Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

7 serien er knallbra den også men estetisk så er 8 serien bare helt nydelig :)

 

Bruk det som argument til din kjære

Ikke verd de 2000 kronene som prisforskjellen nå er på.

 

Noen som vet om 55" 8-serie kommer på tilbud noe sted denne uken?

 

Edit: Ser ut som Expert selger til 12000 på torsdag. "alle" selger 7-serie til 10000. Da blir det nok 7.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vurderer sterkt 8-serie men fruen ville helst holde det hele under 10 000,og det er tilfeldigvis akkurat det 55" 7-serie koster. Har hatt to samsung på rad og har vært veldig fornøyd med dem så langt.

 

Jeg synes å huske anbefalingene var å enten gå for 8-serie eller 6-serie i 2016-modeller. Ikke så veldig mye å tjene på å gå fra 6 til 7. (http://uk.rtings.com/tv/reviews/samsung/ku7000)
Jaha? Jeg har hørt enormt mye skryt av 7-serien, og ingenting om 6. Og flere sier at 7 er praktisk talt like god som 8.

 

Edit: det du linker til er vel forrige modell.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

 

 

Gjerne rop ut om noen kommer over bra tilbud på en 65 tommers televisjon med 4k og HDR.

 

Må enten ha meg briller eller større TV.

Briller er billigere

Nåja, koster vel fort en 7-10 tusen for briller? Synes jeg hører alle som har briller klager over at de er så dyre.

 

Mye morsommere å bruke pengene på ny tv da :)

 

Nå vet jeg ikke hvor seriøs du er med tanke på at du trenger briller, men det er jo lite vits å bruke penger på ny TV hvis du ikke klarer å se skarpt...

Lite vits med 4k uten briller, hvis du trenger briller.  Så du har mye å glede deg til hvis du trenger briller ;)

Lenke til kommentar

Svigerfar ønsker å kjøpe lydplanke til TVen. Har noen sett noe tilbud på dette?

20% på elkjøp/lefdal men der tror jeg at jeg ville ventet på komplett sitt salg. Kjøpte selv min lg plank med trådløs sub for 1990.- på komplett for noen måneder siden.

 

Edit : her er den jeg betalte 1990.- for

https://www.komplett.no/product/864337/tv-lyd-bilde/hjemmekino/soundbars/lg-las550h-soundbar

Endret av ARJ
Lenke til kommentar

 

 

 

Gjerne rop ut om noen kommer over bra tilbud på en 65 tommers televisjon med 4k og HDR.

 

Må enten ha meg briller eller større TV.

Briller er billigere

Nåja, koster vel fort en 7-10 tusen for briller? Synes jeg hører alle som har briller klager over at de er så dyre.

 

Mye morsommere å bruke pengene på ny tv da :)

 

Nå vet jeg ikke hvor seriøs du er med tanke på at du trenger briller, men det er jo lite vits å bruke penger på ny TV hvis du ikke klarer å se skarpt...

Lite vits med 4k uten briller, hvis du trenger briller.  Så du har mye å glede deg til hvis du trenger briller ;)

 

 

Nå er jo dette en kjent spøk som går på repeat hos dem over 40. Jo dårligere synet blir jo større tv må en ha fremfor briller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tv/55-60/philips-55pus7181/231615.11453/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_prisjamforelse

 

Netonnet har da tilbud på denne modellen? Antar at 7181 og 7100 er samme modell i grunn, men at 7181 har innebygd soundbar

Noen som har tanker om denne vs samsung 7005?

 

 

 

Tja, reviewene jeg finner av 71XX er ikke så alt for positive. De klager på high latency, motion blur og dårlig sortnivå.

 

http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1463996597

http://www.trustedreviews.com/philips-55pus7101-review 

Endret av mreinha
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gjerne rop ut om noen kommer over bra tilbud på en 65 tommers televisjon med 4k og HDR.

 

Må enten ha meg briller eller større TV.

Briller er billigere
Nåja, koster vel fort en 7-10 tusen for briller? Synes jeg hører alle som har briller klager over at de er så dyre.

 

Mye morsommere å bruke pengene på ny tv da :)

Nå vet jeg ikke hvor seriøs du er med tanke på at du trenger briller, men det er jo lite vits å bruke penger på ny TV hvis du ikke klarer å se skarpt...

Lite vits med 4k uten briller, hvis du trenger briller. Så du har mye å glede deg til hvis du trenger briller ;)

Nå er jo dette en kjent spøk som går på repeat hos dem over 40. Jo dårligere synet blir jo større tv må en ha fremfor briller.
Ser ikke så dårlig altså, men har en 46" tv som står alt for langt unna, og når jeg bruker pcen tilkoblet og surfer på nettet kan tekst være litt vrien å se :p

 

En eldre samsung fra 2013 som fortsatt får software oppdateringer, og alt av apper fungerer bra. Ganske imponerende av samsung.

 

Så den på elkjøp til 15k. Frister veeldig men fortsatt nysgjerrig på hva annet som kommer..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min på Hifiklubben for 2 uker siden for 11999,  veldig fornøyd .

Hadde for før en 70" LG 4K tv til 3 ganger prisen jeg kjøpte i sommer, men den passet ikke inn i nye stuen, så jeg solgte den og kjøpte denne.

 

Sett bort ifra at Samsung har idiotiske løsninger på montering av veggfester (skruer som kommer med veggfester er alt for korte til de to nede, her må man finne nye. Jeg måtte finne M8x35, og det som følger med i eskene er M8x25...

Var på Jernia, ClasOhlson og biltema før jeg til slutt endte opp tilbake hos Elkjøp og ville levere tilbake veggfeste, og da gravde han i en skuff og fant 2 stk jeg kunne bruke....

Lenke til kommentar

Svigerfar ønsker å kjøpe lydplanke til TVen. Har noen sett noe tilbud på dette?

Expert har JBL SB400 med 3000 kr rabatt denne uka. En av de beste lydplankene jeg har hørt før man går over på langt dyrere produkter. 

 

Kanskje ikke så fin i designet dog, litt massiv, men spiller utrolig bra. Vant også best i test i lyd og bilde

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/lydplanke/jbl-cinema-sb-400-soundbar/p-228229/

Den kommer på dagskupp fredag

 

Koster vanligvis 5999,-

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Tok rett og slett sjangsen på at 7005 blir helt perfekt for min del. Akkurat parkert hjemme nå, gleder meg vilt til å få montert og kalibrert :)

 

Ahh, nerdelykke!

Grattis jeg kjøpte også 7005 i 55" som tv nr 2, men holdt meg unna galskapen, bestilte på nett i dag morges :)s

 

Var det mye folk i butikken selvom det var mandag?

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Litt interessant forøvrig 

 

Ser at Expert har begynt å matche Elkjøp og Lefdal sine black friday tilbud. Ganske sprekt gjort. Nå har de 7 og 8 serien til fin pris. De har ikke annonsert 7-serien men allikevel får du den til kuppris. Greit alternativ for de som ikke har lefdal/elkjøp i nærheten

https://www.expert.no/tv/tv/samsung-ue55ks7005uxxe-55-led-tv/p-255464/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product

 

samme gjelder forøvrig telefoner og ps4 osv også

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...