Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

 

 

 

Det var mer enn vanlig, men merket ikke mye til det. Tror jeg var eneste på tv-jakt der da.

Hvordan var første dag med ny TV?

Den var konge den, veldig godt fornøyd :) Flott TV som kommer til å tjene meg godt. Er en del å lære seg da, mye begreper rundt hdr/4K osv. Er det slik at jeg må bytte fra "movie" til "game" når jeg skal spille liksom? Virker litt trått om man hele tiden må bytte mellom modus utifra innhold man forer tven med.

 

Men strålende fornøyd ja!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Det var mer enn vanlig, men merket ikke mye til det. Tror jeg var eneste på tv-jakt der da.

Hvordan var første dag med ny TV?

Den var konge den, veldig godt fornøyd :) Flott TV som kommer til å tjene meg godt. Er en del å lære seg da, mye begreper rundt hdr/4K osv. Er det slik at jeg må bytte fra "movie" til "game" når jeg skal spille liksom? Virker litt trått om man hele tiden må bytte mellom modus utifra innhold man forer tven med.

 

Men strålende fornøyd ja!

 

 

Kjøp deg en harmony fjernkontroll så løser den det for deg automatisk :)

Lenke til kommentar

Ops. Ble en 7005 på meg.. 2 faktisk, foreldra mine ville også ha en..

Nå venter jeg på selve dagen, å ser etter 1070 skjermkort til under 4 laken. Kanskje også noen USB3 minnepinner.. (Begynner å bli træge de USB2tullet jeg har liggende..)

Kanskje også en ny harmony.. Batteriet på min gamle har ekspandert veldig..

*Mineinnlegg

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

 

Tipper det var B-produkt, feks. reklamasjon eller noe..

De hadde en 4-5 av de, forseglingen var ikke brutt, verken utvendig eller noe av det som var inni i plastik.

Jeg trodde også det var det, men det var ingenting som tydet på det, fant den i hylla der andre NAS står, ikke merket som B-vare eller noe annet, utenom "black market" eller noe slikt.

 

Skulle likt å se kvittering som bevis på dette!

Hvorfor i all verden skulle jeg løyet om noe slikt??

nas.jpg

Meget bra kjøp det der ass!!

Får krype inn på min lokale elkjøp å se om jeg finner meg en selv. Kan det være feilprising?

Lenke til kommentar

Meget bra kjøp det der!!

Får krype inn på min lokale elkjøp å se om jeg finner meg en selv. Kan det være feilprising?

Mtp at det var klistret på ett eget "black market" A4-ish ark på eskene med pris og produktnavn skal det litt til for å være feilpriset. Om de ikke har gjort det veldig grundig da.

 

Satte opp ett 6TB NAS i helgen, men klarte ikke å dy meg fra å kjøpe ett til. Vurderte 2, men tenkte det ble litt overkill :)

Lenke til kommentar

 

Tipper det var B-produkt, feks. reklamasjon eller noe..

De hadde en 4-5 av de, forseglingen var ikke brutt, verken utvendig eller noe av det som var inni i plastik.

Jeg trodde også det var det, men det var ingenting som tydet på det, fant den i hylla der andre NAS står, ikke merket som B-vare eller noe annet, utenom "black market" eller noe slikt.

 

Skulle likt å se kvittering som bevis på dette!

Hvorfor i all verden skulle jeg løyet om noe slikt??

nas.jpg

En smule bitter nå! Var på Elkjøp Gjøvik i går noen timer etter åpning, men fikk ikke med meg denne! Nå står ikke Gjøvik blandt de som har på lager..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det var mer enn vanlig, men merket ikke mye til det. Tror jeg var eneste på tv-jakt der da.

Hvordan var første dag med ny TV?

Den var konge den, veldig godt fornøyd :) Flott TV som kommer til å tjene meg godt. Er en del å lære seg da, mye begreper rundt hdr/4K osv. Er det slik at jeg må bytte fra "movie" til "game" når jeg skal spille liksom? Virker litt trått om man hele tiden må bytte mellom modus utifra innhold man forer tven med.

 

Men strålende fornøyd ja!

 

 

 

Nå er jeg litt usikker på denne tv'en men regner med den er smartere enn min gamle samsung.

men jeg kan velge hvilke inputs som skal stå i hvilken mode. f.eks står HDMI2 alltid i game mode da xboxen er plugget i der.

 

Så bare å sette opp for hver enkel input hvordan du vil ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...