Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Lagt ned sikkert 700 timer +++ i PUBG og aldri fått noe mer enn en grå sokk eller en utslitt t-skjorte i crates. Nå er jo enkelte random crates låst bak en betalingsmur i tillegg. I Fortnite blir jeg belønnet hver eneste dag med noe nytt og kult. Ikke rart det spillet bare vokser i populæritet. Det jeg får i boksene i PUBG er nærmest som en rekk en finger i ansiktet til meg.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

zoj5gva3nf511.png

 

z13a79sl1e511.jpg

 

De 4 gratis greiene er resultatet av blowbacken i går. 

Det som forøvrig er interessant med Fortnite sitt system, er at 1 Battle pass koster 950 VBUCKS.
Fullfører du battle passet, sitter du igjen med 1100 VBUCKS og kan kjøp neste måned gratis.

Lenke til kommentar

Heldigvis ikke en som bryr meg om kosmetiske ting, men skal være enig i at det er ganske latterlig at man bruker ingame cash på lootcrates som du igjen må bruke ekte penger for å åpne. Sånne ting burde egentlig være ulovlig.

j

 

ER fremgangsmåten som er under all kritikk, de skyter jo seg selv i foten når de i tillegg til gudene vite hvor mange forskjellige crates kommer med en season pass som koster 10 dollar der det er helt umulig og komme høyt i tier om man ikke kjøper premium pass. Ekstremt fokus på og tjene mest mulig, og jeg håper at de får svi for denne fremgangsmåten. Jeg kjøper ikke premium pass uansett, boikotter det.

Lenke til kommentar

j

 

ER fremgangsmåten som er under all kritikk, de skyter jo seg selv i foten når de i tillegg til gudene vite hvor mange forskjellige crates kommer med en season pass som koster 10 dollar der det er helt umulig og komme høyt i tier om man ikke kjøper premium pass. Ekstremt fokus på og tjene mest mulig, og jeg håper at de får svi for denne fremgangsmåten. Jeg kjøper ikke premium pass uansett, boikotter det.

Jeg har kun brukt penger på å kjøpe spillet å kommer ikke til å bruke en krone mer. Er enda utrolig mange bugs og ytelses problemer som egentlig burde ha vært fikset for lenge siden som de gir faen i å fikse. Første prioritet er å få laget egne lootcrates for Shroud og DrDisrespect tydeligvis. 

Lenke til kommentar

Akkurat dette som gjør St spillet har hatt en kraftig nedgang i antall spillere. Full release kunne de spart seg, det blir litt mindre spetakkel om spillet er I early access, de burde bare holdt seg der

 

Prøvde mine første 5 runder her, og både meg og han jeg spilte med slet veldig med smålagg hele tiden. Man sprang bortover og plutselig stoppet bare karakteren og springe pga lagg

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå er det neppe de samme folkene som lager skins som fikser nettkoden, men det ser uansett veldig dårlig ut de vil tjene enda mer penger på et halv/falleferdig produkt. 

Lenke til kommentar

Solgte unna golden s12k og kjøpte event pass, personlig har jeg tjent cash på dropsa fra pubg (Thx pubg, Gamescom Crates july-sep) solgte for ca 40 crates for totalt 2000kr da folk kjøpte de til 60-70 kr  :dribble:

Csgo gjør jo noe av det samme med sine events pass der man får quests/drop osv, de campaign storiene er jo borte igjen får heller ikke spilt de, når det er sagt burde alt man får i event pass vært permanent, teit å miste skin etter 30 dager..

Lenke til kommentar

Så lenge det kun er kosmetiske ting, så bryr jeg meg ikke. Jeg har på meg samme tøyet som jeg starta med for 400 timer siden. Men den dagen man kan kjøpe seg fordeler i spillet, så slutter jeg på minuttet.

 

Som flere har nevnt her, så er det ikke de samme folkene som fikser på netcode og retter opp i bugs osv, som lager skins og nye klær. Dette er forskjellige folk, og det ene går ikke på bekostning av det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva skjer egentlig med ytelsen i dette spillet? For 3-4 dager siden var alt silkemykt, selv i starten av rundene på Sanhok, men nå har jeg stutters nærmest hele tiden. Er det andre som opplever lignende?

 

I5 6600k på 4,5GHz og overklokket 1070

Endret av Reeve
Lenke til kommentar

Jeg opplevde en lag-spike i går som føltes som FPS-lag pga dårlig PC, men så sa resten av squaden at de opplevde det helt samtidig. Altså server-issues som andre også sier. Men jeg syns ikke det er mer fremtredende nå enn ellers. Rubberbanding, skutt bak cover osv. er fortsatt høyst plagsomt, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...