kjeden de er med i heter Power i andre land så mener du at dem skulle funnet på noe annet?

Og de het i de andre landene også Expert for ikke så lenge siden. De byttet bare navn i de andre landene først

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...