Gå til innhold

Hw.no rettet feil automatisk .Hurra:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

av alle disse ordene var det bare tele(h)or som ble rettet. Tror det da kanskje heller er noe de implementerte for å få bukt med all drittkastingen mot telenor... kanskje vi har noen tele(h)or sympatisører i HW gjengen? Jeg har sett en legre post om dette en gang tilbake, ta og søk litt om du er interressert.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Selv synes jeg det er en lettelse å slippe å lese diverse omskrivninger av telenor hver bidige gang noen har problemer. Enda verre blir det når en småfurten fjortis opp-pumpa på hormoner tar helt av fordi han ikke får lastet ned mer enn 1 GB pr. måned og ikke skjønner hvorfor. Så for min del skal den "ordbokfunksjonen" bare være der. Dessuten blir det litt lettere å holde forumet litt mer saklig.

 

For øvrig trenger ikke samtlige å legge inn et innlegg her for å teste dette. Bruk testposter om trangen blir for stor.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg det er en lettelse å slippe å lese diverse omskrivninger av telenor hver bidige gang noen har problemer. Enda verre blir det når en småfurten fjortis opp-pumpa på hormoner tar helt av fordi han ikke får lastet ned mer enn 1 GB pr. måned og ikke skjønner hvorfor. Så for min del skal den "ordbokfunksjonen" bare være der. Dessuten blir det litt lettere å holde forumet litt mer saklig.

 

For øvrig trenger ikke samtlige å legge inn et innlegg her for å teste dette. Bruk testposter om trangen blir for stor.

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...