Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner nervene foran kampen ikveld! Lenge siden jeg har kjent det slikt foran dette oppgjøret. United har ikke prestert på topp i det siste, Zlatan sliter litt med å finne nettmaskene. Pogba er ikke like leken som de første kampene. Forsvaret ikke like solid som i fjor. Men jeg har troa! Har alltid troa. Er optimistisk og tipper 1-3. Spiller vi på topp er dette et meget realistisk resultat. Selv om Liverpool har spilt meget bra så langt lever disse oppgjørene selv.

Lenke til kommentar

Ser en på hvordan og mot hvem poengene til Liverpool og United har kommet så langt i sesongen så er det jo ingen tvil om at Liverpool er favoritt i denne kampen.

 

Nå har det heldigvis vært landslagspause, noe som kan ha innvirkning på formen Liverpool hadde.

 

Alt i alt tror jeg Liverpool vinner denne kampen greit. De har langt høyere tempo i laget og i mine øyne en bedre manager enn United har. 

 

3-1 er mitt tips.

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at Moreno skulle startet er at Milner blir satt inn på midtbanen.

 

Jeg kan ikke helt se at vi ikke kan dekke opp med Can/Lucas, eventuelt sette inn Sturridge fra start og bruke Firmino som midtbanespiller igjen.

 

Jeg ville gått langt for å slippe å flytte Milner fra backen nå i alle fall.

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke Liverpool-fansen har heller, da vinnersjansene deres øker betraktelig hvis han starter.

 

Da håper jeg du tenker på kampene vi har spilt på OT, for Rooney har i årevis vært totalt anonym på Anfield. Ser du bort i fra målet i vinter må vi helt tilbake til 2005 for å finne det forrige målet han skåret der. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...