Gå til innhold

ANBEFALING: Her er de aller beste TV-kjøpene du kan gjøre akkurat nå


Anbefalte innlegg

Eg910 oled for kun 13000 kan jo testes. Mange butikker har åpent kjøp så er bare å teste. Eller er kurvet skjerm utelukket?

 

Ser at prisen er 15000 for eg910 for øyeblikket, men er utgående modell så kan fort hende man for den for 13000 også.

Endret av Sonicbomb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror lg b6 vil falle i pris til neste sommer. Det kan være verdt å sjekke ut etterhvert. Har litt høy input lag iforhold til 7005, tror de dyrere oledene har lavere input lag. Er endel på avforum som skryter av den.

b6 er på tilbud til 30,000 nå, kan sikkert fås til 20-25 hvis man venter noen måneder til.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne for få dager siden for 4.000. Jeg var på jakt etter en billig TV for student. http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/49PUT6101/philips-49-4k-uhd-smart-tv-49put6101?scid=Pricecomparison2989 Men etter å ha lest artikkelen, frister det å punge ut med 2.000 Kr til og å få en TV som holder i noen år til. Noen som kan kommentere på om det vil være verdt det å bytte den mot en Samsung J6275?

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd HDR+ enda? Når jeg aktiverte det likte jeg ikke bildet... http://www.recordere.dk/2016/07/samsung-suhd-tv-faar-hdr/

 

Har ikke testet fake HDR enda, men blir nok muligens som når TVene gjør om 2D til 3D selv. Aldri like bra som originalt.

 

HDR er litt annerledes å se på enn normalt, men man savner det som regel med en gang man setter på noe som ikke har det etterpå. Har du testet ekte HDR, og hvordan det er i forhold?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dere har oversett 2015 OLED modellen til LG. LG 65EG960V. Den er nå på tilbud til 29.995 på Elkjøp. Satt ned fra 60.000,- Bedre TV får du ikke til den prisen!

Har vært veeeldig fristet på å kjøpe denne. Den har jo faktisk begrenset HDR-støtte via alle 3 HDMI-inngangene nå. Kurvet suger kuk da, men Lefdal selger den flate versjonen til 35k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...