Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

 

 

Og jeg står fortsatt på at Switch er som den er for å komme inn på mobilmarkedet.

Eh, hva? Du er klar over at Nintendo har laget bærbare konsoller i (nesten) alle år?

 

Her tenker jeg mer på utformingen. Er helt klar over at Nintendo har laget bærbare siden slutten av 80 tallet. Husker fortsatt reklamen av en gameboy som ble brukt som lykt på en sykkel eller lignende. Men Switch designmessig går veldig mot nevnte marked og det skal jeg love deg det er en grunn til, og den grunnen er ikke gameboy eller ds ( og for guds skyld ikke vita).

 

Du mener altså at Nintendo ønsker å lage mobiltelefoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen liker skrekkspill(det gjør ikke jeg... :hm: ), så har denne indieutvikleren en Kickstarter gående nå for Nintendo Switch: https://www.kickstarter.com/projects/446647710/project-anora-for-nintendo-switch?ref=project_link

Ja takk fnwilborn, :D i sted tenke jeg på resident evil deadly silence :green:  å resident evil 1 :green:  på ps1 som er det samme spill sier ja takk til Switch å porte det spillet det orginale re1 da.. :dribble: Å skrekk spill på det beste fnwilborn se her det er resident evil 7 i vr, Jeg synes ikke Resident evil 7 er så skremmende i VR jo litt men ikke som andre som spillet det da. Les her så skjønner du. :dribble:  håper det kickstarter skrekkspillet kommer i vr til Switch da, hvis vr kommer til switch da. :green:

Lenke til kommentar

 

Om noen liker skrekkspill(det gjør ikke jeg... :hm: ), så har denne indieutvikleren en Kickstarter gående nå for Nintendo Switch: https://www.kickstarter.com/projects/446647710/project-anora-for-nintendo-switch?ref=project_link

Ja takk fnwilborn, :D i sted tenke jeg på resident evil deadly silence :green:  å resident evil 1 :green:  på ps1 som er det samme spill sier ja takk til Switch å porte det spillet det orginale re1 da.. :dribble: Å skrekk spill på det beste fnwilborn se her det er resident evil 7 i vr, Jeg synes ikke Resident evil 7 er så skremmende i VR jo litt men ikke som andre som spillet det da. Les her så skjønner du. :dribble:  håper det kickstarter skrekkspillet kommer i vr til Switch da, hvis vr kommer til switch da. :green:

 

Du får ikke meg til å spille det, og i hvert fall ikke i VR.:D

Lenke til kommentar

Les deg litt opp på forskjellen mellom Maxwell og Pascal chipen, veldig liten forskjell Enlightened

Overgangen til 16nm FinFET med Pascal er en stor forbedring alene mtp klokkehastighet og transistor antall mot strømforbruk og fysisk størrelse, selv mot 20nm Tegra Maxwell. Pascal er designet mot å kjøre på høy klokkehastighet.

 

Selvom Pascal er ganske lik Maxwell arkitektur messig er det også noen nokså store feature oppgraderinger med ting som farge komprimering og async compute.

Lenke til kommentar

Nintendo Switch just scored a victory over the PS4 and Xbox One, as Pro Controller battery life is revealed.

 

According to recently leaked Nintendo Switch Pro Controller packaging, the battery should last for 40 hours on a single charge with a USB cable.

 

While that's not a patch on the 80 hours you'd get with the Wii U Pro Controller, it's a big improvement on the 7 hours of battery you can expect from the PS4's DualShock 4.

 

http://www.express.co.uk/entertainment/gaming/770523/Nintendo-Switch-news-pro-controller-battery-life

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...