Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom/Wolfenstein blir vel av de spillene man må laste ned endel utenom om man kjøper det fysisk?

Så vidt jeg har fått med meg er det ingen spill som "krever" at du laster ned noe som helst. Det eneste jeg vet om så langt er at NBA 2k18 krever ta du laster ned noe til et eksternt minne for å få noen ekstra moduser osv, men selve hovedspillet er spillbart uten å laste ned noe som helst. Så vidt jeg vet, anyway. Vil tro dette gjelder Doom og Wolfenstein 2 også, så i Doom vil du nok fint kunne spille hele historien uten å laste ned noe som helst, men multiplayer og den SnapMapWhatever greia er mer tvilsomt.

Lenke til kommentar

Mine (optimistiske) spådommer for onsdagens nintendosending:

  • Detaljer om Zelda-DLC
  • Datoer på dill og dall vi venter på. (Stardew Valley, Hollow Knight, etc. . .)
  • Virtual Console
  • "Apper": Netflix, Youtube, Rainway
  • Animal Crossing
  • Super Smash Bros. for Switch
  • Minst en ting ingen har forventet

Skriver det her så jeg kan si "hva var det jeg sa" når jeg får rett. (Hvis jeg tok feil: Vennligst lat som om dette innlegget ikke eksisterer.)

. . .

 

*Kaster søknaden til Norges Klarsyntforbund i papirkurven*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Nå begynner det å bli et bra bibliotek på Switchen! 

 

 

Hva er greia med at Smash ikke er kommet til Switch? Hva skjer Nintendo?!

 

Konsollen har vært ute i seks måneder, slapp av gutt. Det kommer. Og jo mer tid Nintendo bruker på spillet, jo bedre blir det!

 

did_you_assume_my_gender.jpg

Lenke til kommentar

 

Mine (optimistiske) spådommer for onsdagens nintendosending:

  • Detaljer om Zelda-DLC
  • Datoer på dill og dall vi venter på. (Stardew Valley, Hollow Knight, etc. . .)
  • Virtual Console
  • "Apper": Netflix, Youtube, Rainway
  • Animal Crossing
  • Super Smash Bros. for Switch
  • Minst en ting ingen har forventet
Skriver det her så jeg kan si "hva var det jeg sa" når jeg får rett. (Hvis jeg tok feil: Vennligst lat som om dette innlegget ikke eksisterer.)
. . .

 

*Kaster søknaden til Norges Klarsyntforbund i papirkurven*

Keep your day job

Lenke til kommentar

Har spilt en god del av demoen av Project Octopath Traveler nå, og dette blir definitivt forhåndsbestilt. Med tanke på at dette er fra folkene bak Bravely Default kombinert med søt grafikk trodde jeg dette skulle være en "komedie", men der tok jeg visst feil. Uten å spoile noe startet jeg som Primrose (Warrior er kjedelig, så valgte danser), men faen så mørk og dystert dette var. Tok ikke lang tid før jeg var hekta, så måtte til slutt tvinge meg selv til å slutte å spille, for å spare historien til fullversjonen. Og dette er bare danseren. Det er ennå syv stk igjen å velge mellom, så dette blir bra! :D Likte også at danseren kan lokke med seg en person hun kan bruke i dungeons. Tok først en vanlig fyr som kunne kaste Haste, så jeg fikk angripe mye raskere en liten stund. Senere gikk jeg tilbake til byen og valgte en vakt, og han angrep fiendene en stund. Kan bli meget interessant å se hva man kan gjøre i fullversjonen, ikke minst med de andre folkene vi kan velge.

 

Eneste jeg ikke likte er at det er random battles i dungeons, og jeg klarte ikke å finne noe som helst sted å se hva items gjør når vi kjøper dem, eller velger dem fra menyen. Vi får en kjapp beskrivelse når vi bruker dem i kamp, men det er alt. Dette er ikke en stor sak, men litt irriterende. Når vi først har brukt en gjenstand i kamp vet vi jo hva den gjør uanset.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...