Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Å der innså jeg plutselig at det fakisk er mulig å gå rett inn i sneak-modus igjen på nytt etter å ha utført ett sneakattack på en enemy å så bare repetere dette til fienden er død uten at han oppdager meg.

 

Hero-mode combaten ble plutselig ekstremt mye enklere  :blink:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Listen over forskjellene er ganske lang så du fpr bestemme selv om du synes det er verdt det. Det er ikke vits i å sloss mot noen enemies i starten så lenge du ikke kan drepe de på alternative måter som få de til å falle i vannet så de drukner og slik. Sånn generelt så synes jeg Master-mode er morsommere så langt da det er vanskeligere og fordi det er mye mer enemies og loot ute i verden, blant annet Lynels steder det ikke var før og det er mye mer av de flyvende octo-balloon plattformene overalt og nesten alle har en chest med rimelig bra loot.

 

Så fort du får ett brukbart våpen og stealth armoren fra kakariko village så kan du begynne ta ut enemies ganske greit med sneak-kills ved å gå tilbake i stealth å repetere sneak-attacket som jeg beskrev over. Skulle ønske jeg innså at det var mulig tidligere :p

 

Koser meg også med DLC innholdet jeg har funnet så langt og at det er fler quests - noe BotW trengte sårt og burde hatt fra dag 1. Fant tilfeldigvis Korok-masken ganske tidlig også som hjelper med å finne Koroks.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...