Gå til innhold

TEST: En høyst alvorlig duell mellom hodetelefoner til 10 000 kroner og det vi fant i restekassen på Teknikmagasinet


Anbefalte innlegg

Wow.. er ikke ofte jeg kommenterer da en blir spammet av respons mailer, men her fortjener Tek et massivt pluss for blant annet å sette lys på hvor ufornuftig visse innkjøp til tider kan være. Eier selv et par Denon D5000 som koster litt og spiller fantastisk, selv på mobiltelefoner (men aldri i livet om jeg hadde tatt turen utendørs med dem).. Det til side. Er enda mer imponert over personer som ikke kan se at det faktisk er et poeng under all humoren (som er vel skrevet og faglig begrunnet) som belyser det absurde med dyre produkter som bruker sanser som er høyst subjektive som slutt vurdering. Jeg kan ikke si til en annen at mine Denon D5000 låter bedre enn alt han har og stemple det som fakta, lyd er subjektivt. ALT som involverer sanser er subjektivt.. Så, disse 1D hodetelefonene er nok verdt mer enn 25 kroner :-), er auksjonen fremdeles i gang burde dem glatt gå for 100+ :-). Lykke til! Og tusen takk for en meget underholdende artikkel!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...