Gå til innhold

I dag gikk jeg fra å være agnostiker til å bli kristen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Hvorfor?

Hvorfor dere skal stille meg spørsmål? Nei, tenkte det bare kunne være morsomt, eller tenkte at det var noen som syns det kunne være interessant, siden jeg selv har stilt slike spørsmål selv tidligere og vært nysgjerrig på slike ting. Tho jeg fortsatt er morsomt å lese og høre på sånt menne... :p

Endret av Andysowhatgg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

du har sett mye religioner , Ja, nå skjønnner du at kristendommen er bedre i fremtiden, Det gjelder bare når Jesus som konge i himmelen sammen med 144 000 , de skal skal styre over jorden.

 

Da blir det fred på jorden, ingen religionkrig

Hvorfor har ikke dette skjedd for en, tja, 1900 år siden?

Hvor mange tusen år skal man vente for din gud bryter inn og skaper fred?

Og hvordan skaper han fred egentlig? Historisk sett er vel drukning av jordens befolkning eller massedrap noe han går for

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du har sett mye religioner , Ja, nå skjønnner du at kristendommen er bedre i fremtiden, Det gjelder bare når Jesus som konge i himmelen sammen med 144 000 , de skal skal styre over jorden.

 

Da blir det fred på jorden, ingen religionkrig

 

Ser man på hvor mange folk som faktisk lever etter de ti bud og gjør positive ting i livet, og støtter fred, menneskerett og slik ting, så er 144.000 et rimelig godt anslag.

Lenke til kommentar

 

du har sett mye religioner , Ja, nå skjønnner du at kristendommen er bedre i fremtiden, Det gjelder bare når Jesus som konge i himmelen sammen med 144 000 , de skal skal styre over jorden.

 

Da blir det fred på jorden, ingen religionkrig

 

Ser man på hvor mange folk som faktisk lever etter de ti bud og gjør positive ting i livet, og støtter fred, menneskerett og slik ting, så er 144.000 et rimelig godt anslag.

Lever du etter de ti bud? Kan du med hånden på hjertet si at du alltid har holdt hviledagen hellig, hva det nå innebærer?

 

Aldri vasket bilen på en søndag, eller støvsugd 1. Juledag :)

Endret av RegistrereMeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...