Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med:

Samsung WW90J6600AW (Vaskemaskin)

Samsung DV90H8000HW (Tørketrommel)

edit: pris lefdal lørdag: 4995 pr stk.

 

Mine tok kvelden for en måned siden og har måttet bruke fellesvaskeriet frem til nå.

Klar for å slutte med det om de er bra og det faktisk er en god pris (noe jeg synes det ser ut som?)

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Hvordan er UE55KU6075? Ser elkjøp skal ha den på tilbud til 5k, som er halvpris av hva den koster nå.

6-serien er litt kaos, fordi det er sikkert 20 modellnavn ute å går. Det er ikke så lett som 7-8-9 serien. Der du har få modellnavn å forholde deg til.

 

Expert har fks "tilbud" på 7999 på den ue55ku6645, det modellnavnet er det bare Expert som har. Finnes heller ikke på Samsung.no

 

Mens elkjøp har en 55" til 4999 som heter ue55ku6075 som bare elkjøp har. Det er et forbanna kaos for kjøpere.

 

http://www.samsung.com/no/tv/KU6000/?modelCode=UE55KU6075UXXE

 

Når det er sagt så har 6-serien fått skryt i både USA og her i europa. i USA heter modellen UNXXKU6300

 

PS: Den har vært nedi i 7000 kr før, men fortsatt veldig god pris.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med:

Samsung WW90J6600AW (Vaskemaskin)

Samsung DV90H8000HW (Tørketrommel)

edit: pris lefdal lørdag: 4995 pr stk.

 

Mine tok kvelden for en måned siden og har måttet bruke fellesvaskeriet frem til nå.

Klar for å slutte med det om de er bra og det faktisk er en god pris (noe jeg synes det ser ut som?)

Jeg lurer på det samme!

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med:

Samsung WW90J6600AW (Vaskemaskin)

Samsung DV90H8000HW (Tørketrommel)

edit: pris lefdal lørdag: 4995 pr stk.

 

Mine tok kvelden for en måned siden og har måttet bruke fellesvaskeriet frem til nå.

Klar for å slutte med det om de er bra og det faktisk er en god pris (noe jeg synes det ser ut som?)

 

 

 

Jeg lurer på det samme!

 

Jeg hadde DV80 (modellen under) og den ble levert tilbake fordi den tørket så dårlig. Ble Miele isteden. Om det er jeg som var uheldig eller ikke vet jeg ikke. Men på både elkjøp og lefdal sine sider er jo ikke tilbakemeldingen fra kundene strålende.

 

Ligger forøvrig en del DV90 reviews på youtube/google

http://washingmachinereviews.co.uk/samsung-dv90h8000hw-review.html

 

Vaskemaskinen vet jeg ikke ingenting om dessverre.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Vet ikke om det har blitt nevnt tidligere, men Samsungs 78" 9 serie TV selger lefdal 15 000,- billigere enn elkjøp, begge på tirsdag.

 

bra catch, litt merkelig egentlig. Den har jo kosta 45 000 kr før i følge prisjakt. Så 49995,- som elkjøp har den til er ikke bra pris. Lefdal sin er dog veldig fin.

Den Elkjøp selger er flaggskipet til Samsung og har full array lokal dimming
Lenke til kommentar

 

 

Vet ikke om det har blitt nevnt tidligere, men Samsungs 78" 9 serie TV selger lefdal 15 000,- billigere enn elkjøp, begge på tirsdag.

bra catch, litt merkelig egentlig. Den har jo kosta 45 000 kr før i følge prisjakt. Så 49995,- som elkjøp har den til er ikke bra pris. Lefdal sin er dog veldig fin.

 

Den Elkjøp selger er flaggskipet til Samsung og har full array lokal dimming

 

Stemmer det 9505 vs 9005. Fikk ikke sett varekode på telefonen så langt nede i Elkjøp sin avis... My bad.

Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med:

Samsung WW90J6600AW (Vaskemaskin)

Samsung DV90H8000HW (Tørketrommel)

edit: pris lefdal lørdag: 4995 pr stk.

 

Mine tok kvelden for en måned siden og har måttet bruke fellesvaskeriet frem til nå.

Klar for å slutte med det om de er bra og det faktisk er en god pris (noe jeg synes det ser ut som?)

 

 

 

Jeg lurer på det samme!

