Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Med den startelleveren til Liverpool vinner United garantert. Kjipt

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke, men det laget til Liverpool inngir ikke tillit. Klarer man et poeng i denne kampen må man si seg meget fornøyd. Og Can får spille etter den fæle midtukekampen. Nei.

Endret av oOF
Skrevet

Dersom Manu med Mou tør å spille fotball så har de en reell sjanse til å vinne komfortabelt. Spørs om de gjør det, vi kjenner jo alle Mou.

Skrevet

Jeg vet ikke, men det laget til Liverpool inngir ikke tillit. Klarer man et poeng i denne kampen må man si seg meget fornøyd. Og Can får spille etter den fæle midtukekampen. Nei.

Can løfter seg alltid!
Skrevet

Unnskyldninger allerede?

Det er jo alltid en unnskyldning hvis ett lag stiller uten sine beste, da har de ikke like stor sjanse til å vinne.

Skrevet

Hvem i start-11'eren til ManU er Youth player? Darmian?

Pogba.

Kan det kalles Youth player når du har vært i en annen klubb i 2/3 år for deretter å komme tilbake..? Skeptisk!

Skeptisk jeg også. Uansett, rekorden gjelder i kamptroppen og ikke i startelleveren :)

Man blir vel Youth Player om man har spilt i klubben i 3 sesonger før en viss alder, tror det er 19 eller 20. Rett meg hvis jeg tar feil.

Skrevet

Kan det kalles Youth player når du har vært i en annen klubb i 2/3 år for deretter å komme tilbake..? Skeptisk!

Om man har trent i en klubb i tre år før fylte 21 år så regner man som youth product (homegrown).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...