Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Offisiell unboxing

Fysøren, hun dama var irriterende. Skikkelig bitchy og skal gjøre alt på sin måte, og mannen må bare godta det for å unngå en klein barnehage-"krangel"/uenighet. I tillegg virker det som de konkurrerer mot hverandre om å si hva de forskjellige delene er. Snakker hele tiden i munnen på hverandre.

 

Jeg vil nok heller se en unboxing-video hvor det er én som snakker.

Lenke til kommentar

Vil batterilevetiden til Switch bli kortere av å stå i dock over lang tid? 

 

Regner med at Switch fungerer som andre enheter i dag, at den slutter å lade batteriet når det når 100% og deretter kun kjører på strøm. Så nei, levetiden vil ikke påvirkes. Nå skal det vites at batterier uansett vil bli dårligere med tid. Det er dog en enkel sak å bytte batteri på Switch.

Lenke til kommentar

 

 

Vel, Nintendo har aldri brydd seg om å fortelle noe særlig om teknologien de bruker.

Du vet hva "64" i "Nintendo 64" står for? Nintendo har tidligere vært veldig keen på å markedsføre specsene.

Nei vet ikke det, hva står 64 for da. Var tider det med 64. :green::D:love::grin::thumbs:

64-bit. Det ryktes at denne biten ikke ble særlig brukt, og dermed mer et markedsføringsstunt. Tidenes konsoll var det ihvertfall.

Lenke til kommentar

 

Vel, Nintendo har aldri brydd seg om å fortelle noe særlig om teknologien de bruker.

Du vet hva "64" i "Nintendo 64" står for? Nintendo har tidligere vært veldig keen på å markedsføre specsene.

 

Og i snes perioden var både Sega og Nintendo på hverandre konstant angående specs. Nintendo sluttet å bry seg om specs etter Gamecube, da markedsandelen deres sank betraktelig den generasjonen (begynte forsåvidt med N64 som også hadde lav markedsandel sammenlignet med Nes og Snes). Wii beviste jo ganske greit at den ikke trenger å være kraftigst).

Lenke til kommentar

 

Offisiell unboxing

Fysøren, hun dama var irriterende. Skikkelig bitchy og skal gjøre alt på sin måte, og mannen må bare godta det for å unngå en klein barnehage-"krangel"/uenighet. I tillegg virker det som de konkurrerer mot hverandre om å si hva de forskjellige delene er. Snakker hele tiden i munnen på hverandre.

 

Jeg vil nok heller se en unboxing-video hvor det er én som snakker.

Enig der. Endte opp med å se uten lyd til slutt jeg :-P

Lenke til kommentar

 

 

 

Vel, Nintendo har aldri brydd seg om å fortelle noe særlig om teknologien de bruker.

Du vet hva "64" i "Nintendo 64" står for? Nintendo har tidligere vært veldig keen på å markedsføre specsene.

Nei vet ikke det, hva står 64 for da. Var tider det med 64. :green::D:love::grin::thumbs:
64-bit. Det ryktes at denne biten ikke ble særlig brukt, og dermed mer et markedsføringsstunt. Tidenes konsoll var det ihvertfall.
Så klart vet jeg hva 64 bit var. Men selv på SNES tiden var ikke Nintendo så interessert i de rene specs, selv om de reklamerte med "now you're playing with power". De var ganske runde i beskrivelsene. Og også da, om enn i langt mindre grad enn i dag, brukte de aldri siste skrik i teknologi.
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Vel, Nintendo har aldri brydd seg om å fortelle noe særlig om teknologien de bruker.

Du vet hva "64" i "Nintendo 64" står for? Nintendo har tidligere vært veldig keen på å markedsføre specsene.
Nei vet ikke det, hva står 64 for da. Var tider det med 64. :green::D:love::grin::thumbs:
64-bit. Det ryktes at denne biten ikke ble særlig brukt, og dermed mer et markedsføringsstunt. Tidenes konsoll var det ihvertfall.
Så klart vet jeg hva 64 bit var. Men selv på SNES tiden var ikke Nintendo så interessert i de rene specs, selv om de reklamerte med "now you're playing with power". De var ganske runde i beskrivelsene. Og også da, om enn i langt mindre grad enn i dag, brukte de aldri siste skrik i teknologi.

 

 

Rart du bruker et helt innlegg på spørsmålet da. Mulig jeg burde skjønt ironien med emoji-ratioen din. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Så klart vet jeg hva 64 bit var. Men selv på SNES tiden var ikke Nintendo så interessert i de rene specs, selv om de reklamerte med "now you're playing with power". De var ganske runde i beskrivelsene. Og også da, om enn i langt mindre grad enn i dag, brukte de aldri siste skrik i teknologi.

 

Nåja, vil nå påstå at de på konsollfronten hadde det siste, og de forsøkte ikke å skjule det. De delte faktisk velvillig med seg specs på hvor mange flere farger de kunne vise på skjermen samtidig, fargepaletten, hvor mange sprites og at lydprosessoren i Snes var state of the art på den tiden (Faktisk bedre enn Mega drive når mega drive hadde 32x koblet til på lyden). Dette var veldig lett tilgjengelig informasjon og de fleste Nintendomagasinene fra den tiden frontet dette om og om igjen. Jeg var ikke gamle karen, men alle av oss visste hva Snes var best på og hva MD var best på (MD hadde blod og kjappere prosessor).

Lenke til kommentar

 

Vil batterilevetiden til Switch bli kortere av å stå i dock over lang tid?

Regner med at Switch fungerer som andre enheter i dag, at den slutter å lade batteriet når det når 100% og deretter kun kjører på strøm. Så nei, levetiden vil ikke påvirkes. Nå skal det vites at batterier uansett vil bli dårligere med tid. Det er dog en enkel sak å bytte batteri på Switch.

Li-ion batteri brytes ned når de ligger på maks spenning og vil derfor miste kapasitet av å være på 100% hele tiden. Håper Nintendo tenker på dette og lar deg begrense ladingen til 50 og 80%

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Vurderer å kjøpe hos Gamezone, folk sier de har god kundeservice. Men der koster Switch 400kr mer. Er det verdt det? 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe hos Gamezone, folk sier de har god kundeservice. Men der koster Switch 400kr mer. Er det verdt det? 

Ja kundeservice hos Gamezone er veldig bra, men ikke kjøpe hos cdon plz ikke gjør det , hvis du gjør det da må du slåss mot cdon sinn kundeservice.

 

7 dager og 15 timer til midnattslanseringen hos Gamestop.

 

(Gleder meg ikke altså...)

du skjuler det jo såå dårlig :p

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du oxo TMNT skjuler dårlig da :tease: 
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...