Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke det er så altfor behagelig å spille i lengden i håndholdt modus, så her er det stort sett spilling forbeholdt TV. Kunne tenkt meg noe slik som dette faktisk, hadde løst mye av det ergonomiske for min egen del.

 

Åh. Den ser utrolig nice ut.

Har selv 3d printa meg denne: https://www.thingiverse.com/make:367363

Er ikkje så mye som skal til for at switchen føles 100% bedre ut med store hender.

Lenke til kommentar

 

Slår den gamle 3DSen, både xl og vanlig, ned i støvlene i hvert fall. :)

Hadde den første 3DS'en en gang, men den var aldeles grusom ja. Switch er langt bedre uten tvil.

 

Har både vanlig 3DS, 3DS XL og New 3DS XL, og er enig i at den første er alt for liten til å være behagelig. Men XL funker mye bedre for meg. Har ingen problemer med å spille på den i mange timer i strekk. Størrelsen gjør den behagelig å holde, og skjermen er stor nok til å ikke stresse øynene mine for mye (men spiller uten 3D.) Har vært med i utviklingen siden Game & Watch tidlig på 1980-tallet, og synes 3DS XL er den beste håndholde konsollen noensinne, med PSVita på andreplass. PSVita har dessverre alt for få spill, men ellers er den knallbra, og den lille skjermen gjør at spill til PS1 ser ganske bra ut.

Lenke til kommentar

3ds var en katastroffe å spille lenge på særlig om manlå på rygg i en seng eller på sofaen. 3ds XL var mye bedre og funkerte virkelig bra. Switch er enda bedre en 3ds når det gjelder behagelighet i forhold til å spille lenge i håndholdt. Switch har pensjonert 3ds Xl som min jobb kompis. Mulig 3ds xl får seg et lite comback når jeg får tak i det nye Metroid spillet.

Lenke til kommentar

 

 

Slår den gamle 3DSen, både xl og vanlig, ned i støvlene i hvert fall. :)

Hadde den første 3DS'en en gang, men den var aldeles grusom ja. Switch er langt bedre uten tvil.

Har både vanlig 3DS, 3DS XL og New 3DS XL, og er enig i at den første er alt for liten til å være behagelig. Men XL funker mye bedre for meg. Har ingen problemer med å spille på den i mange timer i strekk. Størrelsen gjør den behagelig å holde, og skjermen er stor nok til å ikke stresse øynene mine for mye (men spiller uten 3D.) Har vært med i utviklingen siden Game & Watch tidlig på 1980-tallet, og synes 3DS XL er den beste håndholde konsollen noensinne, med PSVita på andreplass. PSVita har dessverre alt for få spill, men ellers er den knallbra, og den lille skjermen gjør at spill til PS1 ser ganske bra ut.

Samme her. Gikk fra første 3DS til new 3DS XL og komforten er ca. 500% bedre. Har sittet mange timer med new 3DS XLen.

Lenke til kommentar

Blitt alt for mange timer med Monster Hunter Stories på New 3DS XL i dag, uten at det ble slitsomt på noe vis. :) Håper vi får et sånt spill på Switch etterhvert. Gir stort sett blaffen i hvilken franchise det er, bortsett fra Pokemon. Hater den franchisen intenst. Drømmen er jo så klart et Dragon Quest Monsters på Switch, eller kanskje Yo-Kai Watch. World of Final Fantasy 2 til Switch går også veldig bra for min del. :D

Lenke til kommentar

Lurer på om å gå fra 80 timer inne i MH3U på Wii U til MH:S blir litt kjedelig? Eurogamer sin kar sa at det er den perfekte introen til serien, mange av de samme mekanikkene som gathering, samle monsterdeler for armor og våpen og upgrades etc..men alt er forenklet og barnevennlig? Litt skeptisk..blir liksom som å gå fra en sexy voksen til en 12-åring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...