Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg kalibrerte med innstillingene på hifiklubben sin nettside. Om det er perfekt aner jeg ikke, men for meg er det hvertfall et strøkent bilde.

 

Det har overhodet ikke noe med kalibrering å gjøre!

 

 

Neivel, er ikke kalibrering justering av bildeinnstillinger på tv-en da, til bildet blir bra? 

 

Jeg er på ingen som helst måte interessert i å punge ut flere tusen (som det sikkert koster) på kalibreringsutstyr. Tv-en duger i massevis, og produsenten har vel strengt tatt en quality control de også før det sendes ut. De store tv-produsentene er nok klar over at den jevne forbruker ikke bruker masse penger og tid på å justere tv-bildet etter kjøp. Det forventes faktisk en viss kvalitet, og det føler jeg at jeg får.

 

Men, smaken er som baken :)

 

 

Det er ikke kalibrering, det er innstilling!

Lenke til kommentar

Noen som vet forskjellen mellom UE65KS7005 og UE65KS8005? Bedre byggekvalitet? 8 serien ligger jo jevnt på rundt 20k, om det er noe gode fordeler vurdere jeg å vente til 21. Desember og bruke bursdagsrabatten til lefdal. Da blir det 16k, som bare er en tusenlapp mer enn tilbudet på lørdag (15k hos lefdal for 7 serien)

Lenke til kommentar

Noen som vet forskjellen mellom UE65KS7005 og UE65KS8005? Bedre byggekvalitet? 8 serien ligger jo jevnt på rundt 20k, om det er noe gode fordeler vurdere jeg å vente til 21. Desember og bruke bursdagsrabatten til lefdal. Da blir det 16k, som bare er en tusenlapp mer enn tilbudet på lørdag (15k hos lefdal for 7 serien)

8 serien ee rålekker å se på. Ville lett kjøpt 8 kontra 7

Lenke til kommentar

Fra Nettavisen sin BF live blogg:

 

"Vi har fått lov til å smugtitte på timesalgene CDON skal kjøre fra midnatt. Det er så mange godbiter å velge mellom at det er like greit å gjøre klar en termos med kaffe først som sist!"

 

Kansje verd å få med seg at Nettavisens Black Friday side er merket som kommersiell markedsføring. Hadde tatt det meste fra dem med en god klype salt i alle fall, så får vi se ved midnatt : )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme panel så man får samme bildekvalitet, men 8 serien har litt bedre lyd og en annen fot.

Takk for kjapt svar. Da blir det 7 serien på lørdag for meg, med mindre et heftig 65" oled tilbud i morgen :)

 

Sparer 10k som jeg kan bruke på anlegg (3k i natt hos Expert) 1k til ekstern harddisk et par tb og fortsatt 6 lapper igjen. Dette blir artig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...