Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Konseptet med Divine Beast var kult. Problemet var at alle var kliss like utseendemessig (brune og triste i fargene) og tok maks 20 minutter å fullføre. Sjefene var også altfor lette.

 

Hadde Divine Beasts sett mer ut som ekte dyr og hatt mye, mye vanskeligere puzzles hadde det kunne blitt bra.

 

Når jeg tenker meg om hadde det vært digg med samme verdenen men en helt ny historie. Gjerne skifte mellom ung og voksen Link også. Det er kanskje det største spilløyeblikket jeg husker når man ble voksen i OoT.

20 minutter?

 

Wow, folk er forskjellige hvertfall :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Konseptet med Divine Beast var kult. Problemet var at alle var kliss like utseendemessig (brune og triste i fargene) og tok maks 20 minutter å fullføre. Sjefene var også altfor lette.

 

Hadde Divine Beasts sett mer ut som ekte dyr og hatt mye, mye vanskeligere puzzles hadde det kunne blitt bra.

 

Når jeg tenker meg om hadde det vært digg med samme verdenen men en helt ny historie. Gjerne skifte mellom ung og voksen Link også. Det er kanskje det største spilløyeblikket jeg husker når man ble voksen i OoT.

20 minutter?

 

Wow, folk er forskjellige hvertfall :-)

 

Brukte kanskje litt lengre tid på den fugle-greia, men de tre andre var over på et blunk.

Lenke til kommentar

Haha, tror jeg surra rundt i flere timer i et par av de.. :D

Hehe, ja de var ikke så veldig enkle å navigere seg igjennom men når man først skjønte "greia" var det ok.

 

Likte elefanten, fordi det var den første jeg kom til og mekanikken der var bra. De andre var utrolig kjedelige. Og brun er dessverre ikke favorittfargen min så syns at alle var veldig platte og uinspirerte.

 

Men når det er sagt, kjenner det klør litt i fingrene etter å jakte på shrines igjen nå. Mangler fortsatt 20 stk, og har enda ikke begynt på Champions Ballad.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Storkoser meg spillet for tiden, men det er en ting jeg ikke blir klok på - combat mekanikken. Jeg får ikke helt grep på den greie som gjør combaten i slow motion og får flurry attack eller hva det heter. Jeg dodger/hopper/ akkurat i det fienden skal slå meg, men det skjer ikke noe? Hva er trikset? 

Det skal bare være det at man timer det perfekt, da får man slow motion.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Siden vi pratet om BotW her om dagen så fant jeg ut at jeg bare skulle boote opp Switchen å teste hero-mode raskt å se om det var noen merkbar forskjell, men hadde ingen planer om å spille det igjen enda... Vel, ble hekta igjen, mangler bare 3 towers for å oppdage hele mappet og har snart låst opp nok hjerter til å unlocke Master Sword :p

 

Har ikke gjort noen Divine Beasts enda. Gruer meg faktisk til å gjøre de siden de "dungeonsene" var fuckings dødskjedelige fra start til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...