Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Noen som har kommet over gode tilbud på eksterne harddisker? Vet folk pratet om en veldig bra en som var på halv pris til 1500 eller noe på noen veldig få Elkjøp er.

 

Men noen andre?

 

Med UHD tv blir det jo et hopp fra de max 2gb filene jeg har hatt for å se filmer på den 10 år gamle TVen min :p

Endret av rohin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet forskjellen mellom UE65KS7005 og UE65KS8005? Bedre byggekvalitet? 8 serien ligger jo jevnt på rundt 20k, om det er noe gode fordeler vurdere jeg å vente til 21. Desember og bruke bursdagsrabatten til lefdal. Da blir det 16k, som bare er en tusenlapp mer enn tilbudet på lørdag (15k hos lefdal for 7 serien)

8 og 9 serien har bedre dimming. 8 serien er identisk 9 serien, men 9 serien er curved, 8 serien er flat. 9505 er FALD.

 

enklere å sitere:

Everything else about the televisions' specs are nearly identical with 4K UHD, HDR 1000, SUHD remastering, Ultra Black Technology and Smart Hub and the moth eye filter. However the Samsung PQI rating is 2200 for this range, which mostly comes down to a slightly different dimming system - the 8 and 9 Series offer Supreme UHD Dimming, whereas the 7 settles for UHD Dimming.

 

PQI er samsung sin interne kvalitet på bilde, 8 og 9 serien har  PQI 2400 mot 7 serien sin 2200

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Samme panel så man får samme bildekvalitet, men 8 serien har litt bedre lyd og en annen fot.

 

Det stemmer ikke helt, 8 serien har bedre dimming, som igjen fører til bedre sort nivå og kontrast.

Stemmer det. Men så en review hvor de ikke mente det var værdt prisforskjellen.

Men om man får den til samme pris er det liksågreit å kjøpe 8 serien.

 

Selv kan jeg ikke ha den pga. Foten og tvbenken min. Men foten til 7 serien blir bra.

Lenke til kommentar

 

 

Samme panel så man får samme bildekvalitet, men 8 serien har litt bedre lyd og en annen fot.

Det stemmer ikke helt, 8 serien har bedre dimming, som igjen fører til bedre sort nivå og kontrast.

Stemmer det. Men så en review hvor de ikke mente det var værdt prisforskjellen.

Men om man får den til samme pris er det liksågreit å kjøpe 8 serien.

 

Selv kan jeg ikke ha den pga. Foten og tvbenken min. Men foten til 7 serien blir bra.

 

Misforstå meg rett, jeg hadde lett kjøpt 7 serien over 8 serien selv (og gjorde det). 7 serien var jo til 9999,- og 8 serien var til 11999,-.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Kjøp den Seagate NASen om den kommer på tilbud. Har hatt den selv lenge og er veldig fornøyd.

6TB holder til noen filmer, og fungerer sømløst med samsungtver.

NAS disker er ikke eksterne harddisker da?

Går det Ann å koble de til samsung TVen?

Nas disken vil bli en hardisk på nettverket ditt som alle enheter har tilgang til.

Den dukker og opp som en egen "input" på tven så det bare er å bla til filen du vil se og trykke play. Som om du skulle hatt en ekstern hardisk i tven hele tiden.

 

Fungerer slik på min 2013 samsung tv så funker nok enda bedre på en ny en.

 

Du kan streame video fra den via internett og. Legg en film på din NAS å stikk til en nabo å se den.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...