Gå til innhold

Kvinne slo knockout på netthater


VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en absurd artikkel, det virker ikke å være noen sammenheng mellom innholdet i artikkelen og det som faktisk har hendt. Det virker jo her som det er hun som er drittsekken, ikke han, likevel skal hun "hylles" og hennes dårlige oppførsel fremstilles som "helt perfekt". 

 

Det villeste er at det avsluttes med dette avsnittet, som liksom skal handle om mannen som søkte kontakt, ikke hun som var kjip mot han:

 

– Jeg tror ikke at alle forstår at det er et annet menneske med følelser og tanker på den andre siden. Man tar seg rett til å behandle andre mennesker dårlig. Jeg synes det er så sykt, sier hun til Expressens Omtalat.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Feil, feil, feil. Dama slo ikke 'knockout' på fyren. Det var etter min mening en kjedelig og forutsigbar respons fra henne. Han er heller ingen netthater men dog en ekkel pedo som nevnt over her. Rollene blir fort byttet om når hun fortsetter med trakassering etter at han gir seg. Hadde jeg ikke visst bedre kunne sitatet over like gjerne gått andre veien.

 

Missvisende artikkel

Lenke til kommentar

Han er vel hverken pedo eller netthater  :hmm: Han er en eldre mann som prøver seg på en yngre dame (men 24 er jo laaaaangt over det en pedofil ville prøvd seg på, og ut ifra bildet har hun vel ikke barneaktig kropp heller). Må jo være lov å prøve seg... Dette er et godt eksempel på feminisme som har gått alt for langt. Kvinnekamp gjør ikke ekstremisme til en bra ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Netthater faktisk.. Gammal pedogris ja, men virket ikke så hatefull.

 

 

Feil, feil, feil. Dama slo ikke 'knockout' på fyren. Det var etter min mening en kjedelig og forutsigbar respons fra henne. Han er heller ingen netthater men dog en ekkel pedo som nevnt over her. Rollene blir fort byttet om når hun fortsetter med trakassering etter at han gir seg. Hadde jeg ikke visst bedre kunne sitatet over like gjerne gått andre veien.

 

Missvisende artikkel

 

Ho er 24 år. Dette har ingenting med pedofili å gjere. Alt han skriv er at han er ein eldre mann, som kan vere 40 for alt me veit. Om han dreiv med faenskap eller faktisk hadde eit seriøst håp om å møte ho veit me ikkje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Jeg tror ikke at alle forstår at det er et annet menneske med følelser og tanker på den andre siden. Man tar seg rett til å behandle andre mennesker dårlig. Jeg synes det er så sykt, sier hun til Expressens Omtalat."

 

Eksakt samme ordene kan sies om henne. Dersom hun ønsker å "bekjempe" i TV2's definisjon av netthat, så er det bare til å si nei takk, og blokke vedkommende dersom det er nødvendig.

 

Istedet driver hun med trolling og kaster bort tiden til en fyr (som også er ganske low-hanging), og spiller overrasket over at hun for bitre kommentarer tilbake fordi hun har blitt gjennomskuet for å drive gjøn.

 

På en ironisk måte, fortjener de to hverandre....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En av grunnene til at Trump vant. Folk er drittlei dette.

 

Så smart, å lage en bås rundt alt man er i mot ideologisk sett, og så putte alle man ikke liker i den. Veldig intelligent. Disse menneskene har vist funnet ut av livet og sitter med fasiten. Det er kanskje derfor de ikke ser behovet for å argumentere for sine synspunkter - hva enn de egentlig måtte være - men ta til nevene eller mobbing.

 

For en drittkjerring. Jeg har blitt sjekket opp av dundrer på 50 år jeg ikke liker også, men jeg kaller de ikke netthatere av den grunn. Nei takk, sier jeg helt enkelt da. Jeg har ikke behov for å danne et idesett kalt maskulinisme av den grunn.

Endret av Apotropaeus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...