Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Elkjøp har onsdagstilbud på PS4 Slim. Jeg er i markedet for en PS4, men skulle helst sett at det kom noen tilbud på PS4 Pro. Kanskje jeg skal forsøke å skaffe meg en Slim på onsdag, og så heller bytte den inn hvis det blir lagt ut et bra PS4 Pro-tilbud på fredag.

 

cdon hadde knalltilbud på ps4 i fjor på Black Friday

Lenke til kommentar

 

Ser at Elkjøp har onsdagstilbud på PS4 Slim. Jeg er i markedet for en PS4, men skulle helst sett at det kom noen tilbud på PS4 Pro. Kanskje jeg skal forsøke å skaffe meg en Slim på onsdag, og så heller bytte den inn hvis det blir lagt ut et bra PS4 Pro-tilbud på fredag.

 

cdon hadde knalltilbud på ps4 i fjor på Black Friday

 

Hmmm. Kanskje jeg skal ha is i magen og heller vente til fredag.

Lenke til kommentar

 

 

Ser at Elkjøp har onsdagstilbud på PS4 Slim. Jeg er i markedet for en PS4, men skulle helst sett at det kom noen tilbud på PS4 Pro. Kanskje jeg skal forsøke å skaffe meg en Slim på onsdag, og så heller bytte den inn hvis det blir lagt ut et bra PS4 Pro-tilbud på fredag.

 

cdon hadde knalltilbud på ps4 i fjor på Black Friday

 

Hmmm. Kanskje jeg skal ha is i magen og heller vente til fredag.

 

 

netonet åpnet også butikk i stavanger her for noen uker siden.. Da solgte de ps4 slim for 1990.- 

Kanskje de slår til med noe lignende på Black Friday

Lenke til kommentar

Er bare jeg som synte expert sine tilbud var dårlig.. jbl planken kan jeg dog anbefale. Kompis har den. Spiller dypt subben også.

 

Tror Expert sine tilbud ble veldig forhastet. De har hele tiden hatt nedtelling på siden sin til fredag og black friday, men så snart Elkjøp og Lefdal kom med sin kundeavis så dukket det opp en lik en fra Expert og nedtellingen ble fjernet fra siden deres.

Lenke til kommentar

 

Er bare jeg som synte expert sine tilbud var dårlig.. jbl planken kan jeg dog anbefale. Kompis har den. Spiller dypt subben også.

Tror Expert sine tilbud ble veldig forhastet. De har hele tiden hatt nedtelling på siden sin til fredag og black friday, men så snart Elkjøp og Lefdal kom med sin kundeavis så dukket det opp en lik en fra Expert og nedtellingen ble fjernet fra siden deres.
Mye mulig.

 

Mye bra her. Oled 55" til 15k hos lefdal. Sykt pen pris. 5000 kr av ny pris. 7 serie samsung til 9999. Fidelio x2 til 999 kr.

 

78" 9 serie til halvpris. (35k)

 

25 prosent avslag på samsung hvitevarer

 

Lefdal har også 55 og 50 6serie på tilbud til langt rimeligere priser enn expert. Det er ekstremt små forskjeller på den expert har til 7999

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Spent på hva databutikkene kommer med. Men var utrolig mye snacks hos elkjøp og lefdal.

 

Farlig for bankkortet detta

 

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/lydplanke/jbl-cinema-sb-400-soundbar/p-228229/

 

Men expert hadde ihvertfall sykt bra pris på den lydplanken. Vant tester i lyd og bilde også.

 

Av elektronikk så var det kjedelig utvalg for min del på både elkjøp og lefdal.. 

Håper nettbutikkene kommer med noe bedre.. skulle hatt et par ssd disker og en bra multifunksjonsskriver. 

Kjøpte 75" på Black Friday i fjor og har 65" i loftstua.. ps4 har jeg 2 av og xbox one s er handla inn til jul til guttungen så.. 

 

Satser på endel billig bra bilpleie også andre plasser :)

Lenke til kommentar

Ser at det er "mange" like tilbud hos Elkjøp og Lefdal, bare på forskjellige dager (og forskjellig antall tilgjengelig).

Er jo samme eier men ja litt kjipt

 

Dog så forstår jeg samtidig at elkjøp og lefdal sine tilbud er litt bedre. Da de sikkert kjøper inn mye mer enn hva expert gjør og får dermed bedre pris.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Spent på hva databutikkene kommer med. Men var utrolig mye snacks hos elkjøp og lefdal.

 

Farlig for bankkortet detta

 

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/lydplanke/jbl-cinema-sb-400-soundbar/p-228229/

 

Men expert hadde ihvertfall sykt bra pris på den lydplanken. Vant tester i lyd og bilde også.

Av elektronikk så var det kjedelig utvalg for min del på både elkjøp og lefdal..

Håper nettbutikkene kommer med noe bedre.. skulle hatt et par ssd disker og en bra multifunksjonsskriver.

Kjøpte 75" på Black Friday i fjor og har 65" i loftstua.. ps4 har jeg 2 av og xbox one s er handla inn til jul til guttungen så..

 

Satser på endel billig bra bilpleie også andre plasser :)

Ser den.

 

Tror det blir philips x2 og 4tb usb disk på meg ihvertfall. Begge til 999 kr hver. Fin pris. Så lurer jeg på en tv nr 2. Ja den 78" i fjor var det drøy pris på.

 

Men for folk som er på utkikk etter ny tv i år.

 

Er det jo en drøss å velge i. Om det skal være oled. Eller 7-9 serien i samsung i alle størrelser. Så det er bra! :)

 

Blir spennende med komplett og co

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...