Gå til innhold

Det å trekke ned to ganger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så ille å be om hvis du gir henne er serviett der og da så hun kan gjøre det kjapt.

Var det jeg gjorde ja.

 

Jeg vasker blant annet tastaturet på datamaskinen iblant på samme måte, og min egen telefon (selv om jeg nesten aldri bruker den - relativt sett).

 

Greit å ha litt hygiene synes jeg. Blir samme som å vaske dusjen eller vaske doskålen engang i blant. Det er sikkert ikke noe man MÅ gjøre, men jeg foretrekker det.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Mange skifter vel mobiler hvert halvår uansett.

Det er i grunnen lite miljøvennlig å flushe toalettet to ganger, unødvendig. Med andre ord sløsing. Det er også sløsing å skifte mobil ofte, men kanskje utvikler det seg færre bakterier på den da.

 

Det er også sløsing å legge et rent dopapir nedi skåla for å dempe plasket som skal komme. Derfor er det bedre å ta med gamle og brukte snytepapir, og legge ett av dem nedi skåla siden det snart skulle kastes uansett!!

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om folk som har vasket telefonen sin. Folk snakker og taster på telefonen sin hele tiden mens de spiser og slikt, kjenner ingen som har dødd av det enda. Om noe så blir de bare mer immune mot saker og ting.

Telefonen er vel det skitneste mennesker håndterer på daglig basis. Folk tar på altslags, og i mellom det, så tar de på telefonen. Alt folk tar på, "lander" på telefonen, med mindre de vasker hende før de tar på telefonen, noe som ikke har noe hensikt fordi de fleste telefoner er fryktelig skitne (mye verre enn en doskål).

 

F.eks synes jeg det er totalt uakseptabel av folk å bruke telefon ved eller på spisebordet, også på restaurant. Jeg pleier å vaske hendene mine før jeg spiser. Hvis noen vasker hendene før de spiser, for så å ta på telefonene sin før de spiser vil jeg si at det å vaske hendene før de spiser er meningsløst. Ikke bare er det uhøflig å bruke telefon med spisebordet, men det er også svært uhygienisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er også en telefonvasker ved jevne mellomrom. :blush:

 

Vi kan starte støtteforening for norske telefonvaskere.

 

Slik som andre sier, papir er tingen for doproblematikken.

I USA har de andre typer toalett. Hvor dritten havner på et platå som ligger som en terasse over "vannhullet" (som i dette tilfellet er bak "terassen"). Det hindrer nok spruteproblemet, men øker nok behovet for å bruke dobørste.

 

Lol.

 

Anyways. En del folk som bruker telefonen på toalettet nå til dags, for så å ta den med til kjøkkenet.

 

Ikke farlig med litt bakterier. Ikke noe å bli hysterisk over.

Joda, er enig med det. Men noen grenser bør det være, og litt hygiene er jo greit. Lite poeng å dusje hver dag for å være hygienisk hvis du spiser andre sin avføring, balletsvett, døde hudceller, flass, utflod osv indirekte fordi du sitter med mobilen ved spisebordet, eller spiser samtidig som du bruker en gørrskitten telefon som aldri blir rengjort.

 

De fleste rengjør ting og tang fordi de ønsker en viss form for hygiene. Da blir det dumt å utelate å vaske det aller skitneste som brukes aller mest. Blir litt som å vaske doskålen med hendene uten hansker for så å tømme alle slukene for hånd og deretter gå å spise uten å vaske hendene først.

 

Eller som en dame som fingerer seg selv i begge hull for deretter å gå å spise ris med hendene etterpå, uten å vaske hendene først.

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at jeg heller hadde bodd i campingvogn enn i bokollektiv. Det er noe av det verste jeg kunne tenkt meg, bomessig.

 

Men har du aldri hørt om å putte dasspapir i doskåla først? Selv om det ikke er piss i vannet, så får du fortsatt bæsjevann på rompa og ballene. nasty.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjenner meg igjen i trådstarter. Dog bor jeg ikke i et kollektiv og slipper klaging. Når det gjelder mobil vasking så hender det jeg gjør det. Da er det fint med vanntett mobil. Bare skyller og knukker godt under springen. Sikkert bedre med en alkowipe, men bedre enn ingenting.

 

Sånn helt OT så er elbil også fint for folk som ikke liker å ta på skitne ting. For den bensinpumpa er helt jævli møkkete. Etter at jeg fikk meg elbil har jeg aldri tatt i en pumpe igjen. Lader bare hjemme så bare jeg som tar i den "pumpa"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trekker ned to ganger for å skylle røra litt, og noen ganger fordi jeg bruker ekstra dopapir med salmiakk for å gjøre rent toalettet litt generelt. Dét er en fin grunn du kan gi - fordi du gjør rent toalettet litt.

Og spør dem om én ting: "Har dere for vane å legge merke til folks toalettvaner? Bare la folk få gjøre det de skal på toalettet, ikke bry dere med det, takk."

Lenke til kommentar

Jeg gjør det i ny og ne, når jeg husker det. Er ikke fordi det er så farlig, men det er fint at mobilen er noenlunde 'ren' når du skal sette den opp mot ansiktet hele tiden og mot munnen din. Bakterier er også ikke så bra for huden din heller.. folk som ikke bytter putetrekk ofte nok kan få hudproblemer pga det.

Da jeg bodde på hybel kunne det gå alt i fra 3 måneder til et år der jeg ikke bytta sengetøy.

Lenke til kommentar

Vasker telefonen min hver kveld. Får helt noia av å se på skjermen i lyset, mye fett. Sinnsykt mye bakterier på mobilskjermen, som man gjerne tar i etter man har tatt i penger, håndtak osv.

 

Spyle do to ganger? Kan være lurt om man har sparedass eller gjerne ikke kommer nok vann når man bruker drite-knappen på veggen.

Lenke til kommentar

 

Jeg gjør det i ny og ne, når jeg husker det. Er ikke fordi det er så farlig, men det er fint at mobilen er noenlunde 'ren' når du skal sette den opp mot ansiktet hele tiden og mot munnen din. Bakterier er også ikke så bra for huden din heller.. folk som ikke bytter putetrekk ofte nok kan få hudproblemer pga det.

Da jeg bodde på hybel kunne det gå alt i fra 3 måneder til et år der jeg ikke bytta sengetøy.

 

 

Alt løser seg når man får en fast dame i et forhold. Da trenger du aldri å bytte sengetøy.

 

3 måneder til ett år er litt voldsomt da. Selv de fleste single menn bytter oftere enn det.

 

Grøss og gru :S

 

Edit: Man burde helst gjøre det ukentlig.

Grøss og gru til ukentlig. Greit hvis man har dame som gjør det. Men ganske mye bry å bytte sengetøy.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...