Gå til innhold

Trange jeans på gutter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går ikke med det. Fordi det er ubehagelig.

 

Andre menneskers klær ser jeg ikke på en gang. Du må klæ deg ekstremt spesielt for at jeg i det hele tatt legger merke til hva du har på deg. Trur faktisk aldri jeg har tenkt at en person har trange bukser. Det er bare så langt utenfor min bevissthet, at jeg ikke engang ser det.

Lenke til kommentar

Jeg går ikke med det. Fordi det er ubehagelig.

 

Andre menneskers klær ser jeg ikke på en gang. Du må klæ deg ekstremt spesielt for at jeg i det hele tatt legger merke til hva du har på deg. Trur faktisk aldri jeg har tenkt at en person har trange bukser. Det er bare så langt utenfor min bevissthet, at jeg ikke engang ser det.

Jfg skjønner, har det sånn selv. Men sist uke opplevde jeg en si til meg. Herregud så trange å kule jeans du går i, hvordan får du de på deg å hvilke merke er det.

 

Ei venninne spurte meg også om det samme å syns det var utrolig tøft å kult med en gutt som tør å gå i så stramme jeans. Hun spurte meg også hvordan jeg klarte å få jeansen på meg. Men hun sa i tillegg at noen av hennes venner hadde kommentert de tramme jeansene jeg alltid går kledd i.

 

Anonymous poster hash: 72fec...b1a

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

bruker så stramme bukser at jeg får vondt i skrittet til tider, er basically treningstights. Foretrekker egentlig at de bare er "halv stramme" (altså fortsatt ganske stramt, bare littegrann rom ;) ;)  ) , men går opp og ned i vekt som en jojo, så er litt vanskelig å beregne. 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...