Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med at alle ønsker Samsung TVer, og det så å si den eneste produsenten de har priskrig på? Hva med LG sin 7-serie, eventuelt LG sin OLED serie?

 

Jeg vil ha!

LG sin OLED er på salg hos elkjøp ila uka mener jeg. Både b og e, 55 og 65, husker ikke nøyaktig konfigurasjon. Men du får vel 55" b til 15000 en av dagene. Det er 10 000 under hva den kostet på tilbud for en måned siden.
Lenke til kommentar

 

Hva er greia med at alle ønsker Samsung TVer, og det så å si den eneste produsenten de har priskrig på? Hva med LG sin 7-serie, eventuelt LG sin OLED serie?

 

Jeg vil ha!

LG sin OLED er på salg hos elkjøp ila uka mener jeg. Både b og e, 55 og 65, husker ikke nøyaktig konfigurasjon. Men du får vel 55" b til 15000 en av dagene. Det er 10 000 under hva den kostet på tilbud for en måned siden.

Ja. 55 tommer OLEDEN er på dagstilbud på torsdag til 15 tusen kr. Den har gått gradvis ned fra 30k til 25k så til 20k nå hele november. Når de da går ned enda 5 tusen på torsdag tror jeg ikke du får noe bedre pris på den altså.

 

Selv har jeg lyst på 65 tommeren. Den er på tilbud på 29 990kr denne uken. 15 tusen kroner ekstra for de 10" ekstra. Tror jeg går for 55 tommeren da.

 

Samsungen er jo på 15 tusen for UE65KS7005 i dag hos Elkjøp.

 

Vanskelige valg. Husk også at man får 20% på en vare ut året på lefdal hvis man har eller kjenner noen som har Bursdag.

 

Så den oled 65 tommeren til 30 000 blir fort til 24 000 kr(!)

 

Jeg sparer 3 tusen kr i året til tv. Får også rundt 5 tusen kr i gave det året jeg kjøper tv. Så på 6 år har jeg råd til 65" OLEDEN med pris på 24 000kr.

 

Hvis jeg går for samsungs modeller kan jeg fint få 65 tommer 7 serien hvert 3. År med samme årlige sparesum. Så må tenke litt på dette.

Lenke til kommentar

 

Tok rett og slett sjangsen på at 7005 blir helt perfekt for min del. Akkurat parkert hjemme nå, gleder meg vilt til å få montert og kalibrert :)

 

Ahh, nerdelykke!

Grattis jeg kjøpte også 7005 i 55" som tv nr 2, men holdt meg unna galskapen, bestilte på nett i dag morges :)s

 

Var det mye folk i butikken selvom det var mandag?

Det var mer enn vanlig, men merket ikke mye til det. Tror jeg var eneste på tv-jakt der da.

Lenke til kommentar

 

LG sin OLED er på salg hos elkjøp ila uka mener jeg. Både b og e, 55 og 65, husker ikke nøyaktig konfigurasjon. Men du får vel 55" b til 15000 en av dagene. Det er 10 000 under hva den kostet på tilbud for en måned siden.

 

Har du link til hvor de selger E, evt sidehenvisning i kundeavisen? Jeg trodde bare jeg så B varianten....

Lenke til kommentar

 

 

Tok rett og slett sjangsen på at 7005 blir helt perfekt for min del. Akkurat parkert hjemme nå, gleder meg vilt til å få montert og kalibrert :)

 

Ahh, nerdelykke!

Grattis jeg kjøpte også 7005 i 55" som tv nr 2, men holdt meg unna galskapen, bestilte på nett i dag morges :)s

 

Var det mye folk i butikken selvom det var mandag?

Det var mer enn vanlig, men merket ikke mye til det. Tror jeg var eneste på tv-jakt der da.

Gratulerer Niram, vet du har ventet med å slå til på denne en stund nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

LG sin OLED er på salg hos elkjøp ila uka mener jeg. Både b og e, 55 og 65, husker ikke nøyaktig konfigurasjon. Men du får vel 55" b til 15000 en av dagene. Det er 10 000 under hva den kostet på tilbud for en måned siden.

 

Har du link til hvor de selger E, evt sidehenvisning i kundeavisen? Jeg trodde bare jeg så B varianten....

 

 

 

Det er bare OLED55B6V som Lefdal/Elkjøp har til salgs. Jeg finner ingen annen variant. 

Lenke til kommentar

Var det jeg tenkte og, men ble litt håpefull da Herr Brun sa b og e, menmen. Ser Platekompaniet har 30% på spill i dag som "oppvarming" til BF, uten at jeg vil kalle det et megagodt tilbud.

På nett eller kun i butikk?

Fant det nå :)

Synd det ikke var på FH3. Venter på et godt tilbud på det spillet.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

 

LG sin OLED er på salg hos elkjøp ila uka mener jeg. Både b og e, 55 og 65, husker ikke nøyaktig konfigurasjon. Men du får vel 55" b til 15000 en av dagene. Det er 10 000 under hva den kostet på tilbud for en måned siden.

 

Har du link til hvor de selger E, evt sidehenvisning i kundeavisen? Jeg trodde bare jeg så B varianten....
Må ha husket feil, for jeg finner også bare B nå.
Lenke til kommentar

Norwegian outlet utenfor stavanger med helt hinsides syke tilbud på fredag..

 

http://www.norwegianoutlet.no/stavanger/bf-timestilbud

 

Men timerilbud, halv time å kjøre og må ut på masse forskjellige tidspunkt så gidder rett og slett ikke. Når de åpnet der så mener jeg at køen var flere hundre meter lang så blir neppe bedre på fredag

Shit det der var jo ganske vilt.

Lenke til kommentar

Hva er greia med at alle ønsker Samsung TVer, og det så å si den eneste produsenten de har priskrig på? Hva med LG sin 7-serie, eventuelt LG sin OLED serie?

 

Jeg vil ha! 

Har OLED i kjellerstua, grunnen til at jeg vil ha LCD i stua er pga OLED fortsett bare kommer oppi 500 nits, har du veldig lyst stue så blir OLED'en fort litt blass. Hjelper at Samsung er 1000+ nits. Min erfaring ihvertfall. LG sin 7-serie LCD/LED fikk "slakt" når den ble sammenlignet med 7 serien til Samsung i lyd og bilde nylig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...