Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Drikking i en campingvogn på offentlig sted


Planke Petter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TS. Å drikke i en kampingvogn, er opp til deg, så lenge du ikke bråker og forstyrrer andre. Men en parkeringsplass er ingen campingplass, så du har vel ikke lov til å bruke vognen der! Så, det er vel et annet problem. :)

Hvor finner du denne regelen om at det ikke er lov å bruke en campingvogn på en parkeringsplass?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva om du blir nødt til å flytte vogna?

Du står som sagt på en offentlig parkeringsplass og det er stort sett ikke lov å campe der..

Hvor står det at det stort sett ikke er lov til å campe på en offentlig parkeringsplass?

Siden det tydeligvis ikke gjelder alltid eller overalt, hvor og når gjelder dette forbudet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg og noen venner har en campingvogn som vi bruker å feste i. Denne fredag tenkte vi å "vorse" i den fra ca 18.00 til 22.00. Vogna vil da stå på en offentlig parkering og alkohol vil da bli inntatt. Jeg lurer på om dette er lovlig?

Du sier jo selv at den står på offentlig sted... Så nei, kan aldri tro det. 

Lenke til kommentar

Jeg og noen venner har en campingvogn som vi bruker å feste i. Denne fredag tenkte vi å "vorse" i den fra ca 18.00 til 22.00. Vogna vil da stå på en offentlig parkering og alkohol vil da bli inntatt. Jeg lurer på om dette er lovlig?

 

Alkohol er vel ikke relevant. Så lenge vogna står lovlig plassert gjør du hva du vil inni, så lenge du ikke forstyrrer noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...