 

Jeg hadde DV80 (modellen under) og den ble levert tilbake fordi den tørket så dårlig. Ble Miele isteden. Om det er jeg som var uheldig eller ikke vet jeg ikke. Men på både elkjøp og lefdal sine sider er jo ikke tilbakemeldingen fra kundene strålende.

 

Ligger forøvrig en del DV90 reviews på youtube/google

http://washingmachinereviews.co.uk/samsung-dv90h8000hw-review.html

 

Vaskemaskinen vet jeg ikke ingenting om dessverre.

 

Takker for tilbakemelding.

har lest endel reviews og feedback, og alle er positive.. hmm.

Får dra jokern ut av ermet og spørre muttern :p

Lenke til kommentar

 

Phillips? Ser de har akg på tilbud. Må da være bedre enn phillips i mitt hode hvertfall. En av de få tinga jeg vurderer selv hvertfall.

Fidelio serien til Philips leverer som oftest god lyd

 

http://www.lydogbilde.no/test/hodetelefoner/philips-fidelio-x2

 

Dette er vel det eneste kjøpet jeg er 100% sikker på i år.

 

Bare å sitte klar med kredittkortet når det legges ut natt til onsdag på lefdal?

Eller gjelder disse tilbudene kun i butikken?

Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med:

Samsung WW90J6600AW (Vaskemaskin)

Samsung DV90H8000HW (Tørketrommel)

 

 

 

Jeg hadde DV80 (modellen under) og den ble levert tilbake fordi den tørket så dårlig. Ble Miele isteden.

 

 

Hvilken Miele har du gått for? Fornøyd?

Miele har bare så sykt kjipt design (og koster skjorta), men holder jo evig - tror muttern har hatt sine i 30 år og funker fortsatt som fjell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

Noen som har erfaring med:

Samsung WW90J6600AW (Vaskemaskin)

Samsung DV90H8000HW (Tørketrommel)

 

 

 

Jeg hadde DV80 (modellen under) og den ble levert tilbake fordi den tørket så dårlig. Ble Miele isteden.

 

 

Hvilken Miele har du gått for? Fornøyd?

Miele har bare så sykt kjipt design (og koster skjorta), men holder jo evig - tror muttern har hatt sine i 30 år og funker fortsatt som fjell.

 

Hvilken betydning har designet på en vaskemaskin da? Plasser du den i stua når du har fest så alle kan nyte synet av den 70kg tunge maskinen som vasker undertøyet ditt? Enkelte ting er funksjonalitet over design, og vaskemaskiner er en av de :p 

Lenke til kommentar

Hvilken betydning har designet på en vaskemaskin da? Plasser du den i stua når du har fest så alle kan nyte synet av den 70kg tunge maskinen som vasker undertøyet ditt? Enkelte ting er funksjonalitet over design, og vaskemaskiner er en av de :p

 

 

Nå er jeg en person som bryr meg om design/estetikk uansett hva det gjelder. Så kan jeg ha noe jeg selv synes ser bra ut, istedenfor noe jeg synes ser ut som søppel velger heller jeg alternativ en - gitt at begge fungerer bra nok/like bra. Det gjelder alt fra sko til klokker til vaskemaskiner etc.. Så enkelt er det

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Er det virkelig sånn at man må møte opp fysisk hos Elkjøp/Lefdal, da de har lagt ut på Facebook "Først i køen"-pass? Det er vel ingen som gidder å ta seg slikt bry hvis man kunne handlet på nett?

Vel, i fjor gikk de fleste nettsider adundas når tilbudene "gikk live". Det skjer ikke om man møter opp i butikk. Om de har klart å løse det til i år, eller om det er et annet system vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar

 

Takker for tilbakemelding.

 

har lest endel reviews og feedback, og alle er positive.. hmm.

Får dra jokern ut av ermet og spørre muttern :p

 

Èr jo bare å prøve også, i værste fall så får du levere den tilbake, hvis den ikke er noe bra. Kan godt hende det er jeg som hadde uflaks. Leste også bare anmeldelser av DV80 før jeg kjøpte.

 

Her er mielen jeg gikk for

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/torketrommel/TMC640WP/miele-torketrommel-tmc-640-wp

 

Funker fint den, det er en tørketrommel liksom, så lenge det blir tørt er jeg fornøyd. Samsungen er jo mye mer lekrere i designet og lager all slags lyder.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...