Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ja, med siste oppdatering har alle fått en helt ny telefon...? Som jeg har sagt tidligere, så merker mannen i gata ingen store forskjeller ved hver oppdatering, men man maser så om det at man skulle tro verden gikk under når man venter på oppdateringen...

Endret av nor50
Lenke til kommentar

 

Har 8+, Telenor og Oreo.

 

Sa nei til "Rich", men tror jeg bør få tilbake den menyen.

 

Men har du Telenor branda telefon? (TEN) Du kan få både TEN og "Vanlig" når du kjøper telefon hos Telenor.

Betyr ikke TEN operatørlås? Trodde det var slutt med slikt, har NEE... om jeg da ser i riktig meny.

 

Da jeg bootet mobilen igjen kom det mye mulighet til å starte "Rich" som man måtte legge inn mobilnummer for. La in nummeret og siden har  jeg ikke sett noe nytt..

Lenke til kommentar

For å få den satt ordentlig som NEE, må du nullstille etter flashing og booting med et nordisk sim-kort. Grunnen er at NEE befinner seg i en multiregion pakke, og du ikke får NEE når du går over fra TEN single operator pakke. S8 vil kunne loade inn NEE så sant du bruker et nordisk sim-kort, men koden blir bare satt 'soft' og midlertidig.

 

Flashing uten nullstilling forutsetter tilgang til riktig fil med benevnelsen "home csc"

Endret av mandela
Lenke til kommentar

For å få den satt ordentlig som NEE, må du nullstille etter flashing og booting med et nordisk sim-kort. Grunnen er at NEE befinner seg i en multiregion pakke, og du ikke får NEE når du går over fra TEN single operator pakke. S8 vil kunne loade inn NEE så sant du bruker et nordisk sim-kort, men koden blir bare satt 'soft' og midlertidig.

 

Flashing uten nullstilling forutsetter tilgang til riktig fil med benevnelsen "home csc"

"Home csc" er en av filene du laster ned fra sammobile ja. Så da er det bare å flashe uten å måtte nullstille?

Lenke til kommentar

 

 

 

Dette med at notifikasjoner kommer i hytt og pine er i alle fall ikke forandret i oppdateringa. :-(

Hva slags notifikasjoner snakker du om? Jeg har ingen som kommer i hytt og pine hverken med 7.0 eller 8.0.

Alt. Mest facebook.

Disse innstillingene fikser du i Facebook.

 

 

Nei. Det ble sånn uten at det er forandret noe i facebook. Og jeg bruker Nokia 8 paralelt, på samme FB-konto, og der dukker de opp umiddelbart.

Lenke til kommentar

 

 

Dette med at notifikasjoner kommer i hytt og pine er i alle fall ikke forandret i oppdateringa. :-(

 

Hva slags notifikasjoner snakker du om? Jeg har ingen som kommer i hytt og pine hverken med 7.0 eller 8.0.

 

 

Alt. Mest facebook.

Dra ned menyen øverst til venstre når det kommer en varsel. Velg "Varselsinnstillinger" nederst og fjern muligheten for at Facebook gir deg varsler.

 

Skjønner ikke at noen som bruker Facebook klarer å ha varslinger på.

Lenke til kommentar

Da fant jeg ut etter å ha klødd meg i hue en stund at man ikke får flasha direkte til NEE Oreo firmware, men må laste ned NEE Nougat og deretter oppdatere til Oreo enten via Smart Switch eller OTA.

 

Grunnen er at Odin ikke leser Oreo firmware, så om flere her inne har tenkt å gå fra TEN til NEE så vet dere det.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...