Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke noe om Mario RPG utviklinga men forundrer meg ikke. Super Mario Bros. 2 er egentlig ikke ett Mario spill fant jeg ut for ett par år siden og jeg fikk plutselig en "AHA!" opplevelse om hvorfor jeg aldri likte det spillet. SMB2 er rett og slett bare en reskin av Doki Doki Panic :p

Lenke til kommentar

Forbanner meg på Nintendo når de  må levere så elendig mengde internlagring. Jeg hadde ett kjappt 32GB kort liggende, så blir neppe ett problem for min del og jeg belager meg på kjøp av fysiske spill uansett. Hadde selvsagt kjøpt noe større, om jeg ikke hadde hatt ett kort liggende eller når jeg på sikt hadde fått ett behov.

 

Men jeg tar det ikke så tungt enda.

Lenke til kommentar

Forbanner meg på Nintendo når de  må levere så elendig mengde internlagring. Jeg hadde ett kjappt 32GB kort liggende, så blir neppe ett problem for min del og jeg belager meg på kjøp av fysiske spill uansett. Hadde selvsagt kjøpt noe større, om jeg ikke hadde hatt ett kort liggende eller når jeg på sikt hadde fått ett behov.

 

Men jeg tar det ikke så tungt enda.

 

Det er vel bare noe som kreves for DLC på enkelte spill ser det ut som. Tror ikke det blir noe problem da de fleste spillene tar ganske liten plass. Da er det faktisk nesten verre med harddisken på PS4-en hvor jeg blir tvunget til å installere spill på 50-60 gig på harddisken pluss litt DLC her og der, det blir fort fullt. Kjøper man et raskt 64GB-kort til et par hundrelapper vil det sikkert vare i mange, mange år :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

 

Det er vel bare noe som kreves for DLC på enkelte spill ser det ut som. Tror ikke det blir noe problem da de fleste spillene tar ganske liten plass. Da er det faktisk nesten verre med harddisken på PS4-en hvor jeg blir tvunget til å installere spill på 50-60 gig på harddisken pluss litt DLC her og der, det blir fort fullt. Kjøper man et raskt 64GB-kort til et par hundrelapper vil det sikkert vare i mange, mange år :)

Du vet du kan bytte disk på PS4? Og bruke ekstern disk?

---

 

On topic: Kommer det noen skikkelig historiespill til Switch (som vi vet om)? Eller blir Zelda det eneste?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Moro å samle på fysiske spill, og kan selge dem om det trengs, men jaggu betaler du for det på andre måter. Ikke bare må du da drasse med deg alle de spillene overalt og bruke tid på å bytte, men det er også den tregeste av de tre måtene du kan lagre spill på, så du sitter der med merkbart tregere lastetider.

Lenke til kommentar

 

 

Det er vel bare noe som kreves for DLC på enkelte spill ser det ut som. Tror ikke det blir noe problem da de fleste spillene tar ganske liten plass. Da er det faktisk nesten verre med harddisken på PS4-en hvor jeg blir tvunget til å installere spill på 50-60 gig på harddisken pluss litt DLC her og der, det blir fort fullt. Kjøper man et raskt 64GB-kort til et par hundrelapper vil det sikkert vare i mange, mange år :)

Du vet du kan bytte disk på PS4? Og bruke ekstern disk?

---

 

On topic: Kommer det noen skikkelig historiespill til Switch (som vi vet om)? Eller blir Zelda det eneste?

 

 

Vet selvfølgelig at man kan bytte disk på PS4, men det er jo enda enklere å kjøpe et SD-kort. Så jeg ser ikke på det som en stor skandale :)

 

Til det andre spørsmålet ditt, så er det vel ikke så mye som er annonsert enda i den kategorien. Metroid Prime 4 kommer sannsynligvis om et års tid. Super Mario Odyssey om litt under to måneder, selv om det kanskje ikke er helt det du mener. Skyrim kommer snart, selv om det ikke akkurat er nytt. Tipper også det kommer en oppfølger til Breath of the Wild om et par-tre år. Savner også flere gode singleplayer-spill, men Switchen er ennå ung!

Lenke til kommentar

jeg spilte vettet av Xenoblade Chronicles X på Wii U. Fortsatte leeeenge etter at storyen var slutt.

 

Kan bygge enda feitere mechs da, som kan slakte lvl90 gigantmonstrene. En av de beste RPG jeg har spilt noen sinne. Men så har jeg litt gundam-mecha fetisj også da :p

Og disse unlockes ikke før etter 20 timer! Og de kan fly enda senere enn det igjen. Pluss at det er helt ekstra spill på gamepad'en med ressurs styring.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe en switch for å spille mario kart med venner på turer, da spesielt flyturer.

 

Er det noen andre spill som 2 player fungerer fint på på flyet?

Flyturen er på i overkant 5 timer, så kommer det jo venting diverse steder.

Hvordan er batteritiden på switch med dette spillet? Jeg leser noe på nettet om 3 timer med 30% brightness. Er det i det hele tatt spillbart med den lysstyrken og vil den tappes fortere når man er 2 spillere?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...