Gå til innhold

Nintendo Switch har fått lanseringsdato og pris


Anbefalte innlegg

Må være Bergsala, 3999kr for PS4PRO hos GameStop i September, 399 dollar i USA.

3599kr for Switch hos GameStop i Januar, 299 dollar i USA.

 

399 = 3999

299 = 3599

 

Hvis butikkene tar generelt litt mer nå i forhold til dollar prisen, vil det fortsatt være en del hundrelapper som vi må betale ekstra..

 

Spm er om noen av butikkene som Elkjøp vil ha en liten "kampanje" en gang før release, per i dag, har de 3695kr.

Endret av cuberen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne 3GB må jeg nesten se kilder til, klarer ikke å få det til å stemme selvom jeg jukset.

 

Om det er tilfelle så har de virkelig noe hokus pokus som de andre selskaper ikke har skjønt/løst?! Når man tenker bare Just Dance til PS4 ligger på 23GB+++.

 

Jeg har sett de nye Zelda remakes (HD) ligger på ca 3-4GB.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det noen som vet hvor lang tid man kan estimere å måtte bruke på og lade en avslått Switch fra 0-100?

I tillegg, vil en "standard" powerbank være sterk nok til å lade en Switch? (har noen ekstremt lange flyturer foran meg)

 

Det kan også virke slik, at hvis man ikke forhåndsbestilte en Switch allerede for leeenge siden, vil man måtte sitte med skjegget i postkassa en stund og vente på produksjon av flere(?).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hmhm...

 

Tipper det ender opp med en liten butikkrunde imorgen, i håp om at noen har en til overs.

Leste at det muligens var utsolgt (?) og kun mulig å oppdrive konsoll ved forhåndsbestilling på lanseringsdato.

 

Me får sjå.

 

Skal jaggu bli gøy og avslappende med litt nintendospilling igjen, etter 10år med tunge, seriøse xbox spill.

Lenke til kommentar

Veldig få Switchkonsoller tilgjengelig uten forhåndsbestilling ja, men det er rapportert om noen få her og der. Enkelte butikker, slik som Gamezone, har nattåpent flere steder i natt og skal ha noen (veldig) få ledige konsoller til da.

Skjønner.

Jeg får svippe en tur innom gamestop på Svinesund på Nordby imorgen. Der er det alltid håp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...