Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som rimelig fersk på Nintendo fronten kjenner jeg lite til hvilke spill som er et must å ha. For å gi litt inntrykk av hva jeg har likt av spill uavhengig av plattform, som referanse så kan jeg trekke frem AC 1 til 3, God of war 1-3, Witcher 3, Dantes Inferno, Donky Kong Bonanza, BF4. 

Lastet ned her om dagen demoen til Wild Heart S men fikk mye avsmak av hele spillet mest pga. dårlig og treg respons på bevegelsesmekanismen. Lurer på for dette spillet om flere kjenner seg igjen på dette? Lasted også ned Burnout Paradise ettersom den kun kostet 50 kr men den tar jeg opp i ny og ne, men klarer ikke helt å engasjere meg i spillet i grunn.

Er veldig opplagt at Zelda spillene vil bli anbefalt av dere, så for akkurat denne spillserien tar jeg det litt som det kommer i og med at jeg ikke har noe forhold til spillserien. Prøver å komme meg igjennom Wind Waker for tiden og den er helt ok med unntak av inverted bevegelsesmekanisme.

Mario Oddesy tenker jeg muligens å skaffe men håper på noe annet enn ren plattform ettersom jeg nylig ble ferdig med Donky Kong Bonanza. Kommer til å kjøpe nyeste Pokemon når den kommer tenker jeg.

Endret av ole_marius
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super Mario Odyssey ser og føles ganske likt Bonanza da det er de samme utviklerne, men det er en veldig åpen verden. Du kan reise fritt mellom forskjellige verdener.

Bayonetta-serien
Monster Hunter Rise (kjappere kontroller enn Wild Hearts med de rette våpnene)
Twilight princess (etter Wind Waker), mørkere tema, mer realistisk grafikk.
Luigi’s Mansion-serien
Hvis du skal spille både Breath of the Wild og Tears of The Kingdom så må du være klar over at de deler samme verdenskart, men med veldig store endringer, så du bør ikke spille disse rett etter hverandre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...