Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Prisjakt og prisguide må gjøre store penger, får vel en cut for hver eneste som kjøper via deres lenker.

 

 

Regner med de gjør det greit nå, ja. Det er faktisk pris per klikk, og ikke per kjøp. Så hver gang du klikker deg inn på en nettbutikk via Prisjakt må butikken betale mellom 1 og 3 kroner avhengig av avtalen de har. Prisguide er bittelitt dyrere, såvidt jeg vet. Kelkoo er igjen noen øre dyrere enn Prisguide. I tillegg er det vel en fast månedsavgift som varierer ut fra hvilken avtale butikken har, og hvor mye funksjonaliteten butikken ønsker i forhold til datahenting/analyse.

 

Det er mulig "gigantene" (eks. Komplett) har andre avtaler som f.eks. pris per kjøp. Det vet jeg ikke.

 

Beklager off-topic...

 

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe i morgen, men det sa jeg i fjor også.... :D

 

 

At de får 1-3 kr per klikk??? Det har jeg vondt for å tro!

 

 

Jeg er 90% sikker på at det ligger i det leiet, men kan godt sjekke en faktura neste gang jeg er på jobb om det er det du vil.. :-)

 

Skal sies at dette ikke er så forferdelig mye som det høres ut som, da disse tjenestene genererer grisemye salg (iallfall om man ligger med en "fornuftig" pris i forhold til konkurrenter og har ting på lager).

 

Det vil jeg gjerne se ja!

Lenke til kommentar

Ja, de genererer nok en god del salgs via deres linker. Så 3 kr per klikk er nok ikke så dyrt. God butikk det der. Prisjakt er jo populære i flere land også

 

Det er 100% sikkert at det er andre priser hos de største kjedene. Hadde ikke disse sidene fått med seg elkjøp, komplett osv så hadde jo veldig mange brukt konkurrentene for å sjekke pris istedet.

Lenke til kommentar

NEEEEEEEEEEEEEI Jeg mista min Samsung s5 i gulvet i dag så skjermen sprakk og nå viser den bare hvit bakgrunn med masse rosa grønne og svarte krystaller !!! Faaaaaaaan hahahaha

 

Og rett før black friday da, fy fan ja. Da må jeg Asap ha ny phone og legge andre ting på is. Hvor blir det tilbud på ny telefon, ser at noen av operatørene reklamer for black friday, men syntes det er dårlig tilbud. Kanskje en S7 feks til 4000 er bra kjøp kontant ? Har Hello fra før av og det er ganske billig abonnement 

Lenke til kommentar

NEEEEEEEEEEEEEI Jeg mista min Samsung s5 i gulvet i dag så skjermen sprakk og nå viser den bare hvit bakgrunn med masse rosa grønne og svarte krystaller !!! Faaaaaaaan hahahaha

 

Og rett før black friday da, fy fan ja. Da må jeg Asap ha ny phone og legge andre ting på is. Hvor blir det tilbud på ny telefon, ser at noen av operatørene reklamer for black friday, men syntes det er dårlig tilbud. Kanskje en S7 feks til 4000 er bra kjøp kontant ? Har Hello fra før av og det er ganske billig abonnement 

 

P9 i dag på Elkjøp til 2995, og i morgen på Expert til 2888.

 

Hvor finner du S7 til 4k?

Lenke til kommentar

NEEEEEEEEEEEEEI Jeg mista min Samsung s5 i gulvet i dag så skjermen sprakk og nå viser den bare hvit bakgrunn med masse rosa grønne og svarte krystaller !!! Faaaaaaaan hahahaha

 

Og rett før black friday da, fy fan ja. Da må jeg Asap ha ny phone og legge andre ting på is. Hvor blir det tilbud på ny telefon, ser at noen av operatørene reklamer for black friday, men syntes det er dårlig tilbud. Kanskje en S7 feks til 4000 er bra kjøp kontant ? Har Hello fra før av og det er ganske billig abonnement 

 

Det var synd. Hørte at P9 var også meget bra kjøp.

Lenke til kommentar

 

NEEEEEEEEEEEEEI Jeg mista min Samsung s5 i gulvet i dag så skjermen sprakk og nå viser den bare hvit bakgrunn med masse rosa grønne og svarte krystaller !!! Faaaaaaaan hahahaha

 

Og rett før black friday da, fy fan ja. Da må jeg Asap ha ny phone og legge andre ting på is. Hvor blir det tilbud på ny telefon, ser at noen av operatørene reklamer for black friday, men syntes det er dårlig tilbud. Kanskje en S7 feks til 4000 er bra kjøp kontant ? Har Hello fra før av og det er ganske billig abonnement 

 

P9 i dag på Elkjøp til 2995, og i morgen på Expert til 2888.

 

Hvor finner du S7 til 4k?

 

 

Finner ikke det, men det er jo det jeg vil skal komme. Hvis det dukker opp 32gb s7 til 4000 så blir det kjøp. Burde være realistisk det, hvis ikke det kommer så får man bare kjøre en 12 måneders binding et sted. Men hello er jeg fornøyd med å billig da 200 i måneden 3gb så bedre med kontant kjøp av telefon.

Lenke til kommentar

Haha. P9 en til 2888kr høres ut som en ganske god oppgradering fra s5 da. Får også s6 demo / brukt men "pusset opp" på info care store til 2900kr.

 

Vil tro en får solgt P9 en for rundt 1500 kr pent brukt om et år - og da kjøpe samsung s8 som sikkert har noen kampanjer da den da har vært på markedet over et halvt år. Men det blir synsing :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...